#1
Als je een lucide droom hebt, moet je in je droom naar de klok kijken, en dan even later nog een keer. Dan zal je zien dat de klok stil staat, of een ander onlogisch tijdstip aangeeft. Hierdoor realiseer je je dat je droomt. Misschien helpt dat?
In totaal zat ik iets van ongeveer twee weken aan de valium. Ik had een spiegel opgebouwd van de diazepam waardoor ik meteen goed sliep. Ook nadat de diazepam was afgebouwd. Ik zat toen drie kwart jaar 24/7 aan de ghb.
Toen hele lange tijd clean en weer begonnen. Ik dacht nu weet ik hoe het werkt mocht het weer zo ver komen. Ik ben mijn diazepam op andere manieren gaan regelen, en ik heb deze methode zo vaak toegepast dat ik er heel moeilijk van af kwam op eigen houtje. Maar het is gelukt! Ik gebruik nu al dik een jaar geen ghb en pammen meer. Ook geen andere drugs
Ja me huis arts was vakantie , morgen bel ik weer . Dan lyrica.Je zou toch naar de huisarts gaan?
Ik zit kwart liter per week. Weet ook niet wat er aan de hand was . Want dag erna kon ik gewoon weer 4 ml nemen . Wat ook zo raar is dat ik nu weer na 2 uur mega erge lucide droom . Weer 4 uur verder kon slapen zonder bij te pakken en ook geen ontwenning na wakker worden . Had nu bijna 8 uur niks genomen en geen erge verschijnselen . Heel vreemd en onerspelbaar.Hoeveel GHB neem je in de week?
Ik zit kwart liter per week. Weet ook niet wat er aan de hand was . Want dag erna kon ik gewoon weer 4 ml nemen . Wat ook zo raar is dat ik nu weer na 2 uur mega erge lucide droom . Weer 4 uur verder kon slapen zonder bij te pakken en ook geen ontwenning na wakker worden . Had nu bijna 8 uur niks genomen en geen erge verschijnselen . Heel vreemd en onerspelbaar.
@Pleuny, tolerantie is a bitch. Gebruik je altijd dezelfde ghb, of is dit andere met een andere kwaliteit? Ik zou het nu enkel bij g houden, en van pammen, baclofen en phenibut afblijven. Alles lijkt wel op hol te slaan. Heb je nog nuttig advies gekregen van de huisartsenpost? Misschien kunnen ze er een gevalletje crisis van maken? Hoe eerder E je helpen hoe beter
Overigens hoeveel mg zou ik van dat lyrica moeten nemen ? Want denk niet dat me huis arts voor 600mg gaat voorschrijven wat ik wel is las dat dosis zo hoog kon zijn?Je zou toch naar de huisarts gaan?
Dit wat jij nu beschrijft heb ik wel eens als ik eenbafkick zit al paar uur lang en dan nieuwe krijg dan heb ik ook 15 ml nodig om van trillennenzo aftekomen. Binnenkort helemaal ervan af sta 3de op de ljjst voor detox in zutphen gelukkig
Ja dit zeggen ze inderdaad bij de brijder . Het lichaam zal een bepaalde concentratie GHB gewend zijn in het bloed ,vandaar het strikte regime . Maar wat ik dan toch raar vind is dat de ene keer ontwenning snel opkomt en andere keer zoals 2 dagen terug kon ik 8 uur zonder behulp van iets niet doseren en zelfs 4 uur geslapen zonder g te nemen . Daarom dus heel erg onverspelbaar.Ik zou me gewoon strikt aan de dosis houden om de zoveel uur. Vaste uren. En desnoods zet je een wekker. Dit om je lichaam niet nog meer van de kaart te brengen. Mij is dat destijds geadviseerd in de detox. Ik zat op 6 ml per 4 uur. En moest me er strikt aan houden, niet eerder en ook geen ml meer
Niet alleen mentaal lichamelijk ga ik er ook kapot aan zou ik je prive bericht moge stureHey goed dat je naar detox gaat man, ik ook ik weet gewoon dat het mezelf niet lukt . Dit GHB maakt me mentaal zo erg zwak en geen wilskracht , alles uitstellen elke dag zit je zo weer weken 24/7 man man man .
Beste is idd na dokter geen diazepam aan late smeren ma na kliniek en alleen ghb gebruike als je last van ontwenning krjjgt als je dit doet zal ne snachts ook beter slape. Heb zelf van dokter zoplicon en het gekke is word snachts ni3 wakker omdat ik afkick heb smorgens 6 a 7 uur pasGa naar een huisarts, zoek professionele hulp. GHB (afkick) kan gevaarlijk zijn, maar zover was je denk ik al.
Wel een erg enge ervaring om mee te maken lijkt me.
Veel sterkte!
Ja je kunt me altijd berichten man geen probleem!Niet alleen mentaal lichamelijk ga ik er ook kapot aan zou ik je prive bericht moge sture
Ja ik ben afwachtend voor detox van de brijder ook . Word 8 juni gebeld voor intake .Ga naar een huisarts, zoek professionele hulp. GHB (afkick) kan gevaarlijk zijn, maar zover was je denk ik al.
Wel een erg enge ervaring om mee te maken lijkt me.
Veel sterkte!
* Edit, ah spuitelf hier, ik zie nu dat je al naar de huisarts gaat. Goed bezig!
Beste is idd na dokter geen diazepam aan late smeren ma na kliniek en alleen ghb gebruike als je last van ontwenning krjjgt als je dit doet zal ne snachts ook beter slape. Heb zelf van dokter zoplicon en het gekke is word snachts ni3 wakker omdat ik afkick heb smorgens 6 a 7 uur pas
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."