#1
Succes!
Thank you! 💪🏻
Succes!
Waar komt dat door? Is dat een verschijnsel van lichamelijk afkicken?
Dat vroeg ik me ook al af. Als ik g gebruik heb ik al een paar keer prikjes gevoeld in mijn vingertoppen. Ik had dan overgedoseerd denk ik. Het heeft denk ik te maken met zenuwuiteinden en het centrale zenuwstelsel.
Het abouwen en stoppen opzich is nie get moeilijkst. Ma het blijven stoppen en nie terugvallen wel.
Acuut stoppen met GHB-gebruik kan tot heftige ontwenningsverschijnselen leiden:
- De eerste ontwenningsverschijnselen bij een persoon met een lichamelijke GHB-afhankelijkheid ontstaan 1 tot 8 uur na inname van de laatste dosis: trillen, slapeloosheid, zweten, misselijkheid, braken, rusteloosheid, milde angst of onrust.
- Binnen 24 uur kunnen ernstige ontwenningsverschijnselen ontstaan: hallucinaties, versnelde hartslag, heftige angst, verhoogde bloeddruk, onrust, plotselinge verwardheid, versterkte spierafbraak en insulten (een ‘toeval’). De verschijnselen kunnen enkele weken aanhouden.
![]()
Welke afkickverschijnselen kun je krijgen na het stoppen met GHB (verslaving)?
GHB is een middel dat al na enkele weken dagelijks gebruik tot verslaving kan leiden. De afhankelijkheid van het middel kan zo groot zijn dat er elk..www.drugsinfo.nl
Dat vroeg ik me ook al af. Als ik g gebruik heb ik al een paar keer prikjes gevoeld in mijn vingertoppen. Ik had dan overgedoseerd denk ik. Het heeft denk ik te maken met zenuwuiteinden en het centrale zenuwstels
Hoe lang heb je 24/7 gebruikt?
Dat moet wel een hele lange tijd zijn geweest.
Kan je vertellen hoe dat begon?
En hoe lang het duurde voor dat je in een 24/7 binge terecht kwam?
Ik ben ongeveer 2 jaar actief met GHB. Het eerste jaar was het nog leuk en met mate. Kon het zonder problemen onder controle houden. Sinds een aantal maanden is het echt 24/7 geweest. Nu moet ik zeggen dat ik sowieso heel erg verslaving gevoelig ben en altijd wel ergens een probleem mee heb gehad. Ik zit nu een aantal maanden echt vast aan de GHB. Het was daarvoor ook dagelijks, maar toen kon ik nog gewoon stoppen om te slapen... Ongeveer een half jaar geleden ben ik een keer Cold Turkey gestopt, ben toen een week goed ziek geweest maar besefte pas later dat dat dus door de GHB was. Hartstikke dom en gevaarlijk. Laatste periode is gewoon echt uit de hand gelopen. Het leuke is er allang vanaf...
#staystrongperzikje
Die afkickverschijnselen wat je nu beschrijft is normaal en niet ernstig en die cravings moet je idd de baas blijven want neem je nu bijv weer 5ml zoals normaal ik noem 5 ml gewoon als voorbeeld he dan ben je weer terug bij af dus hou dit vol als je vragen hebt mbt het afkicken je mag me altijd prive bericht doen.
Het gaat echt lekker zo! Heb het eerder al eens verpest door weer bij te nemen en kon inderdaad helemaal weer opnieuw beginnen. Ik MOET het deze keer halen. Heb ook goed vertrouwen in mezelf deze keer. Hield de vorige keren toch dat deurtje in mijn hoofd op een kiertje om weer te gebruiken... Maar ben nu echt standvastig dat ik het ga halen! Bedankt voor je berichtje. 😁
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."