Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe verschillende smaken van GHB

De verschillende smaken van GHB

66 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
D
De SchepperLid
01-01-2024, 00:00
#1
En wat nou als het tussen de oren zit. Bij de geur/smaakloze ('cleane') is je beleving dat het daarom vast heel zuiver moet zijn. Bij de smerigste denk je dit moet vast sterke shit zijn..?

Gr
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik koop mijn ghb bij 4 verschillende dealers.
Alle 4 zijn ze totaal verschillend.

1ste. Dat is de beste, deze ghb is bijna helemaal smaakloos op de zout na. De kwaliteit is enorm goed. Een super hoog libido en een fijn aangeschoten gevoel. Helemaal perfect.
Met deze kom je helemaal in je elemen.

2de. Is nagenoeg ook best wel smaakloos en niet erg vies om weg te drinken. Maar heeft wel een rubber smaakje (zo noem ik het even)
Deze ghb heeft geen sterke libido, je voelt je wel goed en je voelt de ghb wel maar heeft niet dat gevoel waarna je op zoek bent.

3de. Dat is echt een ghb met zo een stinkende rubber geur. Een hoog libido en een fijn aangeschoten gevoel en warm van binnen.
Vies om te nemen, een sterke smaak maar goed gevoel.

4de. Dat is echt een hele vieze die stinkt al als je het flesje openmaakt van veraf.
Maar het gevoel van deze komt weer overeen met de eerste. Echt super goed! Helemaal in je element en de roes waar je in zit is heerlijk.

De Ph waardes van deze ghb's zijn allemaal goed.
De sterktes komen behoorlijk overeen.
Bij die 2de die niemand niks aan vind ga je net zo hard out als je teveel neemt.

De eerste, de allerbeste veranderd te vaak van nummer en rijd wel en rijd weer niet dus veel mensen zijn het zat geworden om hem na te jagen.
Nu wij met een vaste groep recreatieve gebruikers van pakweg 40 mensen elke keer met elkaar bespreken waar we het beste onze G kunnen halen.
Nu kopen we nu bijna allemaal bij de laatste.
De meest smerige om te nemen maar het lekkerste gevoel.

Daarom de vraag hoe dat nou zit?
Zijn er ervaren gebruikers die weten hoe het zit?
Waarom de meest smakeloze en de meest vieze de beste roes kunnen geven.
Want er is eigenlijk niemand bij ons die weet hoe dat zit en online word ik er ook niet wijzer van.
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gokje, (geen idee hoe en met wat je G maakt..) dat het afhankelijk is van de hoeveelheid combinatie van de middelen en de chemische reactie uiteindelijk? Misschien heeft de ene dealer net wat meer verstand van scheikunde dan de ander :thinking:
K
KetafieneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik begrijp dat ‘rubber’ smaakje niet zo goed... Of misschien dat dat bij jou zo smaakt en het dichtsbij komt bij de geur van rubber. Dat heb ik nog nooit gehad. Maar dat kan dus persoonlijk zijn.

Hoe is de kleur van de verschillende g?

Alles komt neer op de juiste verhouding demi water/korrels/gbl. Daarnaast gaat het om de reactie. Zo langzaam mogelijk en op laag vuur de reactie maken, werkt meestal het beste.

Als men de verhoudingen en de reactie niet goed uitvoert heb je geen goede puurheid ghb gemaakt. Maw er zit nog water en gootsteenontstopper in het mengsel wat de resterende gbl niet heeft omgezet
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ketafiene zei:
Ik begrijp dat ‘rubber’ smaakje niet zo goed... Of misschien dat dat bij jou zo smaakt en het dichtsbij komt bij de geur van rubber. Dat heb ik nog nooit gehad. Maar dat kan dus persoonlijk zijn.

Hoe is de kleur van de verschillende g?

Alles komt neer op de juiste verhouding demi water/korrels/gbl. Daarnaast gaat het om de reactie. Zo langzaam mogelijk en op laag vuur de reactie maken, werkt meestal het beste.

Als men de verhoudingen en de reactie niet goed uitvoert heb je geen goede puurheid ghb gemaakt. Maw er zit nog water en gootsteenontstopper in het mengsel wat de resterende gbl niet heeft omgezet
Klik om te vergroten...
Misschien ligt het aan de soort/merk korrels die gebruikt worden? Denk dat we wel voorzichtig moeten zijn met informatie over het productieproces, het is niet toegestaan om daar dieper op in te gaan volgens mij.
K
KetafieneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja maar alles komt neer op de mate van gebruik. Als je een recreatieve gebruiker bent dan zou ik me niet zo’n zorgen maken om die ghb lucht... Wel apart dat je dat ook (wrs lichtjes) ruikt in je urine.

Anyway, bij veel alcohol gebruik ruik je dat ook door je poriën en urine.

Uiteindelijk gaat het erom dat je geen (hoe licht ook) verkleurde ghb neemt. Dit wijst zoals eerder genoemd vaak op verontreinigingen.
K
KetafieneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganggang💯 zei:
Misschien ligt het aan de soort/merk korrels die gebruikt worden? Denk dat we wel voorzichtig moeten zijn met informatie over het productieproces, het is niet toegestaan om daar dieper op in te gaan volgens mij.
Klik om te vergroten...
Dank. Ben nieuw hier.

Het zou idd aan het merk korrels kunnen liggen. Zal dat zelf ook eens in de gaten houden... Thnx!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is moeilijk te zeggen wat de chemische samenstelling is van de verschillende GHB's die je beschrijft. Maar wat direct in mijn gedachten schiet als je het hebt over de stinkende rubbergeur is: 'in wat voor vat hebben ze de GHB laten reageren..?'

Ik kan me namelijk voorstellen dat sommige handelaren de GBL + NaOH mengen in een grote rubberen speciekuip. Lekker praktisch, zulke speciekuipen komen veel voor, ze hebben een groot volume en je kunt er makkelijk in roeren. Maar in rubber zitten allerlei stoffen die kunnen oplossen in GBL, NaOH, of GHB. Zeker omdat het een exotherme reactie is, waarbij dus warmte vrijkomt, kunnen bepaalde stoffen vanuit de kookketel oplossen in het eindproduct.

Sowieso is het de vraag wat de plaatselijke hygiëne was bij de productieplaats (niet al te best meestal). Wat was de zuiverheid van de precursors die gebruikt zijn? Hoe zijn al die chemicaliën bewaard? Dat speelt allemaal mee bij dit soort vragen.
K
KetafieneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Het is moeilijk te zeggen wat de chemische samenstelling is van de verschillende GHB's die je beschrijft. Maar wat direct in mijn gedachten schiet als je het hebt over de stinkende rubbergeur is: 'in wat voor vat hebben ze de GHB laten reageren..?'

Ik kan me namelijk voorstellen dat sommige handelaren de GBL + NaOH mengen in een grote rubbere speciekuip. Lekker praktisch, zulke speciekuipen komen veel voor, ze hebben een groot volume en je kunt er makkelijk in roeren. Maar in rubber zitten allerlei stoffen die kunnen oplossen in GBL, NaOH, of GHB. Zeker omdat het een exotherme reactie is, waarbij dus warmte vrijkomt, kunnen bepaalde stoffen vanuit de kookketel oplossen in het eindproduct.

Sowieso is het de vraag wat de plaatselijke hygiëne was bij de productieplaats (niet al te best meestal). Wat was de zuiverheid van de precursors die gebruikt zijn? Hoe zijn al die chemicaliën bewaard? Dat speelt allemaal mee bij dit soort vragen.
Klik om te vergroten...

Exact dit verhaal! Dacht ik later ook aan. Prutswerk dus. Altijd kokendvast glas gebruiken of steelpannen zonder teflon laag niks
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thelittlegirl zei:
Misschien heeft de ene dealer net wat meer verstand van scheikunde dan de ander :thinking:
Klik om te vergroten...

Dat is zeker zo maar wat dus de vraag was wat ik niet duidelijk had vermeld.
Is de stinkende ghb meer schadelijker dan de 'schone' ghb?


Natozlato zei:
Heb je ook alle 4 laten testen?
Klik om te vergroten...

Ik test de Ph waarde met stripjes.
Je kan Ghb niet meer brengen toch?



Ketafiene zei:
Hoe is de kleur van de verschillende g?
Klik om te vergroten...


Altijd doorzichtig nooit geel of iets en altijd de juiste ph waarde.
Het ziet er naar uit dat je weet hoe het gemaakt word. Daar kunnen we het niet over hebben.

Maar is ghb die heel erg stinkt schadelijker voor je dan de mildere vorm?
Kan er namelijk niks over terug vinden.

Edit: met rubber geur bedoel ik gewoon de bekende ghb geur. Ik noemde dat ff zo.
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#11
Revolutionair zei:
Dat is zeker zo maar wat dus de vraag was wat ik niet duidelijk had vermeld.
Is de stinkende ghb meer schadelijker dan de 'schone' ghb?
Klik om te vergroten...
Iemand zei me ooit 'hoe viezer de smaak, hoe beter het spul' maar ik heb dus geen idee of het schadelijker is of niet... Ik lees even mee!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Revolutionair zei:
Je kan Ghb niet meer brengen toch?
Klik om te vergroten...

Jawel, bij het DIMS testen ze GHB gewoon. Alleen wordt er altijd een afweging gemaakt tussen de vele samples die worden gebracht. Een testpunt krijgt vaak meer samples aangeleverd dan dat ze kunnen testen. Dus wordt er gekeken van welke samples ze denken dat het belangrijkst is om een test te doen. Bij de keuze welke sample wel/niet spelen verschillende overwegingen mee, bijvoorbeeld het risico dat het gaat om een vervuilde drug. Als een middel heeft geleid tot gezondheidsklachten dan krijgt dat middel sowieso voorrang.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thelittlegirl zei:
Iemand zei me ooit 'hoe viezer de smaak, hoe beter het spul' maar ik heb dus geen idee of het schadelijker is of niet... Ik lees even mee!
Klik om te vergroten...

Haha ja dat is nu dus het geval..
Iedereen zegt het zelfde 'laten we die vieze bestellen'
Maar als je die een paar keer achter elkaar neemt vind ik dat je urine er naar gaat ruiken.
Net als bij koffie.
Dat heb ik niet met die andere dus heb het met meerdere mensen over gehad.
Die het zelfde ervaren.
Maar er is weinig over bekend.
Dat is dus de rede dat ik me afvraag tot hoever dat schadelijk kan zijn dat de geur bij de ene wel doordringt en de andere niet.


Neo-Shulginist zei:
Jawel, bij het DIMS testen ze GHB gewoon. Alleen wordt er altijd een afweging gemaakt tussen de vele samples die worden gebracht. Een testpunt krijgt vaak meer samples aangeleverd dan dat ze kunnen testen. Dus wordt er gekeken van welke samples ze denken dat het belangrijkst is om een test te doen. Bij de keuze welke sample wel/niet spelen verschillende overwegingen mee, bijvoorbeeld het risico dat het gaat om een vervuilde drug. Als een middel heeft geleid tot gezondheidsklachten dan krijgt dat middel sowieso voorrang.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de tip.
Ik wil dit wel een keertje doen.
Denk dat het wel belangerijk is.
Neem een sample mee van 2 verschillende samen met een goed verhaal denk ik wel dat het me lukt.
K
KetafieneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb eens de echte medicinale GHB | hydroxyboterzuur gehad. Die was veel minder vies en bijna geurloos (van wat ik me kan herinneren). Ik had wel veel nodig om een echt ‘waai’ gevoel te krijgen...

Wat ik bedoel te zeggen is dat er mi altijd bij de huis tuin en keuken brouwer niet alles wordt omgezet naar ghb. Er blijft dus gbl en gootsteenontstopper over in het mengsel. Daar komt wrs die vieze smaak vandaan.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Revolutionair zei:
Ga wel een digitale kopen!
Klik om te vergroten...

Met ph-strookjes kreeg ik bij iets anders 3 verschillende uitkomsten. Aquaria winkels verkopen ook digitale ph-meters. Deze is voor 11,95 incl. ijkvloeistof niet zo duur. Is die ook geschikt? Kunnen ijken lijkt me een pre. https://www.onlineaquariumspullen.nl/nl/ph-meter-geel.html
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
Albedo zei:
Met ph-strookjes kreeg ik bij iets anders 3 verschillende uitkomsten. Aquaria winkels verkopen ook digitale ph-meters. Deze is voor 11,95 incl. ijkvloeistof niet zo duur. Is die ook geschikt? Kunnen ijken lijkt me een pre. https://www.onlineaquariumspullen.nl/nl/ph-meter-geel.html
Klik om te vergroten...

Die strookjes die ik heb zijn niet slecht maar bedankt wou het al kopen!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Je neemt toch niks tot je waar nog gootsteenontstopper in zit? Als het goed klaargemaakt is, is het pH-neutraal. Smerig is het altijd!
Sowieso is het eigenlijk rommel, wat je niet te vaak moet gebruiken.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ketafiene zei:
Ik heb eens de echte medicinale GHB | hydroxyboterzuur gehad. Die was veel minder vies en bijna geurloos (van wat ik me kan herinneren). Ik had wel veel nodig om een echt ‘waai’ gevoel te krijgen...

Wat ik bedoel te zeggen is dat er mi altijd bij de huis tuin en keuken brouwer niet alles wordt omgezet naar ghb. Er blijft dus gbl en gootsteenontstopper over in het mengsel. Daar komt wrs die vieze smaak vandaan.
Klik om te vergroten...
Als er gbl of korrel overblijft kan de ph niet goed zijn
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Natozlato zei:
Je neemt toch niks tot je waar nog gootsteenontstopper in zit? Als het goed klaargemaakt is, is het pH-neutraal. Smerig is het altijd!
Sowieso is het eigenlijk rommel, wat je niet te vaak moet gebruiken.
Klik om te vergroten...
Vind de smaak van g best meevallen vind mdma erger
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mdma doe ik altijd in een capsule.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."