#1
Nou, ik noem GHB altijd een sluipmoordenaar. Ik begon ermee idd op afters. Toen m’n relatie in juni uitging ben ik het gaan gebruiken en voelde toen geen emotie. Uiteindelijk lichamelijk verslaafd, and here I’am bijna een jaar verder en voor de 2e keer bezig met afkicken. Ik raad het nooit aan om te gebruiken en anders je koppie blijven gebruiken en het nooit gaan zien als een uitweg.