Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe verschillende smaken van GHB

De verschillende smaken van GHB

66 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
K
KetafieneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb eens de echte medicinale GHB | hydroxyboterzuur gehad. Die was veel minder vies en bijna geurloos (van wat ik me kan herinneren). Ik had wel veel nodig om een echt ‘waai’ gevoel te krijgen...

Wat ik bedoel te zeggen is dat er mi altijd bij de huis tuin en keuken brouwer niet alles wordt omgezet naar ghb. Er blijft dus gbl en gootsteenontstopper over in het mengsel. Daar komt wrs die vieze smaak vandaan.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Revolutionair zei:
Bedankt voor de tip.
Ik wil dit wel een keertje doen.
Denk dat het wel belangerijk is.
Neem een sample mee van 2 verschillende samen met een goed verhaal denk ik wel dat het me lukt.
Klik om te vergroten...
Je mag twee samples meenemen, maar ze sturen er hoogstens één op naar het lab.
K
KetafieneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Bah, dat klinkt allemaal niet goed. Plastic deeltjes in je ghb, of onopgeloste gbl. Maat als er onopgeloste gbl in zit, dan zou de ph-waarde van zijn g toch niet goed zijn?

Ik ga binnenkort met die van mij es naar het testcentrum.
Klik om te vergroten...

Ja heb wel eens g gehad wat in een pan met teflon is gebrouwen. Die was heel licht blauwig...

Ja over de ph zeg je wat. Das een goeie. Misschien scheikundigen die hier een antwoord op hebben?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ketafiene zei:
Ja over de ph zeg je wat. Das een goeie. Misschien scheikundigen die hier een antwoord op hebben?
Klik om te vergroten...

@Jmths wat voor opleiding deed jij ook weer? Kan jij wat over bovenstaande zeggen?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ketafiene zei:
Ik heb eens de echte medicinale GHB | hydroxyboterzuur gehad. Die was veel minder vies en bijna geurloos (van wat ik me kan herinneren). Ik had wel veel nodig om een echt ‘waai’ gevoel te krijgen...

Wat ik bedoel te zeggen is dat er mi altijd bij de huis tuin en keuken brouwer niet alles wordt omgezet naar ghb. Er blijft dus gbl en gootsteenontstopper over in het mengsel. Daar komt wrs die vieze smaak vandaan.
Klik om te vergroten...

Ja dat klinkt logisch!
Zuivere Xyrem heeft dus bijna geen smaak.
En ik weet dat je daar vaak met 15ml begint als je verlaafd bent.
Voor de rest is de ghb bij mij wel doorzichtige stroop en heeft geen kleur.

Aan de hand van dit antwoord klinkt het wel logisch dat die sterke geur/smaak GBL is.
Ik heb zelf nooit pure GBL geroken.
Ik ga een vriend vragen, ik denk dat ik dan wel mijn antwoord heb hierop voor mezelg iig.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ketafiene zei:
steelpannen zonder teflon laag niks
Klik om te vergroten...

Dan beter ook geen aluminium. Geven snel deeltjes af. Teflon gassen zijn schadelijk. Vooral voor vogels. Zelfs in een andere kamer. Tegen aanbakken gebruik ik een keramische pan. Voor koken en stomen rvs.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
@Jmths wat voor opleiding deed jij ook weer? Kan jij wat over bovenstaande zeggen
Klik om te vergroten...
Ik deed ooit Toegepaste Psychologie, maar deze opleiding heb ik nooit mogen afmaken omdat ik mij kritisch opstelde naar het fascistisch graaibeleid dat nog altijd speelt in het onderwijs.

GBL en GHB zijn doorzichtig en hebben (vrijwel) geen geur dacht ik.

GBL heeft een zeer lage PH maar waar GBL vooral bekend om staat is effectief middel om lijm op te lossen. Het klinkt alsof de GBL reageert met de pan waardoor er stukken teflon en verf lossen waardoor je dus stukjes plastic en blauwe kleur verontreiniging in de GBL / GHB krijgt.

Bij het toevoegen van NaOH aan GBL om de PH waarde te neutraliseren komt er ook veel thermische energie vrij. Dit kan ook zeker de pan aantasten gok ik.

De volgende keer dus beter een roestvrij stalen pan gebruiken wil je niet dat de binnenlaag van je pan zich vermengt met je GBL / GHB. Teflon is niet zo gezond om te consumeren zeggen ze.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."