Mij werd ghb aangesmeerd als het pilletje uit de film Limitless (pilletje waarvan je oneindig zelfverzekerd, inspiratievol en intelligent zou worden. Als je de film kent, weet je hoe dat afliep. Voor de mensen die nu nog niet verslaafd zijn, kijk die film, dit is precies hoe het eindigt als je doorslaat in ghb gebruik. Ik heb mazzel gehad dat ik toegang had tot xyrem en diazepam.ik kon om privé redenen geen verslavingszorg inschakelen. Dus ik besloot thuis af te kicken na 3 maanden ghb gebruik. Ik begon op mijn werk om 8uur smorgens en stopte met werken om 2300 uur savonds. Het voelde fantastisch. Alles ging perfect en ik had er energie voor. Ik had ogen in de kop alsof ik een hele nacht aan de speed heb gezeten. Langzamerhand heb je steeds meer nodig om op hetzelfde niveau te blijven. Na 2 weken dagelijks gebruik zat ik op 2.5 ml per 2.5 uur. Alarm klok in mijn telefoon gezet omdat ik heb uitgezocht wat ghb precies met je doet op langere termijn. Want ik begon dat uit te zoeken toen de ghb op was en ik snachts wakker werd met prikkende naaldjes in mijn huid en ik zag schimmen.ik praatte met mijn vrouw die al lang niet meer voor me stond. Zij heeft dat gezien en met mij gepraat,en we hebben direct de huisarts gebeld. Hij kon mij alleen doorverwijzen naar een kliniek. Ik dacht, is dit zo erg ?? Meer onderzoek gedaan en gestuit op de tiptap techniek of zoiets.. even te lui om t op te zoeken.langzaam elke dag afbouwen met een bloeddruk meter 30 euro incl batterijen, ik had geen geld dus deed het met AfterPay. Ik moest alles doen om te zorgen dat ik de meest gevaarlijke afkick dat er bestaat NIET kon krijgen.psychoses loop je zo op, nierfalen is zo gebeurd, en vooral als je het combineert met amphetamine, dan heb je alleen maar meer nodig, dus bouw je niet af, maar bouw je weer op in een dag of 2 .. kan je weer opnieuw beginnen met afbouwen. Hoe eerder je de keuze maakt om te stoppen, hoe beter en als je ergens last van krijgt, regel dan overdreven veel diazepam, zopiclon of wat voor benzo je ook overdag kan gebruiken, .. bouw elke dag je G af met wat jij denkt aan te kunnen. Ik bouwde het af met 0.5ml per dag omdat ik veel benzos in huis had. Kick snel af want langdurig gebruik van benzos is ook zeer verslavend en moet je ook niet ineens mee stoppen. Vergelijk GHB met heroïne, maar dan nog een stuk gevaarlijker voor je leven om coke turkey mee te stoppen. Als je t kan zonder problemen, test het uit!! Probeer eens 2 dagen zonder G te functioneren. Gaat dit probleemloos, dan heb je mazzel!! Maar je zit er niet ver van af!! Het gaat heeeeel snel! De werking wordt anders. Op een gegeven moment neem je het alleen om je tremoren tegen te gaan en om je bloeddruk normaal te houden. Ik heb een gezin waar ik verantwoordelijk voor ben, zodra je bij verslavingszorg aanklopt en er is een kind bij betrokken dan moet je het zelf doen want ze zijn verplicht melding te doen bij jeugdzorg. Daarom, benzos regelen, ghb regelen en en afbouwen.zo nemen je hersenen en je zenuwstelsel de normale functies langzamerhand over, .. doe je dit cold turkey, dan krijg je je hormonen niet meer die je nodig hebt om NIET in een psychose te raken. Ik ben er gelukkig van af.ik wil GHB nooit meer in mijn buurt hebben. Als ik niet iets op het spel had staan was ik waarschijnlijk jaren verslaafd geweest. Gelukkig is het bij 3 maanden gebleven. Ghb is net als heroïne en base een NO GO .. de rest? Nooit verslaafd aan geweest. Daarom nam ik verslaving ook niet zo serieus. Maar toen ik me ging verdiepen in GABA en GHB en je hormoonhuishouding, vond ik het heel logisch dat een ongevaarlijke drug, de meest gevaarlijke verschijnselen kan hebben op langere termijn. Sommige mensen zijn al verslaafd na 3 dagen, de ander kan na 2 maand voorzichtig proberen cold turkey te gaan met diazepam, ligt aan jezelf. Even die grens opzoeken en niet meer wappie raken van ghb, alleen nemen als medicijn tegen je afkickverschijnselen. Ik zal nog altijd af en toe wat drugs nemen, maar er is een NO GO zone. En die moet je blijven respecteren. Dankzij de ondersteuning van veel mensen op dit forum ben ik er van af. Bedankt!! Ik wil daarom ook echt waarschuwen voor ghb. Gebruik je het alleen in het weekend? Prima, zorg dat je maximaal 20 ml hebt gekocht en wees niet zo stom om een halve liter te kopen. Pas op voor GBL dealers die het sterker spul verkopen. Je hebt er de helft van nodig maar de afkick daarvan is nog veel gevaarlijker en heftiger dan van ghb. Google dat maar, anders wordt mijn verhaal wel erg lang. Any questions? Edit: sorry ik heb jouw vraag niet beantwoord. Mensen die narcolepsie hebben krijgen eerst benzos remorol om tegelijk in te nemen voor t slapen gaan. Als uiterste middel als het leven definitief en chronisch niet meer te doen is, krijgen deze patiënten xyrem. En xyrem is geen ghb zoals onze dealers dat aan ons vertrekken. Dit wordt in een laboratorium gemaakt zodat er geen bij-stoffen in zitten die ontzettend giftig zijn voor je nieren, het wordt sterk verdund om de opname geleidelijker te laten verlopen waardoor je uiteindelijk op het laatst op 0.5 ml ghb / niet te verwarren met xyrem, per 4 uur zit. Als je daarop zit kan je helemaal stoppen. Elke nacht GHB gebruiken is vragen om verslaving. Als je niet in slaap kan komen van je reguliere dosis, neem je toch nog wat bij. En dan wordt het al moeilijker om in slaap te komen. Als je echt snachts moeilijk in slaap komt, ga daarvoor naar je huisarrs, die schrijven je meestal verantwoorde medicatie voor. In mijn geval is dat mirtazapine icm zopiclon. De zopiclon is zeer gevaarlijk om ineens mee te stoppen. Daarom neem je er een mirtazapine bij zodat het slaap effect wordt versterkt. GHB zorgt dat jij je slaap problemen nog erger maakt. Uiteindelijk ga je snachts wakker worden om de 2.5 uur met prikkels over je huid. Geloof me dat is vies wakker worden en dan moet je ook nog krom van je bed stappen om er weer eentje te tappen, wachten op de inwerking, en dan komt eindelijk het gevoel van rust en kan je verder slapen. Hier ben je dus al ver heen en is er geen andere methode mogelijk dan afkick kliniek. Ambulante zorg wordt niet meer toegepast op ghb verslaafden. Als er vragen zijn, pm of spam het hier, zodat het bij iedereen duidelijk wordt dat GHB omdat het een lichaamseigen stof is juist zo gevaarlijk is. Het neemt functies over van je hersenen en je zenuwstelsel die van levensbelang zijn. Je lichaam gaat zich aanpassen op de toediening van de ghb waardoor je lichaam je nodige stofjes niet meer of veel minder gaat aanmaken. Aangezien GHB en alcohol de meeste receptoren aanspreken, is ook je hele lichaam afhankelijk geworden van de stoffen die jouw lichaam niet meer kan aanmaken omdat jij het zelf toedient in veel te hoge dosis. Verwacht niet dat je een paar dagen Normaal onder de mensen kan zijn als je stopt. De zwaarste vorm van diazepam moest ik 6 keer per dag nemen om mijn tremoren te dempen zodat ik mijn volgende ghb dosis weer kon aanpassen op de volgende dag. Het is echt geen pretje,zorg dat je (mocht je erin doorslaan) op tijd aan de bel trekt bij je meest vertrouwde vrienden, je verhaal doet en thuis blijft, bank hangen en series kijken met je tabletten. Veel bewegen en in de zon komen!! Bananen eten en koolhydraten, rood vlees etc laten staan. Veel eiwitten en vitamine preparaten aanschaffen en 45 diazepam op z'n minst. Goed voorbereid kom je er dan zelf van af. Echt alleen dan! En met een hele sterke wil.