#1
Thanks @Roze olifant maar ik wil het een keer na de ghb gebruiken. Kijken of het wat is.
Bij doseringen onder de 1,5 a 2 gram heeft een wat kalmerend effect maar weinig recreatief, in mijn ervaring krijg je daarboven wel GHB achtige effecten. Zelf doseerde ik op 2,5/3 gram voor een goede roes. Maar beter niet gelijk zo hoog gaan zitten, want sommige ervaren bij 2 gram al flink wat effect.Wat ik begrijp van dosering is dat een beetje zelf zoeken naar wat het best werkt? Als ik zo zie dan wordt het verkocht in capsules van 500mg, Maar dat is waarschijnlijk te veel voor de effecten die je wilt bereiken/GHB effecten te krijgen.
Tsja je kan er ook goed van slapen dus niets van gelogen. De kans op out gaan is veel minder groot dan bij GHB, Tenzij gecombineerd met alcohol, benzo's etc. Bij een te hoge dosis wordt je misselijk en voel je je niet prettig, maar voordat je out zou kunnen gaan moet je echt wel 5gr+ gaan nemen en daar wordt het niet prettiger van.En als ik het goed begrijp wordt het als een soort slaapmiddel verkocht? Of is dat nu een beetje om het beestje een reden te geven om te verkopen omdat "Ja dit is een soort GHB drugs" niet een hele logische verkoopmodel is? Maar is als je te veel neemt evengoed de kans op out gaan zoals bij GHB en is die outgaan ook erg?
Zoals ik zei is GHB of GBL niet altijd zo makkelijk te krijgen. Dat bestel je niet in een webshop dat je het de volgende dag in de bus hebt. En ik gok vooral niet zonder een bezoekje van de politie achteraf.Bij Phinibut is dat wel zo, makkelijk thuis vanaf de bank je drugs bestellen. Kan het makkelijker?Waarom zou je daar aan beginnen?
Neem gewoon ghb of xtc beter dan dat...
Ik vind het vooral een interessant middel omdat het makkelijk te verkrijgen is tegenover bijv GHB of GBL, dat is toch een stuk lastiger te bestellen op internet. GBL dan misschien nog wel maar dan moet je eerst weten hoe en heb je alsnog de kans politie aan je deur te krijgen dan ben ik bang. Dus dan is dit legale spul makkelijker. Maakt me verder weinig uit of iets nu legaal of illegaal is haha.
Tja, de overheid maakt het moeilijk om drugs te kopen. En werken op die manier dus idd gevaarlijkere situaties in de hand.Eigenlijk laat je op deze manier de overheid bepalen wat jij met je lichaam doet. Je wil eigenlijk GHB, maar dat mag niet, dus dan ga je maar sketchy spul gebruiken waarover we een stuk minder weten zodat je het in ieder geval wel kan kopen?
Sorry dat ik streng ben hoor, maar dit vind ik niet echt een goede reden om een drug te gaan gebruiken. Misschien nog even goed erover nadenken of je wel echt dit wil proberen.
Ik heb nooit een afkick van GHB meegemaakt. Ik gebruik dat spul verder niet heel vaak. En dat ben ik met Phinibut ook niet van plan.De vraag is of je een langzame of snelle dood wilt.
Ik weet niet of je ooit GHB afkick hebt mee gemaakt maar als je met Phenibut gaat stunten zit je al snel een maand in de pijntrein. Phenibut is geen geschikt GHB alternatief, je komt eerlijk gezegd vrij naïef over. Je praat over het structureel functioneel toepassen in verband met werk, dat het pas verslavend is als je het meerdere dagen achter elkaar gebruikt, etc.
Geen middel gaat je zo zo hard afstraffen als dat Phenibut zal doen, gezien je huidige afhankelijkheid naar GHB/GBL is dit een ramp die staat te wachten. Phenibut is niet het wondermiddeltje dat je hoopt dat het zal wezen en ik voorzie pijn in je toekomst. Veel plezier zolang het duurt.
Meuj.Wat neer zou komen op 2/3 keer in de maand misschien.
Het zijn allebei GABA B agonisten met eenzelfde werkingsmechanisme maar dat is sowieso niet echt hoe het werkt, het inwisselen van één middel voor een ander is een vrij algemeen fenomeen.Wat overigens nog kan dat ik phinibut en GHB/GBL afwissel van elkaar zodat er een kleinere kans is op verslaving nog?
Phenibut gaat je leven in ieder context geweldig maken maar voor werk zou ik het niet gebruiken.Phinibut is bijv met werk idd een goed alternatief op verboden drugs lijkt me.
De lijn tussen willen en kunnen is niet altijd even rigide, dat hoeft ook niet altijd maar is wel handig om je bewust van te zijn.En ja, als ik dat zou willen, want ja, ik wil dat wel.
Het nadeel met veel drugs maar wellicht vooral met GABA B agonisten zoals Phenibut en GHB is dat er toch wel even hoge prijs tegenover staat. Je wilt het in ieder geval niet al teveel gebruiken wanneer je wat minder stabiel in het leven staat aangezien het de nodige schommelingen kan veroorzaken.Het is leuk spul met leuke effecten dus waarom zou ik het niet meer willen?
ls ik mijn telefoon bedien en even niet typ ofzo tik ik toch telkens op mijn scherm. En ook terwijl ik dit tik tik ik regelmatig extra op mijn toetsenbord.
Op den duur heb ik nu wel wat spierklachten gekregen, vooral m'n nek doet best lastig.
Hoofdpijn, irritatie, spasmes en verstijfde spieren zijn vrij cliché ontwenningsverschijnselen met deze middelen.Vraag me wel af of anderen dit misschien herkennen van Phenibut?
Hangt natuurlijk ook grotendeels van de dosering af, maar 3,5 gram Phenibut duurt inderdaad toch wel zo'n 36 uur voordat het geheel is uitgewerkt ja. Mensen onderschatten de trage opkomst van Phenibut vaak ook. Vanaf 4 gram+ zal het veel sterker sederend worden qua effecten, als je niet uit kijkt lig je vrij rap letterlijk 12 uur plat.De na effecten duurde echt nog wel langer dan 24 uur.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."