#1
En dan nog de wel zeer aparte wijze van zijn kostuum!
Echt a la clochard .
Zeer toepasselijk....
Echt a la clochard .
Zeer toepasselijk....
Dit klinkt wel aardig gefrustreerd.Hey grote vriend heb je weer eens zin.
Gefrustreerd folk?
Omdat we een lolletje maken over dat programma?
Hij zag er ook niet uit, zonde was een goede acteur.
Die ganggang heb ik op negeer functie want die kwam als nieuwkomer meteen met reacties die bij jou aansluiten. Toevallig nu weer. En was op de hoogte van een hele hoop dingrn waar een nieuwkomer niks van af zou weten 1+1=2 dus..
Ga nou niet weer met mij beginnen.
Las dat je eindelijk wat vrienden had gemaakt en nu niet meer elke keer alleen thuis op de bank alleen zit te gebruiken.
Ik ben blij voor je en ga niet meer op je zitten haten ben die fase al voorbij.
En wie weet heeeel misschien vind je ook nog eens een vriendin.
Maar ja dan moet je wel aan je zelf werken.
Maar je kan het kom op!
Zo lang alleen lijkt me verschikkelijk!
Kan ik ghb iedere nacht gebruiken zonder lichaamelijk afhabelink te worden????
Nee. Of ja, alles kan. Maar de kans is zeer klein, ik zou het maar niet uitproberen. Tolerantie gaat als een speer. Dit is nu echt een horrormiddel om verslaafd aan te raken, dacht dat het ook wel behoorlijke common sense was dat het dus niet erg handig is om dit soort satanisch spul dagelijks naar binnen te gaan slobberen.
Waarom zou je überhaupt iedere nacht GHB willen gebruiken?
Om te slapen
Ik las elders dat je dosering 20ml is en dan lijkt het me dat je 'om out te gaan' bedoelt, en niet 'om te slapen'.Om te slapen
Dat gaat je op termijn weinig opleveren behalve verslaving, GHB heeft naast een verdovende werking na een paar uur ook een oppeppende werking zoals @Zonnetje citeert hierboven, je slaapkwaliteit zal uiteindelijk niet goed zijn doordat je steeds wakker wordt. Op den duur ook getimed omdat je een nieuwe dosis moet nemen...
Ik las elders dat je dosering 20ml is en dan lijkt het me dat je 'om out te gaan' bedoelt, en niet 'om te slapen'.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."