#1
En wat nou als het tussen de oren zit. Bij de geur/smaakloze ('cleane') is je beleving dat het daarom vast heel zuiver moet zijn. Bij de smerigste denk je dit moet vast sterke shit zijn..?
Gr
Gr
Misschien ligt het aan de soort/merk korrels die gebruikt worden? Denk dat we wel voorzichtig moeten zijn met informatie over het productieproces, het is niet toegestaan om daar dieper op in te gaan volgens mij.Ik begrijp dat ‘rubber’ smaakje niet zo goed... Of misschien dat dat bij jou zo smaakt en het dichtsbij komt bij de geur van rubber. Dat heb ik nog nooit gehad. Maar dat kan dus persoonlijk zijn.
Hoe is de kleur van de verschillende g?
Alles komt neer op de juiste verhouding demi water/korrels/gbl. Daarnaast gaat het om de reactie. Zo langzaam mogelijk en op laag vuur de reactie maken, werkt meestal het beste.
Als men de verhoudingen en de reactie niet goed uitvoert heb je geen goede puurheid ghb gemaakt. Maw er zit nog water en gootsteenontstopper in het mengsel wat de resterende gbl niet heeft omgezet
Dank. Ben nieuw hier.Misschien ligt het aan de soort/merk korrels die gebruikt worden? Denk dat we wel voorzichtig moeten zijn met informatie over het productieproces, het is niet toegestaan om daar dieper op in te gaan volgens mij.
Het is moeilijk te zeggen wat de chemische samenstelling is van de verschillende GHB's die je beschrijft. Maar wat direct in mijn gedachten schiet als je het hebt over de stinkende rubbergeur is: 'in wat voor vat hebben ze de GHB laten reageren..?'
Ik kan me namelijk voorstellen dat sommige handelaren de GBL + NaOH mengen in een grote rubbere speciekuip. Lekker praktisch, zulke speciekuipen komen veel voor, ze hebben een groot volume en je kunt er makkelijk in roeren. Maar in rubber zitten allerlei stoffen die kunnen oplossen in GBL, NaOH, of GHB. Zeker omdat het een exotherme reactie is, waarbij dus warmte vrijkomt, kunnen bepaalde stoffen vanuit de kookketel oplossen in het eindproduct.
Sowieso is het de vraag wat de plaatselijke hygiëne was bij de productieplaats (niet al te best meestal). Wat was de zuiverheid van de precursors die gebruikt zijn? Hoe zijn al die chemicaliën bewaard? Dat speelt allemaal mee bij dit soort vragen.
Misschien heeft de ene dealer net wat meer verstand van scheikunde dan de ander![]()
Heb je ook alle 4 laten testen?
Hoe is de kleur van de verschillende g?
Iemand zei me ooit 'hoe viezer de smaak, hoe beter het spul' maar ik heb dus geen idee of het schadelijker is of niet... Ik lees even mee!Dat is zeker zo maar wat dus de vraag was wat ik niet duidelijk had vermeld.
Is de stinkende ghb meer schadelijker dan de 'schone' ghb?
Je kan Ghb niet meer brengen toch?
Iemand zei me ooit 'hoe viezer de smaak, hoe beter het spul' maar ik heb dus geen idee of het schadelijker is of niet... Ik lees even mee!
Jawel, bij het DIMS testen ze GHB gewoon. Alleen wordt er altijd een afweging gemaakt tussen de vele samples die worden gebracht. Een testpunt krijgt vaak meer samples aangeleverd dan dat ze kunnen testen. Dus wordt er gekeken van welke samples ze denken dat het belangrijkst is om een test te doen. Bij de keuze welke sample wel/niet spelen verschillende overwegingen mee, bijvoorbeeld het risico dat het gaat om een vervuilde drug. Als een middel heeft geleid tot gezondheidsklachten dan krijgt dat middel sowieso voorrang.
Ga wel een digitale kopen!
Met ph-strookjes kreeg ik bij iets anders 3 verschillende uitkomsten. Aquaria winkels verkopen ook digitale ph-meters. Deze is voor 11,95 incl. ijkvloeistof niet zo duur. Is die ook geschikt? Kunnen ijken lijkt me een pre. https://www.onlineaquariumspullen.nl/nl/ph-meter-geel.html
Als er gbl of korrel overblijft kan de ph niet goed zijnIk heb eens de echte medicinale GHB | hydroxyboterzuur gehad. Die was veel minder vies en bijna geurloos (van wat ik me kan herinneren). Ik had wel veel nodig om een echt ‘waai’ gevoel te krijgen...
Wat ik bedoel te zeggen is dat er mi altijd bij de huis tuin en keuken brouwer niet alles wordt omgezet naar ghb. Er blijft dus gbl en gootsteenontstopper over in het mengsel. Daar komt wrs die vieze smaak vandaan.
Vind de smaak van g best meevallen vind mdma ergerJe neemt toch niks tot je waar nog gootsteenontstopper in zit? Als het goed klaargemaakt is, is het pH-neutraal. Smerig is het altijd!
Sowieso is het eigenlijk rommel, wat je niet te vaak moet gebruiken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."