#1
@Pleuny, tolerantie is a bitch. Gebruik je altijd dezelfde ghb, of is dit andere met een andere kwaliteit? Ik zou het nu enkel bij g houden, en van pammen, baclofen en phenibut afblijven. Alles lijkt wel op hol te slaan. Heb je nog nuttig advies gekregen van de huisartsenpost? Misschien kunnen ze er een gevalletje crisis van maken? Hoe eerder E je helpen hoe beter
Ik moest langs komen maar geen vervoer , kon echt niet me moeder wakker gaan bellen dit kon ik gewoon niet maken en het ging weer beter daarna . Wel gedeeltelijk paniek aanval waarschijnlijk. En ja het is altijd dezelfde GHB verder 100%