Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb/gbl schaarste

Ghb/gbl schaarste

98 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Paddestoel zei:
Ik geloof niet dat deze harddrugs over een poos nog bestaat. Of heel duur en sporadisch, zie laatste zin van de posting. Het probleem zit hem in de grondstoffen en dan houd het op. Overschakelen op gbl is geen optie want daar zit nu juist het probleem. Er circuleert nu ook ghb op de markt waarbij de gbl is vervangen. Zeer gevaarlijk vanwege de bijwerkingen en de potentie. Let dus extra goed op bij aanschaf. Uitsterven van ghb heeft een keerzijde voor velen maar het zal de massa die in de verslavingsellende zit in 1 klap helpen.

Het gaat nu inderdaad nog om voorraden van de dealer of een voorraad leverancier grondstoffen. Dat laatste was al een tijdje het geval en nu geld dus op=op.
De enige mogelijkheid die er straks overblijft zijn de grondstoffen van het buitenland halen.
Klik om te vergroten...
Jonges ik moe bijna huile
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
GABA-B Bonanza zei:
Ik ben een mannetje :sweat:

@Spyro heb je een fetish voor blussers? Waarschijnlijk denken ze weer dat onze accounts een dubbel account is
Klik om te vergroten...
Giller!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pleuny zei:
Gast ga huilen .
Klik om te vergroten...
Uh sorry? Je noemt prijzen terwijl dat niet toegestaan is. @Zeehond geeft je een seintje dat dat niet handig is en dan ga je daar zo respectloos mee om? Lijkt me niet helemaal de bedoeling of wel?
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#4
GABA-B Bonanza zei:
Ik ben een mannetje :sweat:

@Spyro heb je een fetish voor blussers? Waarschijnlijk denken ze weer dat onze accounts een dubbel account is
Klik om te vergroten...
Ik zeg altijd, "if there's a hole there's way", geen reden om verlegen te zijn!
Grapje uiteraard, alhoewel dit jammer genoeg wel deels waar is als je hebt gelezen over mijn seksuele voorkeur :(
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
JanDeBrandweerman zei:
Ik zeg altijd, "if there's a hole there's way", geen reden om verlegen te zijn!
Grapje uiteraard, alhoewel dit jammer genoeg wel deels waar is als je hebt gelezen over mijn seksuele voorkeur :(
Klik om te vergroten...
Op zijn Vlaams: een gat is een gat en een lul heeft geen ogen :handok:
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeehond zei:
Nu heb je het aangepast, toen ik reageerde nog niet.
Ik behoed je voor een ban en attendeer je hier op.
Jammer dat je niet wat vriendelijker reageert.
Klik om te vergroten...
Het kwam omdat jij zelf kattig reageerd snap je dit dan niet ? Je had ook kunnen zeggen hey je bent dat nog vergeten te verwijderen , geen probleem inplaats van betweterig overkomen doen alsof je een moderator bent van deze site . Sorry ik kan daar gewoon niet tegen .
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pleuny zei:
Het kwam omdat jij zelf kattig reageerd snap je dit dan niet ? Je had ook kunnen zeggen hey je bent dat nog vergeten te verwijderen , geen probleem inplaats van betweterig overkomen doen alsof je een moderator bent van deze site . Sorry ik kan daar gewoon niet tegen .
Klik om te vergroten...
Nee, ik snap je niet.
Ik heb mijn reacties nog een keer gelezen en lees niets kattigs of betweterig.
Dat is een aanname van jou, want ik ben niet zo. Je kunt je ook verdiepen in mijn bijdragen op dit forum en dan zou je weten hoe ik reageer: neutraal, oordeelvrij, vriendelijk en hulpvaardig.
Al mijn reacties naar jou waren goedbedoeld.
Lees je eigen reacties anders terug met de door jou gebruikte woorden en pas zelfreflectie toe.
Ik wens je een hele fijne avond en ook dat bedoel ik oprecht vriendelijk.
Laten we dit achter ons laten.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeehond zei:
Nee, ik snap je niet.
Ik heb mijn reacties nog een keer gelezen en lees niets kattigs of betweterig.
Dat is een aanname van jou, want ik ben niet zo. Je kunt je ook verdiepen in mijn bijdragen op dit forum en dan zou je weten hoe ik reageer: neutraal, oordeelvrij, vriendelijk en hulpvaardig.
Al mijn reacties naar jou waren goedbedoeld.
Lees je eigen reacties anders terug met de door jou gebruikte woorden en pas zelfreflectie toe.
Ik wens je een hele fijne avond en ook dat bedoel ik oprecht vriendelijk.
Laten we dit achter ons laten.
Klik om te vergroten...
Ik zeg je eerlijk ik heb borderline achtige persoonlijkheid stoornis , ik zit op dat moment aan drugs en zie constant dingen anders . Ik probeer dit niet als excuus te gebruiken maar ik kan er soms echt niks aan doen . Sorry man je heb gelijk !
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pleuny zei:
Het kwam omdat jij zelf kattig reageerd snap je dit dan niet ? Je had ook kunnen zeggen hey je bent dat nog vergeten te verwijderen , geen probleem inplaats van betweterig overkomen doen alsof je een moderator bent van deze site . Sorry ik kan daar gewoon niet tegen .
Klik om te vergroten...
Het voordeel als een lid je waarschuwt is dat dat geen gevolgen heeft. Het nadeel als een moderator het noemen van prijzen ziet is dat daar een permanente ban op staat.

Over het algemeen bedoelt men het hier goed, dus probeer dat ook zo te zien en je als zodanig te gedragen. Dat maakt het een stuk prettiger om met elkaar mee te denken en elkaar te helpen!
S
Saartje5887Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Pleuny zei:
Hoi allemaal ,

Hebben meer mensen hier last van ?
Mijn grote dealer kan niet meer eraan komen , vroeg me af of het door heel NL is . Gbl schijnt heel moeilijk verkrijgbaar te zijn . Einde verslaving , ben er ergens blij mee maar als het permanent is zou wel kut zijn ..

Groetjes !
Klik om te vergroten...
Er is idd een schaarste aan de grondstof. Dus moeilijk aan te komen. Als je t kan kopen, is het een stuk duurder dan normaal ook.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Het voordeel als een lid je waarschuwt is dat dat geen gevolgen heeft. Het nadeel als een moderator het noemen van prijzen ziet is dat daar een permanente ban op staat.

Over het algemeen bedoelt men het hier goed, dus probeer dat ook zo te zien en je als zodanig te gedragen. Dat maakt het een stuk prettiger om met elkaar mee te denken en elkaar te helpen!
Klik om te vergroten...
Het spijt me , ik ben gewoon verdrugst man :( ik zie dit echt in later in een andere status ..
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Welke grondstof is schaars? Ik begreep dat ghb van 3 stoffen wordt gemaakt?

Ik zou het niet erg vinden om een pauze van een jaar van ghb te doen.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Pleuny, doe anders even een dutje. Chillax, we zijn er niet om je te aan te vallen. Wees welkom maar houd je gewoon een beetje in toom :relieved:
Klik om te vergroten...
Ja had ik dus gedaan en moest echt even 24 uur afkicken van de ghb en normaal slapen . Gelukkig had ik veel aan me pyrazolam met baclofen en lyrica .
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Saartje5887 zei:
Er is idd een schaarste aan de grondstof. Dus moeilijk aan te komen. Als je t kan kopen, is het een stuk duurder dan normaal ook.
Klik om te vergroten...
Enig idee of dit tijdelijk is?
Of verdwijnt de precursor van de markt?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Het noemen van prijzen is nog steeds niet toegestaan. Dit is bij lange na niet de eerste keer dat je dit doet. Bij deze een laatste waarschuwing, een volgende keer volgt een ban.
Klik om te vergroten...
Tv , internet , radio overal mag de prijs van drugs genoemd worden behalve hier, op dit zo extreem populaire drugsforum waar niemand op komt🤣🤣😂 dit forum is zelfs zo lomp dat zelfs moderators niet echt kunnen uitleggen waarom dit is , want ja drugs forum.nl heeft al een downer reputatie .. Waarom kun je ook al weer geen topic verwijderen , omdat alles van extreem belang hier is toch?. Je kunt ook gewoon privé conversaties starten hier ,dus om het dealen tegen te gaan lijkt me heel erg niet van toepassing..
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#16
JanDeBrandweerman zei:
Modknip

Gemodknipt
Klik om te vergroten...
Gefeliciteerd je bent bijna moderator !
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Het noemen van prijzen is nog steeds niet toegestaan. Dit is bij lange na niet de eerste keer dat je dit doet. Bij deze een laatste waarschuwing, een volgende keer volgt een ban.
Klik om te vergroten...
Het wordt een keer tijd dat je wat meer toestaat bedoel je , populairder dan dit wordt het niet ..
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pleuny zei:
Dus je mag ook niet een gemiddelde prijs opnoemen ?. Wat is de gemiddelde prijs van een mdma pil mag dus ook niet ?
Klik om te vergroten...
Nee. Zie forumregel 1.
Pleuny zei:
Waarom mogen anders sites zoals Jelinek wel prijzen vernoemen?
Klik om te vergroten...
Omdat het vermelden van momenteel gangbare prijzen door een expertisecentrum en behandelinstelling op het gebied van middelengebruik geen handel in de hand werkt via dat platform. Je kunt er immers niet op reageren, het is puur informatief.
Pleuny zei:
Tv , internet , radio overal mag de prijs van drugs genoemd worden behalve hier, op dit zo extreem populaire drugsforum waar niemand op komt🤣🤣😂
Klik om te vergroten...
Wat andere platforms doen is aan hen. Drugsforum heeft haar regels bepaald zoals ze zijn om handel via het forum (op welke wijze dan ook) te voorkomen. Wordt er wel via het forum gehandeld dan is de kans aanwezig dat we door de politie/overheid uit de lucht worden gehaald. En ondanks de negatieve reputatie die jij aan DF toeschrijft zijn er een hoop mensen die het hier prettig vertoeven vinden.
Pleuny zei:
dit forum is zelfs zo lomp dat zelfs moderators niet echt kunnen uitleggen waarom dit is , want ja drugs forum.nl heeft al een downer reputatie .. Waarom kun je ook al weer geen topic verwijderen , omdat alles van extreem belang hier is toch?. Je kunt ook gewoon privé conversaties starten hier ,dus om het dealen tegen te gaan lijkt me heel erg niet van toepassing..
Klik om te vergroten...
Het forum kan blijven bestaan dankzij de meldingen van gebruikers bij overtreding van de regels en dat geldt zeer zeker ook voor priveberichten.

Topics verwijderen kan op vrijwel geen enkel forum, je kiest er zelf voor dat dat wat je het forum op slingert daar dus op staat en blijft staan. Wanneer je een topic graag verwijderd wil hebben kun je hiervoor een verzoek doen bij een mod, indien je verzoek terecht is en er dus een goede reden is kan een mod je topic verwijderen of je posts aanpassen oid.


Pleuny zei:
Het wordt een keer tijd dat je wat meer toestaat bedoel je , populairder dan dit wordt het niet ..
Klik om te vergroten...
Neehoor. De enige personen voor wie we populairder worden als prijzen mogen worden genoemd zijn dealers, die willen we hier dus niet 🤷🏼‍♀️
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pleuny zei:
Het wordt een keer tijd dat je wat meer toestaat bedoel je , populairder dan dit wordt het niet ..
Klik om te vergroten...

Je was nooit populair en dus komt de containerdienst je morgen ophalen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."