Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Raver Wat ben je super goed bezig! T lijkt mij idd wel frustrerend die slaapproblemen. Het zal idd met de tijd steeds beter gaan..hopelijk ga je daar gauw iets verbetering in merken. Succes maandag, en fijn dat je er naar uit ziet. Idd weer een stap verder en weer nieuwe mensen nieuwe inzichten"
"@Coffeecup Ik ben blij te lezen dat je na je terug val er wel nog goed vanaf bent gekomen. Fijn dat je hier alles kwijt kunt!"
"Wauw als eerste je hebt al heel wat dagen erop zitten zonder benzo’s en ghb, super! En die nieuwe therapieën zijn wel goed natuurlijk maar kostten ook veel energie. Logisch ook als je idd eerst met middelen je gevoel hebt onderdrukt. Geloof dat therapie daarin gaat helpen en wat @acht.zes zegt ook spiritualiteit kan daar ook zeker in helpen. Ik geloof daarin. Fijn dat t slapen eindelijk beter gaat! Je werkt er hard voor om wel als ‘normaal’ in het leven te staan. Hard werken loont, je gaat erin slagen! Zet um op"
"@Raver Dat begrijp ik.. ik denk aan je en nog veel succes met je herstel."
"@Raver Wederom bedankt! Voor je advies en voor het delen van jouw ervaring dat er toen zoveel bedden vrij waren joh! En toch nog zo’n wachttijd aangeven"
"@Raver Dankje, ja ik had al wat research gedaan. Doorverwijzing nodig van de huisarts voor aanmelding. Ik zag bij de meeste sites staan: vanuit de basis wordt het vergoed dan gaat alleen nog van het eigen risico af (deze heb ik toch al op) En zal natuurlijk eerst moeten afwachten inderdaad wann ik terecht kan. Dan pas op het werk vrij regelen. 10 dagen zou ik wel op kunnen nemen. Ik heb het een paar naasten al verteld maar mijn ouders nog niet. Hoopte dit ook niet te hoeven doen, m'n moeder zou niet meer kunnen slapen! Maar met 10 dagen opname tja dan moet ik het wel vertellen. Ik woon al 13 jaar op mezelf en zij maken zich überhaupt al zorgen om mijn ziekte laat staan als ze dit weten. Lastig hoor! Ik zat te kijken naar deze klinieken: Brijder Noord-Holland en Vincere-GGZ in Amsterdam"
"@Coffeecup Goedenmorgen, fijn je bericht te lezen. En klopt natuurlijk helemaal dat verslaafden een kei zijn om dingen te verbergen. Ik kan deze topbaan ook echt niet kwijt. Goede afleiding voor na de afkick denk ik ook overna, een lijstje gemaakt met ideeën om straks te gaan doen. Van thuis tot buitens huis. Dus je bent er helemaal van af gekomen begrijp? echt super!!"
"Update: Ik heb nog met Raver bericht over een afbouw schema. Merk alleen nu alweer dat ik er zo moeite mee heb om niet telkens minder te pakken, gisteravond en vannacht en vanochtend pakte ik al 0,5 minder. Al gauw bedacht ik me en pakte toch die 0,3 erbij. Het gaat zo tegen mijn gevoel in met maar 0,2 afbouwen. Het is duidelijk mijn valkuil dat ik te snel wil. Dus spreek mezelf toe, dat ik er alleen vanaf kom als ik me aan het schema hou. En dan is het ook veel draaglijker kwa ontwenningsverschijnselen. Ik neem binnenkort wel vrij van mijn werk want daar kan ik niet strikt om de 2 uur nemen. Hopelijk heb ik dan al flink afgebouwd wanneer ik naar een kliniek kan."
"@Coffeecup dus een goede ervaring met GGZ?"
"@Raver Oke ga ik doen!"