#1
Oh mijn god!! dat meen je??? in een delier??? en ze kwamen je niet helpen??? Hoe ben je daar uitgekomen?
In een delier ja.
Er was nergens plek voor een GHB verslaafde. In de psychiatrie zijn ze niet bekwaam om met een GHB verslaafde om te gaan. Het algemene ziekenhuis in mijn regio had ook geen oplossing en de detoxen van de verslavingszorg zaten vol. Dan blijft er weinig over.
De situatie was zo ernstig dat m'n zus mij de doseringen GHB moest geven. Ik was er niet meer toe in staat. Daarnaast schreef de verslavingsarts me Haldol voor. Wat niet tot nauwelijks hielp. Zat toen op 6ml per 1,5uur. Je begrijpt dan dat je nog maar amper slaapt.
Uiteindelijk door aandringen van m'n familie is er een psychiater van de crisisdienst gekomen en die heeft een plek geregeld op een crisisafdeling van een verslavingsinstantie.
Heb daar 8 dagen gezeten, kan me er niets van herrineren.
GHB verslaafden vallen écht tussen wal en schip als het om een crisisgeval gaat. Belachelijk. Heb nog meerdere klachten ingediend maar dat heeft waarschijnlijk weinig zin gehad.