#1
Je spreekt jezelf tegen. Kleding mag apart zijn maar dan is het een statement? Wat een onzin, de kledingkeuze bepaalt dus wel je waardering.@ Ganggang:
Nee.
Kledingkeuze bepaalt niet mijn waardering van een tv programma.
Dat is de buitenkant bezien, nietwaar?
Maar.
Het is wel een soort van statement wat je met de keuze van je plunje uitdraagt.
Kledibg mag best " apart" zijn.
Maar met scheuren en gaten, naast een onverzorgd uiterlijk , dat brengt een dergelijk programma in mijn beleving niet veel goeds.
Dat is mijn stellingname.
En het blijkt maar weer dat een onverzorgd uiterlijk ook subjectief is, ik vond hem er prima verzorgd uit zien namelijk. In ieder geval beter dan de hoofdpersonen uit het programma, die zagen er in tijden van verslaving pas onverzorgd uit.