#1
Heftig verhaal en veel sterkte in het proces. Ik schrik nog altijd als ik de verhalen/ontwenningen van GHB lees op dit forum. Ik denk dat je jouw toch best ook laat opvolgen via HA of HA post. Er zal ergens wel een rebound komen en die moet je kunnen opvangen met professionele hulp.