Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Speedfreaker zei: Daar heb je volkomen gelijk in. Hoe ik deed minder, was elke dag mijn dosis verlagen met 0,5. Begon een tijdje geleden met 7. Dit ging zonder al te veel moeite. Toen ik eenmaal op 3,5 zat werd het lastiger. Als ik net 3,5 had genomen begon ik met gapen waar ik niet mee kon ophouden totdat ik weer een beetje deed bijnemen. Dit was niet het enige. Vandaar dat het afbouwen tot 1 / 2ml afgelopen week niet is gelukt. Aangezien ik moest werken. Klik om te vergroten... Het loopt zoals het loopt, hierboven staan een heleboel tips. 1. Je gaat dus proberen te stoppen met phenibut? Weet je al hoe je gaat doseren? (Staan hierboven verschillende opties) 2. Is het je gelukt om nog wat G te regelen? 3. Wanneer ga je stoppen? Ik neem aan dat je jezelf ziek meld die dag?"
"Speedfreaker zei: Mijn eerste dosering die ik gistere nam was 4 gr gistere avond 19:28. Dit was 20 min na mijn laatste 3,5 ml. Om 23:00 nog 2gr bijgenomen. Ik werd om 09:40 wakker, en heb 5,8 gr genomen. Ging weer terug naar bed maar kon niet meer inslaap komen omdat ik onrustig was, merkte dat mijn hartslag omhoog ging. Heb 3,5 ml G genomen, verder geslapen tot een uurtje of 12. Heb toen ff wat gegeten en ben lekker verder gaan slapen. Om 17:30 werd ik wakker gebeld en 1,5 uur gebeld met een maat van mij. 19:35 heb ik een dosering genomen van 4,85 gr Nee, halaas is dit niet meer gelukt. Heb nog ongeveer een klein flesje van aanmaak limo staan met G. Ik mezelf vanaf afgelopen woensdag ziekgemeld. Klik om te vergroten... Dat zijn behoorlijke doseringen, maar knap dat je het doet, en het lijkt goed te gaan. Ga alsjeblieft niet je GHB verslaving inruilen voor een phenibut verslaving! Als ik het goed begrijp: Dag 1: 4 + 2 = 6 gram Dag 2: 5.8 + 4,85 = 10.65 gram Dag 3: ? Hoe voel je jezelf vandaag? Echt hele hoge doseringen, als je onrustig bent zou ik eerder 0.5 of 1.0ML GHB nemen dan gelijk 3.5ML, dat is echt te veel. (Maar G lijkt me nu absoluut niet meer nodig, eerder gevaarlijk met deze doseringen phenibut) Verder keep up the good work, en na dag 3 geen phenibut meer!!!!! One love π"
"Speedfreaker zei: Dag 3 7 gr Dag 4 Nog helemaal niks maar voel me energie loos zelfde als dag 1. Maar al meer dan 24 uur geen G en 17 uur geen Phenibut. Klik om te vergroten... Waaaauuuwww! Yes! Je bent GHB vrij, vergeet niet dat phenibut ongeveer 36+ uur werkt, dus je hebt behoorlijk gestapeld de afgelopen dagen. Dag 3 7 gram is eigenlijk ook te veel, 2 was voldoende geweest denk ik. Ik weet niet wat nu het verstandigst is, ik zou proberen helemaal geen phenibut meer te nemen. Mocht je (erge) klachten gaan ervaren zul je dat moeten afbouwen, met veeeel lagere doseringen en zo snel mogelijk. Maar nogmaals, kijk het even 2 dagen aan, en houd ons op de hoogte. @GABA-B Bonanza Heeft meer ervaring met phenibut! Ik zit in de kliniek ook zo goed als op 0, ik voel me leeg, energieloos, futloos, soms angstig, met jou verleden kun je er van uitgaan dat deze klachten de komende weken nog zullen aanhouden maar wel verminderen!!! Mocht je vragen hebben stel ze vooral, of even met je handen in het haar zitten. Succes π PS: 2, 3, of 4, gram zijn al behoorlijke doseringen, jij doet daar nog een stapje boven op, doe voorzichtig!"
"Speedfreaker zei: Vanmorgen voordar ik naar werk ging 2gr elke dag minder. Neem alleen smorgens nog een dosis. Tijdens het werk vandaag kreeg ik een flinke inkak moment, normaal gesproken zou ik een dop hebben gepakt maar een lijn pep heeft mij hier door heen geholpen. Meeste waar ik tot nu toe nog last van heb, is het weinig energie hebben. Klik om te vergroten... Yoo gabber, @Speedfreaker G is a hell of a druggg.... Ik moet bekennen dat ik een klein tikkie bezorgd ben over je. Ik las niet echt vreugde over het feit dat je G vrij was na 9 jaar? En nu helaas ook al een tijdje niets gehoord. Paar vraagjes: Hoe gaat het met de vermoeidheid (op werk)? Los je dat nog op met speed? Is het gelukt om met de phenibut te stoppen? Nouja, hoop dat het goed gaat. Wil alleen maar zeggen dat wanneer je om wat voor reden dan ook die phenibut nog gebruikt, je jezelf niet hoeft te schamen. En dat je dan ook hier terecht kan met vragen PS: Ergens zou het ook wel netjes zijn om nog even iets te laten horen, ik, @GABA-B Bonanza, en @Geneesmiddel hebben toch even met je meegedacht. Maar ik kan jou normen en waarden natuurlijk niet bepalen! One love π Ratelende zei: Misschien dat weet hoe het zit met ghb? Is dat er nog? Klik om te vergroten... Hihi, niet de meest heldere zin. Zou het ook even weghalen, is denk ik op het randje van wat is toegestaan? Maar lang verhaal kort, er is een groot tekort. Ik volg een ambulant traject bij verslavingszorg. Mijn begeleider komt bij veel mensen over de vloer die redelijk zitten te stressen, aangezien het erg moeilijk (voor veel mensen onmogelijk) is om aan te komen. Tot slot een personal note; ik ben inmiddels alweer een dikke week thuis van de detox, en lekker clean, he-le-maal geen zin in G gelukkig. Ik ben bezig met opbouw van Baclofen als anti-trek middel, en ik moet zeggen, tot nog toe werkt het heel goed! (Ook tegen sigaretten!) En ik voel me gewoon 'normaal', of zelfs vrolijk, in plaats van leeg πππ"
"Mevrouwradeloos zei: Het blijft inderdaad een enorme rollercoaster! Dankjewel voor je lieve reactie... Vandaag weer dag 1 zonder G.... Dia's bouw ik nu af - zit ik op 3x per dag 5 mg.. en heb van mijn behandelaar ook Campral gekregen om trek te onderdrukken. Dit is normaal voor alcohol , maar hoop dat het me hierbij ook een beetje ondersteunt.. heb je daar ervaring mee? Merk dat ik heeeel erg op zoek ben naar vervanging, ondanks dat ik gewoon aan het werk ben... Tril m'n tuig uit, zweet me de tandjes! Nadat ik de kliniek uitkwam ging het me makkelijker af dan nu merk ik! Vind het heeeel lastig! Maar moet er even doorheen... dag voor dag, stap voor stap.. Trek is een emotie en die gaat ook weer over hoor ik wel vaker Knap van je hoor, respect dat het goed met je gaat! Hoop zo dat ik het volhou.... Morgen payday, dus hou mijn hart alweer vast eerlijk gezegd.... !! Klik om te vergroten... Gaat hartstikke goed dus! Dag 1 zonder G is het zwaarst, je bent eigenlijk nog aan het ontwennen. Mijn ervaring is dat dit tot 3 dagen kan aanhouden, daarna zijn je lichamelijke klachten zo goed als weg. (Baclofen had dit allemaal weggenomen trouwens) Om eerlijk te zijn denk ik dat campral amper werkt bij GHB. Maar ik heb er niet voor gestudeerd. G en Alcohol werken op verschillende receptoren, en G is veeeel potenter dan Alcohol. (Zie edit 2) Probeer die diazepam na een dag of 3/ 4 snel af te bouwen (weet niet hoelang je dat al gebruikt) Bij Max een week of 3/4 zou dat 5mg eraf per 2/3 dagen moeten kunnen! Hoe gaat het nu met je? PS: Wat ik eigenlijk ook een goede oplossing vind na afkick ghb. Maar nogmaals dit is mijn eigen ervaring. Artsen (niet allemaal hoor) lijken niet goed te weten wat te doen bij ghb, en de nasleep. Relatief weinig onderzoek, en ze hebben geen idee hoe het voelt. Maaaar een lichte anti-depressiva. En dit voor 6 maanden tot een jaar. Bij gemoedstoestand klachten kan je dan denken aan citalopram (verminderd ook angsten) Of bij lethargie (nergens zin in, gevoelloos, niet van de bank kunnen komen) Bupropion. (Helpt ook bij stoppen met roken en/of ad(h)d symptomen.) Ik heb er inmiddels ontzettend veel over gelezen en (helaas) eigen ervaring. Maar nu gaat het dus hartstikke goed met me! Dat kun jij ook! Hoop dat je er wat aan hebt, goo girllll π EDIT: na de kliniek ging dit makkelijker omdat je daar nog paar dagen nuchter moet zijn. En niks om handen hebt. Je zult merken dat na 3 dagen het veel beter gaat! Vooral niet gaan gebruiken nu, 1 gtje, gaat er al voor zorgen dat je weer dagen langer (en heftiger) last hebt. Geen G meer! EDIT 2: Ik heb me nog even ingelezen over Campral (acamprosaat, calciumacetylhomotaurinaat). En het lijkt te werken op het glutamaat en gaba complex. Dit zou dus WEL kunnen helpen bij trek in GHB. Sorry voor mijn eerdere te snelle conclusie. Kijk het even aan, hoe het voelt. Mocht je nou toch nog veel trek hebben, kun je altijd nog baclofen bespreken met je Arts en zou ik informatie kunnen verschaffen. Ik denk namelijk dat baclofen βsterkerβ werkt, is namelijk gewoon een GHB Agonist."
"Mevrouwradeloos zei: Inmiddels ben ik 2 weken opgenomen geweest en overal van af! ππ» Super dankbaar dat ik bij de High Care Detox terecht kon en geholpen ben. Het gevecht tegen de verslaving begint nu pas, maar ik blijf strijden! πͺπΌ Klik om te vergroten... Hey, wat ontzettend goed! Zet hem op girl π Gewoon interesse; hoe bouwden ze af? Met GHB titratie? (ik ben begin vorig jaar gedetoxed! Gaat inmiddels hartstikke goed met me. Ik slik baclofen als anti-trek middel. Misschien ook wat voor jou?)"
"Jumping Jack zei: Het is aanvoelen voor jezelf. Als ik een halve liter heb gebruikt dan neem ik veel minder. Maximaal 2 of 3 gram de eerste dag en daarna alleen 1 gram per dag. Maar als ik op 4ml per uur zit en zo over ga op phenibut na een paar weken dan voel ik dat ik meer nodig heb. Je slaapt het lekkerst op 500mg of 1 gram als je een hogere dosis op hebt ga je gewoon spacen en slaap je niet geweldig. Op Reddit lees je dat veel mensen 4 gram tot 7 gram per dag nemen zo heb ik uitgezocht wat kan en niet kan. Beter bouw je de ghb af en neem je minder phenibut. Mijn probleem is dat ik ghb niet kan afbouwen. Ik wil gewoon lekker spacen en dan ineens er van af en dit is dus de oplossing zonder benzo's. Klik om te vergroten... Hey goede avond, Ik zal me even voorstellen, ik ben 30 jaar. In de party scene met allerlei middelen geΓ«xperimenteerd. Ik lees al jaren hier op het drugsforum, bijster interessant. De enige drugs waar ik moeite mee heb is GHB, in 2017 een detox gehad, en programma's gevolgd. Tussen tijds nogs wel een GHB gebruik (keer of 5), wanneer het bijna uit de hand liep kwam ik er met een paar diazepammetjes weer vanaf. Echter nu is het een beetje uit de hand gelopen, ik zit sinds vorige week zondag (dus een dag of 5) aan de G. Heel erg weinig geslapen, vannacht een uurtje of 5, toen werd ik wakker en ging mijn hart redelijk snel. Ik heb tot nu toe 300ml op, meestal is het minder, maar aangezien ik deze week een paar nachten door heb gehaald (en dus ook nachts heb doorgeghbt) is het wat horen uitgevallen. Het is nu zaak om Z.S.M. te stoppen, ik heb phenibut besteld, phenibut HCL poeder. Krijg het maandag binnen. Ik gebruik nu 2 milliliter per anderhalf uur, en wil dit in het weekend oprekken naar 2 uur. En wat bijslapen. Nu vraag ik me af wat de juiste dosis phenibut is om maandag te stoppen? Wat ik uit het verhaal van @Spyro haal is; een uur na mijn laatste Gtje (rond 23:00) 2 gram phenibut, en de volgende dag ook weer voor het slapen gaan 2 gram phenibut? Echter jij verteld 2 tot 3 gram op dag 1, en dan nog 1 gram een aantal dagen? Wat moet ik nu doen jongens, vind het allemaal best spannend! PS:Ik heb ook nog diazepam liggen PS 2: Ik loop nu nog bij een ambulant traject Jellinek, ik ben er druk mee bezig. Ontzettend domme mistap, nu weet ik weer waarom ik nooit meer GHB kan/wil gebruiken. Ik heb alleen echt geen zin in weer een detox, en aangezien het nog relatief kort is hoop ik dat jullie mij het juiste advies kunnen geen omtrent de phenibut (welke natuurlijk ook slecht is, gooi het weg nadat ik het niet meer nodig heb)"
"Spyro zei: Jumping Jack is weg van het forum. Hoeveel gebruik je nu nog? Mag ook in DM! Gaan we samen naar een oplossing voor je zoeken! Klik om te vergroten... Hey @Spyro, Ontzettend lief dat je me gelijk wilt helpen Ik kan het ook hier typen? Misschien dat andere mensen er dan nog wat aan hebben! Of prefereer jij DM? Je helpt altijd iedereen, veel van je gelezen, je bent de beste! π Vandaag was dit mijn gebruik (24,5ml): Ik ga so slapen, ik neem om 00:00 een diazepam van 10 mg in. Verder gebruik ik dat echt nooit, deze week ook niet, wil niet combineren. Maar ik wil de nacht eigenlijk niet gebruiken. En dan 3 opties: 1. Ik kijk morgen even hoe ik wakker wordt, wellicht kom ik de dag door met 3 x 10mg diazepam 2. Mocht ik morgen niet lekker wakker worden, bouw ik nog een dag verder af, en probeer zondag de 3 x 10mg diazepam 3. Mocht bovenstaande niet lukken, dan krijg ik maandag mijn phenibut binnen, en is dat de laatste optie. Hoeveel mg moet ik dan nemen, en hoe laat? Ik wil echt zo snel mogelijk stoppen, en zeker weer voor maanden (of misschien altijd) gestopt blijven. Het zou nu nog relatief makkelijk moeten gaan, heb ~350ML op, en pas 5 dagen. Wat adviseer je mij? Ik kan ook gewoon wachten op de phenibut, dat scheelt 2 zware diazepam dagen. Als het echt zo makkelijk gaat als 2 x 2 gram nemen, en nergens last van hebben?"
"Spyro zei: Ik ga nu naar bed. Morgen vroeg op om te werken. Ik ga morgen even uitgebreid op je bericht in. Be safe! <3 Klik om te vergroten... Super bedankt! Slaap lekker, en werkze voor morgen π"
"Ik wilde nog even melden; @Spyro is een engel, we converseren verder via DM. Mocht iemand nog updates willen hier, laat maar weten! En mocht iemand ervaring hebben met stoppen GHB d.m.v. van Phenibut en het hier wilt delen graag! Voor mij is het allemaal nog een beetje nieuw! One love people π"