Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb 112 gebeld

Ghb 112 gebeld

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Coffeecup zei:
@Pleuny, tolerantie is a bitch. Gebruik je altijd dezelfde ghb, of is dit andere met een andere kwaliteit? Ik zou het nu enkel bij g houden, en van pammen, baclofen en phenibut afblijven. Alles lijkt wel op hol te slaan. Heb je nog nuttig advies gekregen van de huisartsenpost? Misschien kunnen ze er een gevalletje crisis van maken? Hoe eerder E je helpen hoe beter
Klik om te vergroten...

Ik moest langs komen maar geen vervoer , kon echt niet me moeder wakker gaan bellen dit kon ik gewoon niet maken en het ging weer beter daarna . Wel gedeeltelijk paniek aanval waarschijnlijk. En ja het is altijd dezelfde GHB verder 100%
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hebt zeer waarschijnlijk een paniekaanval gehad. Wat niet helemaal komt door de afkick, maar er wel mee te maken kan hebben.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#3
F.E.A.R. zei:
Je zou toch naar de huisarts gaan?
Klik om te vergroten...
Overigens hoeveel mg zou ik van dat lyrica moeten nemen ? Want denk niet dat me huis arts voor 600mg gaat voorschrijven wat ik wel is las dat dosis zo hoog kon zijn?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Danny0531 zei:
Dit wat jij nu beschrijft heb ik wel eens als ik eenbafkick zit al paar uur lang en dan nieuwe krijg dan heb ik ook 15 ml nodig om van trillennenzo aftekomen. Binnenkort helemaal ervan af sta 3de op de ljjst voor detox in zutphen gelukkig
Klik om te vergroten...

Hey goed dat je naar detox gaat man, ik ook ik weet gewoon dat het mezelf niet lukt . Dit GHB maakt me mentaal zo erg zwak en geen wilskracht , alles uitstellen elke dag zit je zo weer weken 24/7 man man man .
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou me gewoon strikt aan de dosis houden om de zoveel uur. Vaste uren. En desnoods zet je een wekker. Dit om je lichaam niet nog meer van de kaart te brengen. Mij is dat destijds geadviseerd in de detox. Ik zat op 6 ml per 4 uur. En moest me er strikt aan houden, niet eerder en ook geen ml meer
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Coffeecup zei:
Ik zou me gewoon strikt aan de dosis houden om de zoveel uur. Vaste uren. En desnoods zet je een wekker. Dit om je lichaam niet nog meer van de kaart te brengen. Mij is dat destijds geadviseerd in de detox. Ik zat op 6 ml per 4 uur. En moest me er strikt aan houden, niet eerder en ook geen ml meer
Klik om te vergroten...
Ja dit zeggen ze inderdaad bij de brijder . Het lichaam zal een bepaalde concentratie GHB gewend zijn in het bloed ,vandaar het strikte regime . Maar wat ik dan toch raar vind is dat de ene keer ontwenning snel opkomt en andere keer zoals 2 dagen terug kon ik 8 uur zonder behulp van iets niet doseren en zelfs 4 uur geslapen zonder g te nemen . Daarom dus heel erg onverspelbaar.
Waar ik ook gestort van wordt zijn de irritante lucide dromen die ik steeds vaker heb . Zoals laatst ik lag in bed het leek net alsof ik gewoon wakker was maar toch klopte er iets niet , me telefoon ging niet aan ik door me huis lopen , lichte gingen ook niet aan ,me mond voelde gevoelloos en zat half dicht , weet niet of je de film de matrix ooit heb gezien waar neo in gesprek met agent Smith gaat en dat ze mond ineens dicht ging . Dit gebeurde dus toen besefte ik nee ik zit in droom maar kon er dus niet uitkomen wat nog al beangstigend was . En dan word je ineens weer wakker , wel vet ergens opzich :tongueout:
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Pleuny zei:
Hey goed dat je naar detox gaat man, ik ook ik weet gewoon dat het mezelf niet lukt . Dit GHB maakt me mentaal zo erg zwak en geen wilskracht , alles uitstellen elke dag zit je zo weer weken 24/7 man man man .
Klik om te vergroten...
Niet alleen mentaal lichamelijk ga ik er ook kapot aan zou ik je prive bericht moge sture
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Pleuny die lucide dromen vind ik het beste van me hele ghb veralaving
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ga naar een huisarts, zoek professionele hulp. GHB (afkick) kan gevaarlijk zijn, maar zover was je denk ik al.

Wel een erg enge ervaring om mee te maken lijkt me. :openmouth:

Veel sterkte!

* Edit, ah spuitelf hier, ik zie nu dat je al naar de huisarts gaat. Goed bezig!
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Ga naar een huisarts, zoek professionele hulp. GHB (afkick) kan gevaarlijk zijn, maar zover was je denk ik al.

Wel een erg enge ervaring om mee te maken lijkt me. :openmouth:

Veel sterkte!
Klik om te vergroten...
Beste is idd na dokter geen diazepam aan late smeren ma na kliniek en alleen ghb gebruike als je last van ontwenning krjjgt als je dit doet zal ne snachts ook beter slape. Heb zelf van dokter zoplicon en het gekke is word snachts ni3 wakker omdat ik afkick heb smorgens 6 a 7 uur pas
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Danny0531 zei:
Niet alleen mentaal lichamelijk ga ik er ook kapot aan zou ik je prive bericht moge sture
Klik om te vergroten...
Ja je kunt me altijd berichten man geen probleem!
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#12
https://www.nispa.nl/sites/default/files/practice%20based%20aanbeveling%20ambulante%20ghb%20detoxificatie%20-%20versie%202012-09.pdf
Dit hebben ze bij mij toegepast
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Ga naar een huisarts, zoek professionele hulp. GHB (afkick) kan gevaarlijk zijn, maar zover was je denk ik al.

Wel een erg enge ervaring om mee te maken lijkt me. :openmouth:

Veel sterkte!

* Edit, ah spuitelf hier, ik zie nu dat je al naar de huisarts gaat. Goed bezig!
Klik om te vergroten...
Ja ik ben afwachtend voor detox van de brijder ook . Word 8 juni gebeld voor intake .
Behoorlijk moeilijk om van af te komen deze verslaving , en de detox zal nog maar het begin zijn het moeilijkste gaat daarna komen depressie en alles ,daar ben ik nog het meest bang voor .
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#14
Danny0531 zei:
Beste is idd na dokter geen diazepam aan late smeren ma na kliniek en alleen ghb gebruike als je last van ontwenning krjjgt als je dit doet zal ne snachts ook beter slape. Heb zelf van dokter zoplicon en het gekke is word snachts ni3 wakker omdat ik afkick heb smorgens 6 a 7 uur pas
Klik om te vergroten...

Ik werd op 50mg diazepam gezet de eerste twee dagen.( Ghb moest ik weggooien )Op vaste tijden en elke dag 5mg er van af tot dat ik op 0 stond. Slapen kon ik van dag 1 weer. Ik vond het dood eng. Gelukkig kwam elke dag de wijkverpleegkundige langs (thuis ambulant afgekickt) Ik had afgesproken dat als het nodig was een bed in het ziekenhuis beschikbaar was. Anders had ik dit nooit gedurfd. Gelukkig kan ik het nog na vertellen.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Pleuny zei:
Overigens hoeveel mg zou ik van dat lyrica moeten nemen ? Want denk niet dat me huis arts voor 600mg gaat voorschrijven wat ik wel is las dat dosis zo hoog kon zijn?
Klik om te vergroten...

Persoonlijk had ik genoeg aan 2x per dag 150mg (ochtend en voor bed). Daar bovenop dus baclofen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."