Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb ervaringen

Ghb ervaringen

97 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#1
2GetherHappy zei:
Ik heb van Eik ( moderator) vernomen dat je hier niet teveel over intieme dingen kan delen of vertellen.
Klik om te vergroten...
Lees mijn reactie nog maar eens. In het algemeen zijn we juist redelijk relaxed als het gaat om seksueel getinte uitspraken of verhalen. Juist omdat we toch al een forum voor volwassenen zijn. De grens ligt bij echt keihard pornografisch materiaal en naaktfoto’s. Voor de rest mag je best wat pikante anekdotes delen hoor. Maar voel je niet verplicht 😅
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
Ja inderdaad een lege maag is heel belangrijk. Anders komt het niet goed binnen. Dus ongeveer 3 uur van tevoren niet gegeten hebben.
Klik om te vergroten...
Lege maag is helemaal niet aan te raden gewoon normale maaltijd nuttigen en dan je ghb 2 uur later is veel beter als onervaren iemand meteen op lege maag gaan experimenteren is vragen om problemen
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Danny0531 zei:
Lege maag is helemaal niet aan te raden gewoon normale maaltijd nuttigen en dan je ghb 2 uur later is veel beter als onervaren iemand meteen op lege maag gaan experimenteren is vragen om problemen
Klik om te vergroten...
Ben ik het niet mee eens.
Je moet gewoon beginnen met een lage dosis en dat als enige variabele houden.
Dus verder altijd op een lege maag nemen.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeehond zei:
Ok, fijn dat je zo eerlijk bent, maar dit is wel een rode vlag nu.
Drie dagen achter elkaar, poeh....
Stop nu het nog (net) kan, want je rolt echt een verslaving in en dat wil je echt niet.

Ik blijf graag genieten van je mooie kleur haren 😉
Klik om te vergroten...
Haha, haar word hopelijk binnenkort weer blauw😜 en ben ook gestopt ja gelukkig niet eens moeite gehad om niet bij te nemen ook al heb ik het wel in huis liggen. Maandag had ik voor het laatst genomen.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mrloverdj zei:
Het is zeker heerlijk.maar als jii na 3 dagen al zulke heftige ontwenning hebt(het is.meer.een afkickverschijnsel) kun je nagaan hoe close je dan bij een verslaving zat..nog 3 dagen verder en je had niet eens mogen stoppen omdat dat levensgevaarlijk is(ik overdrijf niet)

Gemiddeld 50% krijgt bij cold turkey een insult of delier dat kan fataal aflopen. Hartklachten horen er ook bij, als iemand overlijd daaraan was er vaak al een hartprobleem. andere 50 % komt er.ook niet makkelijk vanaf met insomnia,hartklachten,zweten,koorts,angst,jeuk van 'beestjes'

Vooral het psychische word onderschat.de angst is vaak een doodsangst.
Ik vraag altijd aan cliënten die cold turkey geprobeerd hebben te stoppen van heroïne en ghb welke het ergst was.

Antwoord is altijd hetzelfde:
Heroine en ghb zijn het ergst,Soms de GHB zwaarder nooit andersom..dat zegt toch wel wat...

Het is eigenlijk.een vloek dat het zo goedkoop is en je vaak heel veel in huis hebt daardoor.

Bingen kan met ijzeren discipline. Maar hou er dan maanden tussen en geen 3 dagen.

Ik raad altijd aan afspraken te.maken. Al is het maar met jezelf ..maximaal 4 rondjes.
Er zijn een hoop trucjes om ontwenning te ontlopen, maar dit word vaker misbruikt om.de g te blijven misbruiken. Averechts dus.

Wel goede.ervaringen met een benzo..spreek bv 4 rondjes af. 19.00-20.30-22.00-23.30
Neem om 01.00 temazepam.in(of wat anders)
Dit stopt je cravings en stok achter de deur om.te slapen. Neem aan als iemand wakker word dat die niet meteen op.de.G duikt.

Geen truukjes dus om gebruik vol te houden, maar juist in toom.
Klik om te vergroten...
Oow bedankt voor de tips! En die hartkloppingen zouden trouwens ook een combinatie kunnen zijn met andere drugs die ik gebruikt had 😬 plus het feit misschien dat ik nog niet helemaal fit ben..
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
whitesugar zei:
Oow bedankt voor de tips! En die hartkloppingen zouden trouwens ook een combinatie kunnen zijn met andere drugs die ik gebruikt had 😬 plus het feit misschien dat ik nog niet helemaal fit ben..
Klik om te vergroten...
Ja, hoeveelheid rondjes afspreken met die benzo aan het eind zal je zeker helpen! Ook als je combineert met andere drugs. Fijn dat je ervoor openstaat! Geniet ervan een volgende keer :)
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mrloverdj zei:
Ja, hoeveelheid rondjes afspreken met die benzo aan het eind zal je zeker helpen! Ook als je combineert met andere drugs. Fijn dat je ervoor openstaat! Geniet ervan een volgende keer :)
Klik om te vergroten...
Benzo heb ik gehad, heeft helaas niet geholpen heb maar 2 uurtjes kunnen slapen... voor de volgende keer iets meer bestellen en meer nemen denk ik.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#8
whitesugar zei:
Benzo heb ik gehad, heeft helaas niet geholpen heb maar 2 uurtjes kunnen slapen... voor de volgende keer iets meer bestellen en meer nemen denk ik.
Klik om te vergroten...
Welke benzo neem je normaal? En hoeveel mg
Weet ook niet wat voor andere drug de je gebruikt. Ik denk uppers toch?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mrloverdj zei:
Welke benzo neem je normaal? En hoeveel mg
Weet ook niet wat voor andere drug de je gebruikt. Ik denk uppers toch?
Klik om te vergroten...
Dit was etizolam en 1 pilletje genomen volgensmij 1 mg weet het niet zeker. Dit was ook mijn 1e keer dus wist niet hoeveel ik moest nemen. En heb ook uppers gebruikt maar dit was zeker wel 9 uur geleden.

De volgende keer maar wat meer proberen dus, al snap ik nog niet dat ik na ghb niet kan slapen maargoed.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#10
whitesugar zei:
Dit was etizolam en 1 pilletje genomen volgensmij 1 mg weet het niet zeker. Dit was ook mijn 1e keer dus wist niet hoeveel ik moest nemen. En heb ook uppers gebruikt maar dit was zeker wel 9 uur geleden.

De volgende keer maar wat meer proberen dus, al snap ik nog niet dat ik na ghb niet kan slapen maargoed.
Klik om te vergroten...
Dat is heel logisch. Er zijn veel leden die het hier waanzinnig kunnen uitleggen. Als ik mij niet vergis is @Neo-Shulginist 1 van die leden.
maar zoals ik het begrijp heeft het te maken met je dopamine.
In het begin remt de GHB de afgifte van dopamine, dit is 1 van de dingen wat het effect creëert. Maar als de GHB uitwerkt word die dopamine juist weer versneld vrijgegeven.
Dopamine zorgt voor dat gevoel dat je heel wakker en alert bent..het maakt het dus ook onmogelijk om tijdens dat proces direct weer in slaap te vallen.

Hoe hoger de dosering hoe hoger de effecten van dopamine. Daarom worden verslaafden in de nacht elke 2 uur wakker, de G werkt uit en ze worden vaak in 1 klap met wijde ogen klaarwakker. De enige manier om dat tegen te gaan is weer G te gebruiken en zo blijf je in dat cirkeltje..


Als je 1 x G neemt en je wacht een paar uur zou je prima moeten kunnen slapen, maar hoe meer rondjes hoe meer het ontregeld.

Ook bij een overdosis zie je patiënten na een urenlange comateuze toestand ineens met wijdopengesperde ogen liggen. Soms zakken ze weer weg of ziek. Maar het is verbazingwekkend hoe snel ze weer alert zijn.

Een benzo eringooien als je veel last hebt van de dopamineafgifte heeft dus niet veel zin. Het beste is ietsje te wachten. Of begin met 1 etizolam en neem wat later bij. De 1e helpt goed tegen de drang naar bijpakken. Dus die neem je niet voor niets. Ik ge ervan uit dat je je tolerantie en de risico's van benzo's kent.
P
Partyboyken88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
willyvanoranje zei:
2 ml nam ik de eerste keer; vriendin ook. Nog nooit zo GEIL geweest.
Klik om te vergroten...
Vertel
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mrloverdj zei:
Dat is heel logisch. Er zijn veel leden die het hier waanzinnig kunnen uitleggen. Als ik mij niet vergis is @Neo-Shulginist 1 van die leden.
maar zoals ik het begrijp heeft het te maken met je dopamine.
In het begin remt de GHB de afgifte van dopamine, dit is 1 van de dingen wat het effect creëert. Maar als de GHB uitwerkt word die dopamine juist weer versneld vrijgegeven.
Dopamine zorgt voor dat gevoel dat je heel wakker en alert bent..het maakt het dus ook onmogelijk om tijdens dat proces direct weer in slaap te vallen.

Hoe hoger de dosering hoe hoger de effecten van dopamine. Daarom worden verslaafden in de nacht elke 2 uur wakker, de G werkt uit en ze worden vaak in 1 klap met wijde ogen klaarwakker. De enige manier om dat tegen te gaan is weer G te gebruiken en zo blijf je in dat cirkeltje..


Als je 1 x G neemt en je wacht een paar uur zou je prima moeten kunnen slapen, maar hoe meer rondjes hoe meer het ontregeld.

Ook bij een overdosis zie je patiënten na een urenlange comateuze toestand ineens met wijdopengesperde ogen liggen. Soms zakken ze weer weg of ziek. Maar het is verbazingwekkend hoe snel ze weer alert zijn.

Een benzo eringooien als je veel last hebt van de dopamineafgifte heeft dus niet veel zin. Het beste is ietsje te wachten. Of begin met 1 etizolam en neem wat later bij. De 1e helpt goed tegen de drang naar bijpakken. Dus die neem je niet voor niets. Ik ge ervan uit dat je je tolerantie en de risico's van benzo's kent.
Klik om te vergroten...
Oow vandaar van ik waarschijnlijk wel 2 uur sliep en daarna wakker werd en niet kon slapen..

En bedankt voor de tips, en de risico's van benzo's ken ik ja tenminste dat het heel verslavend kan zijn.
P
Partyboyken88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
willyvanoranje zei:
2 ml nam ik de eerste keer; vriendin ook. Nog nooit zo GEIL geweest.
Klik om te vergroten...
Vertel
P
Partyboyken88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Trippy langkous zei:
Omdat ik weet hoe geil ik word bij andere drugs, zal ik dat bij ghb vast ook worden denk ik🙈
Klik om te vergroten...
En was dit zo?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Partyboyken88 zei:
En was dit zo?
Klik om te vergroten...
Trippy is niet meer actief.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Partyboyken88 ,

Genoeg ervaringen te vinden op Reddit denk ik.
Gezien je je dit best al een tijdje afvraagt.
P
Partyboyken88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Lid 152247 zei:
Het is zeker heerlijk.maar als jii na 3 dagen al zulke heftige ontwenning hebt(het is.meer.een afkickverschijnsel) kun je nagaan hoe close je dan bij een verslaving zat..nog 3 dagen verder en je had niet eens mogen stoppen omdat dat levensgevaarlijk is(ik overdrijf niet)

Gemiddeld 50% krijgt bij cold turkey een insult of delier dat kan fataal aflopen. Hartklachten horen er ook bij, als iemand overlijd daaraan was er vaak al een hartprobleem. andere 50 % komt er.ook niet makkelijk vanaf met insomnia,hartklachten,zweten,koorts,angst,jeuk van 'beestjes'

Vooral het psychische word onderschat.de angst is vaak een doodsangst.
Ik vraag altijd aan cliënten die cold turkey geprobeerd hebben te stoppen van heroïne en ghb welke het ergst was.

Antwoord is altijd hetzelfde:
Heroine en ghb zijn het ergst,Soms de GHB zwaarder nooit andersom..dat zegt toch wel wat...

Het is eigenlijk.een vloek dat het zo goedkoop is en je vaak heel veel in huis hebt daardoor.

Bingen kan met ijzeren discipline. Maar hou er dan maanden tussen en geen 3 dagen.

Ik raad altijd aan afspraken te.maken. Al is het maar met jezelf ..maximaal 4 rondjes.
Er zijn een hoop trucjes om ontwenning te ontlopen, maar dit word vaker misbruikt om.de g te blijven misbruiken. Averechts dus.

Wel goede.ervaringen met een benzo..spreek bv 4 rondjes af. 19.00-20.30-22.00-23.30
Neem om 01.00 temazepam.in(of wat anders)
Dit stopt je cravings en stok achter de deur om.te slapen. Neem aan als iemand wakker word dat die niet meteen op.de.G duikt.

Geen truukjes dus om gebruik vol te houden, maar juist in toom.
Klik om te vergroten...
Is lorezapam ook goed en hoeveel?
2
2GetherHappyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gerritsr zei:
Hallo wij zijn nieuw hier en willen ook GHB gaan gebruiken ... Lezen veel negatieve dingen maar ook leuke 😀dingen .. dus nieuwsgierig
Klik om te vergroten...
Hi Gerritsr, Alles met mate, ieder lichaam reageert anders op deze Chemicaliën, dus gewoon een kwestie van goed opletten. Op een bepaald moment , na het experimenteren met het e.e.a. kom je er achter wat het beste bij jou/jullie past. Veel plezier ermee. Ik weet overigens niet wat je nu al neemt als "genots product " Aangezien wij meer de erotische kant op zijn gegaan i.p.v. de meer Muziek Festival kant. Ik zie je reactie wel tegemoet. Gr

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."