Ik heb laatst in een tv documentaire iemand gezien, die G als medicijn , dus op doktersrecept, verstrekt kreeg.
Dat vind ik vreemd, gelet op wat voor stoffen er zoal in zitten....
Dat was niet voor slapeloosheid.
Waarvoor wel, dat weet ik even niet meer, maar, het kan dus.
Aan Slapeloosheid lijden is een ramp. Daarover kan ik wel meepraten. Ik liever al vele jaren aan, maar ik heb er nu een goede medicatie voor.
Want bij Insomnia, als je dit hebt, dan heb je op een gegeven moment geen psychedelica meer nodig.
Want de hallucinaties komen vanzelf...
GHB lijkt mij een wel heel verkeerde keuze.
Ik weet verder maar erg weinig van dit spul maar het lijkt me niets.
Ook ik heb de docu van meneer Tygo gezien, overigens zag deze man er zelf ook uit als een zware junk, dit verder terzijde.
Ikzelf heb als slaapmiddel 2 tot 3 bekerglazen sterke drank genomen. Een liter jenever in 2ntot 3 dagen leeg drinken, dus.
En ja, daar slaap je wel van, tenminste, dat denk je, maar ook op deze manier slapen is niet bepaald de goeie!
Want je mist dus de REM slaap.
En dus word je volledig on uitgerust wakker.
Met bevende handen. En soms een stevige koppijn.
Een wel heel slechte oplossing, dus!
Na ongeveer een jaar mijzelf voor de gek te hebben gehouden , ben ik er in één keer volledig mee gestopt. Tot de dag van vandaag toe.
Afkickverschijnselen heb ik er niet van gehad, maar, de insomnia kwam natuurlijk terug.
In volle hevigheid.
Zelfs in een kliniek voor slaaponderzoek was er niets tegen te doen. Behalve met zolpidem te beginnen, en dat dan om de dag. Nee hoor om de nacht.
Dat is natuurlijk óók een kut oplossing, want om de nacht wakker liggen, is wel zeer vervelend. Op een gegeven moment zei ik:
Dit is nu wel genoeg geweest, zo. Ik wil v aan af nu e l k e nacht die zolpidem.
Met daarbij nog promethazine.
Ik was er nu bijna, dus verder gezocht.
Het was nog steeds niet goed, totdat ik een combi van enige medicijnen d
aarbij kreeg.
En nu?
Opgelost, die insomnia goddank
En GHB proberen? Nee. Absoluut niet. .