#1
Ik hou jullie op de hoogte
Heel graag!
Ps, fijn nog weer eens een vrouw erbij!
Ik hou jullie op de hoogte
@Raver Oke top! bedankt voor deze tips
En hoelang is dan de opname? of verschilt dat per persoon? Ik moet kijken hoeveel vakantie dagen ik nog op kan nemen van mijn werk
@Raver Oke dankjewel dan weet ik even op hoeveel dagen ik ongeveer kan rekenen. Ik had zelf ook Brijder Hoofddorp in mijn favorieten opgeslagen![]()
@Coffeecup dus een goede ervaring met GGZ?
Noord-Holland
en waar heb je Bacl... gevonden?Dat is een lange verslaving. Die afkick lijkt mij verschikkelijk. Ik kocht eerst ook een liter en die afkick viel wel mee bij het begin.
Maar na een paar keer werd die afkick steeds erger. Ik loste die hartkloppingen op met alcohol en kwam daar dan wel makkelijk uit.
Ik ben toen halve liters gaan kopen maar die afkicks waren nog erger dan toen bij die liters. Omdat mijn lichaam al een tolerantie had opgebouwd en mijn dosis al hoger was per 2 uur. Dat kon ik ook nog wel met alcohol oplossen.
Toen kocht ik alleen nog maar 250ml maar als ik 2 weken later weer (of zelfs wel eens een week later) 250ml kocht maakte dat niks uit en de afkick werd nog erger dan helemaal bij het begin. Het word gewoon erger en erger. Maar wist niet hoe het werkte en heb dat dus moeten leren. Loste dat op met baclofen en alcohol.
Nu loopde het nog een paar keer uit de hand en veel mensen waarschuwde me als de afkick erger word moet je stoppen me te alcohol om af te bouwen. Maar Diazepam nemen. En dat werkt prima.
Alcohol is een goede voor een korte verslaving (weekje) maat als het serieuzer word dan is valium de oplossing.
Nu haal ik 100ml per keer dan is het gebruik leuk zeker met zijn 2e heb je 50ml op een avond en geen complicaties.
Lees dit overal dat mensen er niet aan kunnen komen. Dat is echt vervelend.
Want ik heb die trillingen ook. En word dan helemaal naar. Maar ik gebruik dan b.v. 3 weken en stop dan met de ghb helemaal en neem dan 2 uur na mijn laatste buisje 25mg Baclofen of soms zelfs 50mg en dan is er niks aan de hand ik moet die baclofen wel nemen om de 6 uur om die nare gevoelens tegen te gaan. Neem daarbij 3x per dag 10mg Diazepam en als het zo gaat heb ik geen enkel probleem met niks.
Voor slapen neem ik gabapentine 400mg tot zelfs 800mg. Deze week weer een Seroquel gehad van 400mg die is heerlijk.
Dit is dan mijn verhaal van korte verslavingen 3 jaar is heavy Ik ben wel overtuigd dat Baclofen en Diazepam de medicijnen zijn die je minimaal in huis moet hebben bij zwaar ghb gebruik en stoppen.
Heb een hele lading gekocht voor mezelf voor dat het ooit een keertje uit de hand loopt
Maar hou het op de 100ml tegenwoordig.
Het is een preventieve maatregelen.
Succes met je afkick. Je kan natuurlijk ook de detox in als het echt niet meer gaat!
Groeten![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."