#1
Ik vind het zorgwekkend dat het bestempeld word als 'out gaan' het is een comateuze toestand waarbij je wel reageert op pijnprikkels maar verder niet. Ook daalt je pols en bloeddruk gevaarlijk laag.
Elke keer out gaan=schade in je hersenen.
Elke keer out gaan=schade in je hersenen.