#1
Gbl pudding .Het is gewoon vrij verkrijgbaar hoor, in een soort gelvorm.
Bron geef ik uiteraard niet.
Gbl pudding .Het is gewoon vrij verkrijgbaar hoor, in een soort gelvorm.
Bron geef ik uiteraard niet.
Lekker! Ik heb mijn bord leeg! Mag ik dat toetje?Gbl pudding .
Ik heb hier inderdaad enige ervaring mee. Het is feitelijk gewoon GBL aangedikt met *% cellulose (is zelfs geschikt voor consumptie gek genoeg).Daar heb ik ook naar zitten kijken. Heb je daar ervaring mee en kun je me daar wat over vertellen?
Volgens de vendor is het zelfs 99% GBL en 1% cellulose. Leek mij eigenlijk iets te mooi om waar te zijn, maar jij hebt dus de ervaring dat het goede kwaliteit is en dat het ook daadwerkelijk bezorgd wordt? In dat geval wordt het erg lastig voor mij m'n handen eraf te houden 😁Ik heb hier inderdaad enige ervaring mee. Het is feitelijk gewoon GBL aangedikt met *% cellulose (is zelfs geschikt voor consumptie gek genoeg).
gebeurt wellis vaker😂Heerlijk hoe @GABA-B Bonanza hier een mooie cabaretvoorstelling heeft neergezet en er later een quiz van maakt 🤣 Heb me werkelijk doodgelachen!
Demiwater en natronloog schaars... en mensen daar nog serieus op in gaan. Heerlijk forum dit...
Klopt.Volgens de vendor is het zelfs 99% GBL en 1% cellulose. Leek mij eigenlijk iets te mooi om waar te zijn, maar jij hebt dus de ervaring dat het goede kwaliteit is en dat het ook daadwerkelijk bezorgd wordt? In dat geval wordt het erg lastig voor mij m'n handen eraf te houden 😁
Sterker nog, er 'hoeft' helemaal geen crisis te zijn.Jongens jullie hebben gewoon bijna de hele G crisis opgelost!!
Ja soms vraag ik me af of deze mensen echt serieus zijn, ofwel is hun sarcasme detector weg door G gebruikHeerlijk hoe @GABA-B Bonanza hier een mooie cabaretvoorstelling heeft neergezet en er later een quiz van maakt 🤣 Heb me werkelijk doodgelachen!
Demiwater en natronloog schaars... en mensen daar nog serieus op in gaan. Heerlijk forum dit...
Drink en eet niet ik wil ghb zien! In een dop, of spuit en deel het met mijn (G)ehandicapte teamBeste vrienden en vriendinnen, de droogte is gaan liggen er is terug nattigheid op de markt.
Gewoon slokjes rechtstreeks van het flesje, pauper 😂Drink en eet niet ik wil ghb zien! In een dop, of spuit en deel het met mijn (G)ehandicapte team
Beste vrienden en vriendinnen, de droogte is gaan liggen er is terug nattigheid op de markt.
Ik heb echt wat gerard joling nu nodig jongens , wat een droog jaar . Nederland was het land van de ghb koekwauzen en nu is het schaars , man man man .Gewoon slokjes rechtstreeks van het flesje, pauper 😂
Nooooit? Waar haal je dit vandaan ? Door die multilulgel lavender shit zeker ?Beste vrienden en vriendinnen, de droogte is gaan liggen er is terug nattigheid op de markt.
Gerard Jonling hahahahahahahaIk heb echt wat gerard joling nu nodig jongens , wat een droog jaar . Nederland was het land van de ghb koekwauzen en nu is het schaars , man man man .
Je kunt gewoon kraan water gebruiken .
Hoe wordt xyrem eigenlijk gemaakt ?Jongens jullie hebben gewoon bijna de hele G crisis opgelost!!
Albertheijn xl ook , naast de spa flessen en gemixt .Ja en GBL koop je tegenwoordig in de HUBO
Moet je " Snuffelaar" erbij halen .Ik heb nog kilos ghb poeder in de schuur liggen. Snuifbare 🥰😜
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."