Nouja spasmes waren echt tijdens t gebruik, niet erna.
Spasmes zijn gevolg van ontregelde neurotransmissie, dit is tot bepaalde hoogte ook mogelijk tijdens het ervaren van effecten.
Na 3,5 gram Phenibut kun je tot bepaalde hoogte wel fysieke ontwenningsverschijnselen merken nadien. Maar er kunnen ook andere factoren in mee spelen natuurlijk, dat je dubbel ziet zal ook wel ergens vandaan komen. Denk je dat het door de Phenibut effecten zelf komt? Ik kan natuurlijk enkel op eigen ervaringen voort bouwen.
Maar dat je idd voor 12 uur plat kunt liggen is wel lastig, waarschijnlijk ook echt echt plat zoals een GHB coma of valt dat mee?
Het is vrij gelijkend aan GHB dat het op meer bescheiden doseringen activerend werkt en dat je op hogere doseringen relatief snel black out gaat. Phenibut komt langzamer op, piekt minder hard en houdt aanzienlijk veel langer aan. Dit zul je eventueel waarschijnlijk merken tijdens een ervaring die in de richting van black gaat. Ik heb nooit echt de behoefte gehad om voorbij de 3,5 gram Phenibut te doseren dus ik durf niet te zeggen in hoeverre dit gelijk op gaat.
Gek eigenlijk he? Het schijnt idd behoorlijk verslavend te zijn en akelige symptomen te geven bij overdosering. En je kun het zo vrij kopen!
Ik zou mij niet zoveel zorgen maken over overdosering gezien de ontwenning dodelijk is. Een stukje nuance in het verhaal is de wekenlang aanhoudende horror ontwenning die Phenibut teweeg brengt bij frequent gebruik. Mijn ietwat wanhopige poging tot waarschuwen dan ook, wellicht dat het iemand behoed van terminaal crashen gevolgd door een flinke vuurbal.
De titel van het topic alleen al staat mij tegen maar het was vrees ik een kwestie van tijd. Het 'inwisselen' van GHB voor Phenbiut, er is geen raketwetenschap voor nodig om in te zien dat dit een slecht idee is. Hou het lekker bij 'enkel' GHB zou ik zeggen, is al knap genoeg als je daarvan met niet al teveel schrammen weet weg te lopen.
Allemaal van die figuren die net als mij sterker zijn dan drugs.