Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"roesjunkie zei: Ik hoor en lees tegenstrijdige berichten over ghb verslaving en wat het doet met het vocht in je lichaam. Ik moet door het gebruiken van ghb vaak juist plassen, en veel, terwijl ik denk "zoveel water heb ik toch niet gedronken?" Wat mij altijd verbaast. Ik heb juist het idee als verslaafde dat mijn lichaam te weinig vocht binnen krijgt? Andere verslaafden vertelden mij over dat ghb ervoor zorgt dat het lichaam het vocht juist vast houdt en mensen dikke enkels en dergelijke symptomen kregen. Dit waren meestal wel mensen met overgewicht en/of multi-gebruikers. Ik besef me ook dat je als verslaafde met elke cyclus een bommetje natrium je lichaam in gooit. Ik weet genoeg over de effecten op de hersenen, maar ik vraag me nu af: moet je als ghb verslaafde juist veel of weinig water drinken? En heeft dat zin? Klik om te vergroten... Ik ben af en toe op dit forum en dan probeer ik beetje alles wat mij interesseert te lezen en te reageren . Wij zijn een stel die zo nu en dan ( om de 3-4 wkn ) iets gebruiken, zij 60 en ik 65 j. In antwoord op je vraag als wij/ik halfje Xtc nemen en na +/- 1 uur GHB ( 4ml) dan hebben we een enorm leuk tijd met elkaar of vrienden, waarbij natuurlijk ook regelmatig sex in voor komt , het maakt iedereen vel losser en geiler, behoorlijk opgewonden. Wel is het ABSOLUUT aan te raden om water te drinken , dat is echt voort spoelen en je raakt de GHB sneller uit je lichaam. EN ja ( de dag erna) dan moet ik ook veel plassen en de kleur is donkerder en sterke geur ook wel moet ik zeggen. Ik hoop i.i.g. je iets te hebben geholpen... Nog iets : weet in alles wat je doet JE EIGEN LIMIET. Gr"
"whitesugar zei: Hallo, Ik ga waarschijnlijk binnenkort voor het eerst ghb proberen. Ik vroeg mij af wat voor effecten mensen zoal voelen bij dit spul? Ik heb zo'n spuitje in huis om te doseren. Ik weet niet of mensen nog tips hebben hoeveel je ongeveer de eerste keer moet gebruiken? Klik om te vergroten... Hoi Whitesugar, beetje een late reactie maar ben vandaag voor't eerst op deze Forum vandaar mijn reactie naar jou : Wij ( mijn vrouw en ik) gebruiken sinds 1.5 jaar ghb i.c.m. xtc. Voordat we eraan begonnen hebben we ons echt heel goed in laten lichten over alles wat het zou kunnen doen of niet doen. Zijn echt levens genieters en recreatieve gebruikers. 1st keer in huiselijk kring met vrienden die op ons letten hebben we (gelet op ons lichaam gewicht zij 58kg en ik 69 kg) zij 2 ml en ik 2.5 ml genomen. Hebben een heerlijke avond nacht gehad met onze vrienden, weet nog niet zo goed of het mag hier maar, bij allebei van ons werd het libido enorm geboost. Btw alleen een x v.t.v. genomen (1 x van +/- 180). Gebruiken nog steeds dezelfde ml en na 2 - 2.5 uur als't nodig is weer 2.0 en 2.5 ml. Kan je wel vertellen dat het onze sex leven enorm vergroot-veraangenaamd heeft. Dus wat voor gevoel, denk dat het persoonlijk is maar waar je aan denkt wordt behoorlijk versterkt. Hoop dat je hier iets aan hebt. Gr"
"whitesugar zei: allereerst: welkom! en je bent niet laat met reageren heb het ondertussen nog niet gedaan. wil het nog wel doen hoor maar het is er nog niet van gekomen. en leuk dat jullie dit samen doen. wat bedoel je hier mee? en bedankt voor je reactie heb hier zeker wat aan! Klik om te vergroten... Dank je wel WSugar, fijn dat je mss ook mijn ervaring meeneemt in je beslissing. Wij M 63 en V 56 hebben een selecte vrienden kring 8 tot 10 koppels en hebben zo af en toe een "thuis feestje 'met wat snoepgoed ( lees XTC, MDMA, Keta en GHB) dus geen zwaar spul. Wij hebben ook een Hottub ( zie avatar) in onze tuin dat maakt het in de sfeer komen veel leuker. Bij ons is het elke keer, dat hebben we in de tussentijd gemerkt, dat een halve of een hele XTC ( ligt aan de gramme) ons op weg helpt en dan als je de piek begint te voelen nemen wij GHB. Ik neem 3.0 ml en mijn godin ha ha ha 2.5 ml en we hebben een super tijd samen of met vrienden. Wat ik niet snap is dat sommige "out " willen gaan OF out gaan, ik denk niet dat, dat voor ons de bedoeling is. Ik heb van Eik ( moderator) vernomen dat je hier niet teveel over intieme dingen kan delen of vertellen. dus ik laat het even hier bij. Veel succes en wie weet tot het volgende schrijven/lezen."
"Gerritsr zei: Hallo wij zijn nieuw hier en willen ook GHB gaan gebruiken ... Lezen veel negatieve dingen maar ook leuke 😀dingen .. dus nieuwsgierig Klik om te vergroten... Hi Gerritsr, Alles met mate, ieder lichaam reageert anders op deze Chemicaliën, dus gewoon een kwestie van goed opletten. Op een bepaald moment , na het experimenteren met het e.e.a. kom je er achter wat het beste bij jou/jullie past. Veel plezier ermee. Ik weet overigens niet wat je nu al neemt als "genots product " Aangezien wij meer de erotische kant op zijn gegaan i.p.v. de meer Muziek Festival kant. Ik zie je reactie wel tegemoet. Gr"
"Javelin zei: Ik heb ervaring met blue69 en gebruik het voor de extra energie. Voor mij persoonlijk werkt het veel beter dan speed Klik om te vergroten... Hai Javelin en andere DF'ers Ik lees de verhalen of jullie verhalen om op hoogte te blijven , maar wilde toch hierin en op reageren. Lang verhaal kort : Wij echtpaar allebei 60+ doen al een jaar of 5 ( bewust gedoseerd) XTC- MDMA- GHB en soms Speed. Vaak andere dingen aangeboden gekregen maar geweigerd. En laatst waren we wel geïnteresseerd in Blue en een proef flesje gekocht bij onze leverancier. Normaliter gebruiken we als de X zijn werk doet en je in de mood komt , wat ook wel een gepaard gaat met kokhalzen Gé ( zij) 3.0ml en ik 3.7ml waarvan ( WIJ dus, dit is bij iedereen anders) je in een meer open, vrije, eerlijke en zeer opgewonden staat komt en dat je dan idd bijna altijd gaat sexen/vrijen/ n.....en Maar bijna nooit klaar komt. En nu dus ( +/- 1.5 maand geleden) Blue genomen vanaf het begin , dus geen X of G , maar Blue en dat was echt heerlijk hoe het op je systeem werkt.( nogmaals hoeft niet bij iedereen zo te zijn) Je wordt er enorm geil en opgewonden van en alle schaamte valt weg. Dit tuurlijk verteld aan zeer close friends en wilden het ook meemaken ( Friends zij 48 - hij 52) kwamen bij ons en na een heerlijke Hottub avond , waarbij we allemaal ( gedoseerd naar lichaamsbouw) Bleu hebben genomen, was de avond TOP en hebben een heerlijke avond nacht met ze gehad. Ik heb wel gemerkt ( en daar gaat het om) dat je bij G ( ik 3.7 ml) bij Blue tegen de 8.5 ml moet-kan nemen om effect te hebben. EN alsjeblieft overdrijf NIET , als het niet de juiste dosis is GA NIET meer nemen, doe dat de volgende keer en HOU ALTIJD 2 -2.5 UUR tussen pauze tijdens het gebruik... Ik hoop dat het gelezen wordt en niet zomaar er in gieten... MENSEN JE GAAT OUT. niet doen."
"bond zei: H ij stel (M50/V47) experimenteren ook een beetje en voelen ons het beste bij de volgende volgorde de tijden zijn een indicatie start: 12:00 M neemt een halve Cenforce 200 mg 13:00 M en V 1/2 XTC 15:00 M en V 1/2 XTC (soms nog een halve Cenforce) 17:00 M en V beide GHB verschillende ml ivm gewicht 19:00 M en V beide GHB verschillende ml ivm gewicht iets minder (ongeveer 80% van 1ste dosis) 21:00 Heerlijk slapen en de volgende dag een beetje last maar niet veel en geen dinsdag dip. Natuurlijk is het voor iedereen anders maar wij gaan er lekker op. Klik om te vergroten... Wij ook zoiets: M 65 V 60 ik kan je vertellen dat de tijden ( met tussen pozen)het zelfde zijn ongeveer maar wij beginnen bv later 19.00 tot 02.00 -03.00 , hebben in de achtertuin een Hottub staan, dat maakt het wel lekkerder ( ook met vrienden erbij) Wij houden +/- 2 -3 weken aan en gebruiken Serotonine Booster TOP en O JA totaal geen last van een DIP of wat dan ook , mss iets vaker plassen .. ha ha"