#1
Ik slikte zelf ook maar 40-60, en velen zeggen meer is beter. Ik geloof daar niet in. Blij dat je het red op 45!@Pleuny
ik heb het ook erg moeilijk gehad met GHB.
Slik nu 45mg baclofen per dag, trek is echt voor een groot deel weg. Niet alleen door de baclofen, maar ook omdat ik op andere facetten van het leven invulling geef.
Ik weet dat je zelf ook baclo gebruikt om van de G af te komen. Maar ga niet zelf lopen dokteren, meld je aan bij een verslavings kliniek. Heb gesprekken met je verslavingsarts en stel jezelf
samen met hem in op een juiste dosering.
Een verslavings-instelling is niet perse intern, of een programma. Maar kan ook ambulant, ik heb eens per 2 weken een gesprek. Ze bieden ook andere faciliteiten zoals job coaches voor werk of dagbesteding.
Bovenstaande is een veel duurzamere oplossing dan xyrem fixen…
wens je het beste, over G heen komen is erg zwaar 💟
