Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nu heb verwijdert"
"2 maanden elke dag rond 15-20 ml"
"gebruik sowieso slaappillen van dr maar toch sinds 1 week voor het slapen en mid van de nacht miet ook 2,5 ml nemen"
"amsterdam"
"maar waar?alle links die heb ik gevonden zijn fake of platin credit card geweigerd, dus waar kan ik deze vinden?"
"Ik lul maar wat zei: Dat is een lange verslaving. Die afkick lijkt mij verschikkelijk. Ik kocht eerst ook een liter en die afkick viel wel mee bij het begin. Maar na een paar keer werd die afkick steeds erger. Ik loste die hartkloppingen op met alcohol en kwam daar dan wel makkelijk uit. Ik ben toen halve liters gaan kopen maar die afkicks waren nog erger dan toen bij die liters. Omdat mijn lichaam al een tolerantie had opgebouwd en mijn dosis al hoger was per 2 uur. Dat kon ik ook nog wel met alcohol oplossen. Toen kocht ik alleen nog maar 250ml maar als ik 2 weken later weer (of zelfs wel eens een week later) 250ml kocht maakte dat niks uit en de afkick werd nog erger dan helemaal bij het begin. Het word gewoon erger en erger. Maar wist niet hoe het werkte en heb dat dus moeten leren. Loste dat op met baclofen en alcohol. Nu loopde het nog een paar keer uit de hand en veel mensen waarschuwde me als de afkick erger word moet je stoppen me te alcohol om af te bouwen. Maar Diazepam nemen. En dat werkt prima. Alcohol is een goede voor een korte verslaving (weekje) maat als het serieuzer word dan is valium de oplossing. Nu haal ik 100ml per keer dan is het gebruik leuk zeker met zijn 2e heb je 50ml op een avond en geen complicaties. Lees dit overal dat mensen er niet aan kunnen komen. Dat is echt vervelend. Want ik heb die trillingen ook. En word dan helemaal naar. Maar ik gebruik dan b.v. 3 weken en stop dan met de ghb helemaal en neem dan 2 uur na mijn laatste buisje 25mg Baclofen of soms zelfs 50mg en dan is er niks aan de hand ik moet die baclofen wel nemen om de 6 uur om die nare gevoelens tegen te gaan. Neem daarbij 3x per dag 10mg Diazepam en als het zo gaat heb ik geen enkel probleem met niks. Voor slapen neem ik gabapentine 400mg tot zelfs 800mg. Deze week weer een Seroquel gehad van 400mg die is heerlijk. Dit is dan mijn verhaal van korte verslavingen 3 jaar is heavy Ik ben wel overtuigd dat Baclofen en Diazepam de medicijnen zijn die je minimaal in huis moet hebben bij zwaar ghb gebruik en stoppen. Heb een hele lading gekocht voor mezelf voor dat het ooit een keertje uit de hand loopt Maar hou het op de 100ml tegenwoordig. Het is een preventieve maatregelen. Succes met je afkick. Je kan natuurlijk ook de detox in als het echt niet meer gaat! Groeten Klik om te vergroten... en waar heb je Bacl... gevonden?"
"en waar heb je Bacl... gevonden?"
"heb je info aub?"
"Ik lul maar wat zei: Bel al je dealers af en kennissen die drugs gebruiken en vraag hun of ze iemand kennen. Ik mag deze informatie hier niet verstrekken. Klik om te vergroten... hmmm vriend werk ik ziekenhuis maar steeds echt moeilijk , hoe kan je prive bericht naar mij sturen?"
"owww echt ? ooops jaaa ik heb diazepam"