Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb iedere nacht? Verslaving?????????

Ghb iedere nacht? Verslaving?????????

83 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Om te slapen
Klik om te vergroten...
Ik las elders dat je dosering 20ml is en dan lijkt het me dat je 'om out te gaan' bedoelt, en niet 'om te slapen'.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Benzoboss
Dat heb je zelf gepost in het topic 'wat gebruik je op dit moment'. Overigens ga je van 10ml GHB in een keer ook out.

Ik ben nog nooit misselijk geweest na GHB gebruik, maar ik heb dan ook nog nooit dagelijks aan de GHB gezeten.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Dat gaat je op termijn weinig opleveren behalve verslaving, GHB heeft naast een verdovende werking na een paar uur ook een oppeppende werking zoals @Zonnetje citeert hierboven, je slaapkwaliteit zal uiteindelijk niet goed zijn doordat je steeds wakker wordt. Op den duur ook getimed omdat je een nieuwe dosis moet nemen...
Klik om te vergroten...

Dat dus.

Gebruik GHB niet als slaapmiddel.
Ten eerste zoals gezegd omdat het verslavend is maar vooral niet omdat het je niet tot de benodigde slaapfases brengt.
Je mist op een gegeven moment de belangrijke slaapfases.
Je hebt diverse slaapfases. GHB helpt je misschien te slapen maar je krijgt te maken met tolerantie en op den duur kun je alleen nog maar slapen met GHB en je gaat de cruciale slaapfases dan missen, hetgeen uiteindelijk resulteerd in psychische klachten.
En dan ben je verder van huis!
Kijk ermee uit.
Ga naar de huisarts als je slaapproblemen hebt, maar ga echt niet ghb gebruiken uit eigen motivatie om te kunnen slapen. Je naait jezelf echt een oor aan als je dat doet!
Niet doen!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Ik las elders dat je dosering 20ml is en dan lijkt het me dat je 'om out te gaan' bedoelt, en niet 'om te slapen'.
Klik om te vergroten...

Waar heb je dat gelezen lel?
En ik heb het verdunt met water lol dus die 20 is eigelijk maar 10ml.
En hey is vrij slap spul tbh
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is het normaal dat ik in de ochtend een beetje misselijk Ben?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zal ook wel geen sterke g zijn Dan he?
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vergeet niet dat GHB verslaving erger is dan heroïneverslaving, zal het niet proberen hoor.
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Benzoboss
Wat is volgens jou nu nog de reden om het te gebruiken?

Kan in iedergeval verklappen dat de nadelen zowel op korte termijn als lange termijn niet de voordelen overstijgen. Voordelen op lange termijn zijn er zeker niet.

Mocht je op dezelfde dosis blijven gebruiken zul je zien dat de voordelen langzaam onmerkbaar worden. En je juist slecht gaat voelen als je het niet meer neemt of helemaal niet meer kunt slapen zonder.

Zelfs voor een mild middel zoals Melatonine dient dit niet continu over een langere tijd worden gebruikt om maar fatsoenlijk te kunnen slapen. En zo geldt dit eigen voor alle stoffen die je tijdelijk kunnen helpen om in slaap te vallen.

Niet om het een of ander maar met die bovenstaande reactie van je. Stel je een beetje de vraag of je wel echt wat met deze informatie wilt gaan doen.

Vind zelf nicotine al tering verslavend. Laat staan wat ik mij dan bij G moet voorstellen.
In iedergeval succes! :grimacing:
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Slik toch gewoon 10mg melatonine en dan lig je ook hoor. En als dat echt niet werkt probeer je maar wiet.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ketakoekjes zei:
Slik toch gewoon 10mg melatonine en dan lig je ook hoor. En als dat echt niet werkt probeer je maar wiet.
Klik om te vergroten...
Calm down lel
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
ketakoekjes zei:
Slik toch gewoon 10mg melatonine en dan lig je ook hoor. En als dat echt niet werkt probeer je maar wiet.
Klik om te vergroten...
melatonine doet echt niks.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAZING zei:
melatonine doet echt niks.
Klik om te vergroten...
Precies. Plus dat regelmatig zulke mega doseringen Melatonine je slaapritme juist in de war brengt. 10mg is echt heel veel en ook onnodig. Melatonine bij regelmatig gebruik kan echt nadelen geven. Verdiep je er maar eens in.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#13
Melatonine supplementen worden inderdaad niet juist opgenomen in je hersenen zoals lichaamseigen melatonine word opgenomen inderdaad en zal zelfs zeer nadelig werken omdat het je natuurlijke slaapritme verstoord.

Gek spul
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Eve's drop zei:
Melatonine supplementen worden inderdaad niet juist opgenomen in je hersenen zoals lichaamseigen melatonine word opgenomen inderdaad en zal zelfs zeer nadelig werken omdat het je natuurlijke slaapritme verstoord.

Gek spul
Klik om te vergroten...

Nou wat jammer, heb een boek over goed slapen gelezen en ik heb nergens meer last van.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
Begrijp het niet verkeerd! Melatonine kan zeker wel een goede nachtrust ondersteunen hoor alleen gebruik het met mate.

Maar dat is tot op heden met elke substantie op deze aardkloot
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben wel eens een paar dagen aan de g.
En dan doe ik g slaapjes.
Neem ik 5ml en dan slaap ik 2 en een half uur en dan word ik wakker door de dopamine en moet ik weer 5ml nemen om te slapen.

Maar het is niet echt slapen wat je doet.
Je ligt in een soort coma met rare dromen die net echt lijken.
Pas als ik stop met de g slaap ik weer echt.
G is geen slaapmiddel!
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Benzoboss zei:
Kan ik ghb iedere nacht gebruiken zonder lichaamelijk afhabelink te worden????
Klik om te vergroten...
Ik weet wel dat er genoeg mensen zijn die er inderdaad lichamelijk afhankelijk van zijn geworden, die begonnen ook met elke avond/nacht gebruiken. Aan te raden is het dus sowieso niet.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#18
ketakoekjes zei:
Vergeet niet dat GHB verslaving erger is dan heroïneverslaving, zal het niet proberen hoor.
Klik om te vergroten...

Erger dan een heroïne. verslaving ja?
Zo gek is het nu ook weer niet.

Hoe kom je daarbij als ik vragen mag?
Mijn argument is dat het zeker moeilijk is om vanaf te komen maar qwa lichaamsafhankelijkheid komt het not even close to heroïne afkicken.
De after gevolgen nadat je er eenmaal mee gestopt bent dan zeg ik ja, dat doet je heel veel last bezorgen maar heroïne is toch iets zwaarder bij mijn weten.
Met GHB kun je stoppen 1 dag ziekte, plots klats van de ene op de andere dag. Niet ziek worden, niets. Psychische nasleep vergeten we even want dat is een ander verhaal maar heroïne stoppen van de ene op de andere dag? Zonder medicatie? Zonder ziek te worden? Vergeet het maar.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Melatonine is net Shandy. Leuk voor een niet druggebruiker die een nachtje beter wilt slapen misschien mits geen echte diepe slaapproblemen want dan werkt dat spul ook niet en alles behalve een stimulerend middel. Rotzooi.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je bevind je op glas ijs kerel..

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."