Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb 112 gebeld

Ghb 112 gebeld

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je een lucide droom hebt, moet je in je droom naar de klok kijken, en dan even later nog een keer. Dan zal je zien dat de klok stil staat, of een ander onlogisch tijdstip aangeeft. Hierdoor realiseer je je dat je droomt. Misschien helpt dat?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste mensen,

Weet niet wat er aan de hand was maar had ineens zware ontwenning terwijl ik gewoon aan GHB zat . Het enigste wat ik weet dat ik laatste uren op kleinere dosis zat geloof ik. Ik lag op bed en ineens sloeg me hart op hol , trillen etc . Hartslag uit niets 160 in rust . Ik heb uiteindelijk 15 fucking ml moeten consumeren om weer tot rust te komen binnen een uur .hoe the fuck kan dit , normaliter zelfs als het uitwerkte kon ik prima 2/3 uur survivallen zonder erge afkick . Kan prima op 4 ml om de 2/3 uur zonder afkick . Het ging maar niet weg ik nemen nemen WTF . Me zicht ook donker en raar. Het was ook echt geen paniek aanval of iets naar mijn mening . Waarom is deze shit zo overspel baar? Laatst nog iets raars ik sliep 2 uur op 4 ml ofzow daarna wakker ben ik zonder bij te nemen 4 uur verder geslapen en werd ook niet met afkick wakker . En dan gebeurt nu dit . Heb 112 gebeld uiteindelijk , doorverbonden met huis artsen post . Daarna ging ik steeds iets beter gelukkig . Hoe kan ik 15 ml consumeren en verre weg van outgaan? Lijkt wel alsof ik 30ml in een keer zou kunnen nemen en niks aan de hand . Wat een klote zooi is dit !
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drugs baby.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pleuny zei:
Beste mensen,

Weet niet wat er aan de hand was maar had ineens zware ontwenning terwijl ik gewoon aan GHB zat . Het enigste wat ik weet dat ik laatste uren op kleinere dosis zat geloof ik. Ik lag op bed en ineens sloeg me hart op hol , trillen etc . Hartslag uit niets 160 in rust . Ik heb uiteindelijk 15 fucking ml moeten consumeren om weer tot rust te komen binnen een uur .hoe the fuck kan dit , normaliter zelfs als het uitwerkte kon ik prima 2/3 uur survivallen zonder erge afkick . Kan prima op 4 ml om de 2/3 uur zonder afkick . Het ging maar niet weg ik nemen nemen WTF . Me zicht ook donker en raar. Het was ook echt geen paniek aanval of iets naar mijn mening . Waarom is deze shit zo overspel baar? Laatst nog iets raars ik sliep 2 uur op 4 ml ofzow daarna wakker ben ik zonder bij te nemen 4 uur verder geslapen en werd ook niet met afkick wakker . En dan gebeurt nu dit . Heb 112 gebeld uiteindelijk , doorverbonden met huis artsen post . Daarna ging ik steeds iets beter gelukkig . Hoe kan ik 15 ml consumeren en verre weg van outgaan? Lijkt wel alsof ik 30ml in een keer zou kunnen nemen en niks aan de hand . Wat een klote zooi is dit !
Klik om te vergroten...
oei niet meer gebruiken?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
joetsie zei:
oei niet meer gebruiken?
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me nou niet zo'n goed idee voor iemand die al ontwenningsverschijnselen krijgt tijdens het gebruiken.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#6
KlaasVaak zei:
Dat lijkt me nou niet zo'n goed idee voor iemand die al ontwenningsverschijnselen krijgt tijdens het gebruiken.
Klik om te vergroten...
nee ik moet mij er niet mee bemoeien want ik weet niet eens wat het is.Ik hou mij bij de pam
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Pleuny, tolerantie is a bitch. Gebruik je altijd dezelfde ghb, of is dit andere met een andere kwaliteit? Ik zou het nu enkel bij g houden, en van pammen, baclofen en phenibut afblijven. Alles lijkt wel op hol te slaan. Heb je nog nuttig advies gekregen van de huisartsenpost? Misschien kunnen ze er een gevalletje crisis van maken? Hoe eerder E je helpen hoe beter
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Pleuny zei:
Beste mensen,

Weet niet wat er aan de hand was maar had ineens zware ontwenning terwijl ik gewoon aan GHB zat . Het enigste wat ik weet dat ik laatste uren op kleinere dosis zat geloof ik. Ik lag op bed en ineens sloeg me hart op hol , trillen etc . Hartslag uit niets 160 in rust . Ik heb uiteindelijk 15 fucking ml moeten consumeren om weer tot rust te komen binnen een uur .hoe the fuck kan dit , normaliter zelfs als het uitwerkte kon ik prima 2/3 uur survivallen zonder erge afkick . Kan prima op 4 ml om de 2/3 uur zonder afkick . Het ging maar niet weg ik nemen nemen WTF . Me zicht ook donker en raar. Het was ook echt geen paniek aanval of iets naar mijn mening . Waarom is deze shit zo overspel baar? Laatst nog iets raars ik sliep 2 uur op 4 ml ofzow daarna wakker ben ik zonder bij te nemen 4 uur verder geslapen en werd ook niet met afkick wakker . En dan gebeurt nu dit . Heb 112 gebeld uiteindelijk , doorverbonden met huis artsen post . Daarna ging ik steeds iets beter gelukkig . Hoe kan ik 15 ml consumeren en verre weg van outgaan? Lijkt wel alsof ik 30ml in een keer zou kunnen nemen en niks aan de hand . Wat een klote zooi is dit !
Klik om te vergroten...
Dit wat jij nu beschrijft heb ik wel eens als ik eenbafkick zit al paar uur lang en dan nieuwe krijg dan heb ik ook 15 ml nodig om van trillennenzo aftekomen. Binnenkort helemaal ervan af sta 3de op de ljjst voor detox in zutphen gelukkig
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je zou toch naar de huisarts gaan?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoeveel GHB neem je in de week?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#11
F.E.A.R. zei:
Je zou toch naar de huisarts gaan?
Klik om te vergroten...
Ja me huis arts was vakantie , morgen bel ik weer . Dan lyrica.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Hoeveel GHB neem je in de week?
Klik om te vergroten...
Ik zit kwart liter per week. Weet ook niet wat er aan de hand was . Want dag erna kon ik gewoon weer 4 ml nemen . Wat ook zo raar is dat ik nu weer na 2 uur mega erge lucide droom . Weer 4 uur verder kon slapen zonder bij te pakken en ook geen ontwenning na wakker worden . Had nu bijna 8 uur niks genomen en geen erge verschijnselen . Heel vreemd en onerspelbaar.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Excuus voor me zwaar
Pleuny zei:
Ik zit kwart liter per week. Weet ook niet wat er aan de hand was . Want dag erna kon ik gewoon weer 4 ml nemen . Wat ook zo raar is dat ik nu weer na 2 uur mega erge lucide droom . Weer 4 uur verder kon slapen zonder bij te pakken en ook geen ontwenning na wakker worden . Had nu bijna 8 uur niks genomen en geen erge verschijnselen . Heel vreemd en onerspelbaar.
Klik om te vergroten...

Excuus voor me zwaar gare grammatica overigens , mijn toetsen werken niet optimaal .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Coffeecup zei:
@Pleuny, tolerantie is a bitch. Gebruik je altijd dezelfde ghb, of is dit andere met een andere kwaliteit? Ik zou het nu enkel bij g houden, en van pammen, baclofen en phenibut afblijven. Alles lijkt wel op hol te slaan. Heb je nog nuttig advies gekregen van de huisartsenpost? Misschien kunnen ze er een gevalletje crisis van maken? Hoe eerder E je helpen hoe beter
Klik om te vergroten...

Ik moest langs komen maar geen vervoer , kon echt niet me moeder wakker gaan bellen dit kon ik gewoon niet maken en het ging weer beter daarna . Wel gedeeltelijk paniek aanval waarschijnlijk. En ja het is altijd dezelfde GHB verder 100%
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Je hebt zeer waarschijnlijk een paniekaanval gehad. Wat niet helemaal komt door de afkick, maar er wel mee te maken kan hebben.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#16
F.E.A.R. zei:
Je zou toch naar de huisarts gaan?
Klik om te vergroten...
Overigens hoeveel mg zou ik van dat lyrica moeten nemen ? Want denk niet dat me huis arts voor 600mg gaat voorschrijven wat ik wel is las dat dosis zo hoog kon zijn?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Danny0531 zei:
Dit wat jij nu beschrijft heb ik wel eens als ik eenbafkick zit al paar uur lang en dan nieuwe krijg dan heb ik ook 15 ml nodig om van trillennenzo aftekomen. Binnenkort helemaal ervan af sta 3de op de ljjst voor detox in zutphen gelukkig
Klik om te vergroten...

Hey goed dat je naar detox gaat man, ik ook ik weet gewoon dat het mezelf niet lukt . Dit GHB maakt me mentaal zo erg zwak en geen wilskracht , alles uitstellen elke dag zit je zo weer weken 24/7 man man man .
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou me gewoon strikt aan de dosis houden om de zoveel uur. Vaste uren. En desnoods zet je een wekker. Dit om je lichaam niet nog meer van de kaart te brengen. Mij is dat destijds geadviseerd in de detox. Ik zat op 6 ml per 4 uur. En moest me er strikt aan houden, niet eerder en ook geen ml meer
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Coffeecup zei:
Ik zou me gewoon strikt aan de dosis houden om de zoveel uur. Vaste uren. En desnoods zet je een wekker. Dit om je lichaam niet nog meer van de kaart te brengen. Mij is dat destijds geadviseerd in de detox. Ik zat op 6 ml per 4 uur. En moest me er strikt aan houden, niet eerder en ook geen ml meer
Klik om te vergroten...
Ja dit zeggen ze inderdaad bij de brijder . Het lichaam zal een bepaalde concentratie GHB gewend zijn in het bloed ,vandaar het strikte regime . Maar wat ik dan toch raar vind is dat de ene keer ontwenning snel opkomt en andere keer zoals 2 dagen terug kon ik 8 uur zonder behulp van iets niet doseren en zelfs 4 uur geslapen zonder g te nemen . Daarom dus heel erg onverspelbaar.
Waar ik ook gestort van wordt zijn de irritante lucide dromen die ik steeds vaker heb . Zoals laatst ik lag in bed het leek net alsof ik gewoon wakker was maar toch klopte er iets niet , me telefoon ging niet aan ik door me huis lopen , lichte gingen ook niet aan ,me mond voelde gevoelloos en zat half dicht , weet niet of je de film de matrix ooit heb gezien waar neo in gesprek met agent Smith gaat en dat ze mond ineens dicht ging . Dit gebeurde dus toen besefte ik nee ik zit in droom maar kon er dus niet uitkomen wat nog al beangstigend was . En dan word je ineens weer wakker , wel vet ergens opzich :tongueout:
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Pleuny zei:
Hey goed dat je naar detox gaat man, ik ook ik weet gewoon dat het mezelf niet lukt . Dit GHB maakt me mentaal zo erg zwak en geen wilskracht , alles uitstellen elke dag zit je zo weer weken 24/7 man man man .
Klik om te vergroten...
Niet alleen mentaal lichamelijk ga ik er ook kapot aan zou ik je prive bericht moge sture

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."