Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb iedere nacht? Verslaving?????????

Ghb iedere nacht? Verslaving?????????

83 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Legio Patria Nostra zei:
@ Ganggang:
Nee.
Kledingkeuze bepaalt niet mijn waardering van een tv programma.
Dat is de buitenkant bezien, nietwaar?
Maar.
Het is wel een soort van statement wat je met de keuze van je plunje uitdraagt.
Kledibg mag best " apart" zijn.
Maar met scheuren en gaten, naast een onverzorgd uiterlijk , dat brengt een dergelijk programma in mijn beleving niet veel goeds.
Dat is mijn stellingname.
Klik om te vergroten...
Je spreekt jezelf tegen. Kleding mag apart zijn maar dan is het een statement? Wat een onzin, de kledingkeuze bepaalt dus wel je waardering.

En het blijkt maar weer dat een onverzorgd uiterlijk ook subjectief is, ik vond hem er prima verzorgd uit zien namelijk. In ieder geval beter dan de hoofdpersonen uit het programma, die zagen er in tijden van verslaving pas onverzorgd uit.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ieder zijn mening.
Je kijkt een beetje zwart-wit vind ik.
Dat is dan jouw visie, en nee leven in een vrij land zegt men....
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Ieder zijn mening.
Je kijkt een beetje zwart-wit vind ik.
Dat is dan jouw visie, en nee leven in een vrij land zegt men....
Klik om te vergroten...
Dat is zeker waar.

Het valt me gewoon op dat er aardig wat leden hier vastbesloten zijn negatief te zijn over dat programma, maar zonder goede argumenten. Zeuren om het zeuren, of het zit wat dieper.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mbt dit programma geef ik weer, wat ik ervan vind.
De inhoud, laten we het daar eens over hebben, het in beeld brengen van hoe een aantal GHB verslaafden hun dagelijks leven invullen, dat was in mijn beleving een verdomd goed stuk info.
Daarvan zeg ik: deze info kan weleens voor een hoop mensen de aanleiding zijn, om er niet mee te beginnen.
Daar gaat het om.
Een later tijdstip van hoe deze mensen er na een jaar aan toe zijn, is al helemaal een goed stuk info.
Want dat loog er niet om....
Ik was al verbaasd, dat ze allemaal nog in leven waren!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."