Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb/gbl schaarste

Ghb/gbl schaarste

98 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Pleuny zei:
Hoi allemaal ,

Hebben meer mensen hier last van ?
Mijn grote dealer kan niet meer eraan komen , vroeg me af of het door heel NL is . Gbl schijnt heel moeilijk verkrijgbaar te zijn . Einde verslaving , ben er ergens blij mee maar als het permanent is zou wel kut zijn ..

Groetjes !
Klik om te vergroten...
Hoe lang ben je verslaafd incl terugvallen? En heb je zelf genoeg in huis om verantwoord af te kicken?
Ik zou deze kans met beide handen aangrijpen. Als het niet permanent zou zijn, dan ben je weer verslaafd. Sporadisch gebruik later lijkt mij geen optie als verslaafde
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
1,4-Butaandiol is er nog te verkrijgen ik denk dat dit nog niet gereguleerd is in BE of NL, zet zich ook in het lichaam om naar GHB net als GBL, maar dan in 2 stappen, begint pas te werken na 40 minuten en duurt 3 uur.

Gaat mijn inziens meer en meer worden aangeboden nu de crisis echt merkbaar wordt.
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#3
GABA-B Bonanza zei:
1,4-Butaandiol is er nog te verkrijgen ik denk dat dit nog niet gereguleerd is in BE of NL, zet zich ook in het lichaam om naar GHB net als GBL, maar dan in 2 stappen, begint pas te werken na 40 minuten en duurt 3 uur.

Gaat mijn inziens meer en meer worden aangeboden nu de crisis echt merkbaar wordt.
Klik om te vergroten...
Ik hoop het niet. Het is geen 1 op 1 kopie van ghb. Ik vrees dat er een hoop fouten en schade mee gemaakt word. Zeker als het mensen betreft die dit 24/7 gebruiken. Ook het perspectief van de ghbdetox nu zal gezien de werking en potentie aangepast moeten worden. Hier van een ander topic ook:
Psychedelic_Fairytale zei:
was ff geleden van plan om dit aan te schaffen
maar heb toen wat onderzoek gedaan en blijkt dat dit toch voor een pak meer neveneffecten zorgt dan ghb ( meer duizeligheid, misselijkheid enzo), en op termijn serieuze nier-en leverschade kan veroorzaken...

heb ik dus niet gekocht...
Klik om te vergroten...
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja hoop ook dat de markt zicht terug herstelt rond de kwaliteits (duitse) GBL.
Ik heb zelf nog geen onderzoek gedaan naar de schadelijkheid, maar vind het effect wel redelijk gelijkaardig enkel heb je niet echt dat mooie GHB piek gevoel.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
GHB is zeer stabiel dus kan je zeker meerdere jaren bewaren zo. Sla gewoon meer in nu je de kans hebt @JanDeBrandweerman , eens dat je seks hebt gehad op G..:fearscream:
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#6
GABA-B Bonanza zei:
Ja het is één groot drama op de markt, meeste jongens kunnen niets meer verkopen en hebben geen idee meer wanneer ze terug aan grondstoffen kunnen komen. Het had me veel tijd en moeite gekost om nog iemand te vinden die had liggen, waarschijnlijk zijn dat degenen die een voorraad hebben opgeslagen omdat ze uit ervaring weten dat deze markt vaak zijn downs kent. Maar dit heb ik nog nooit gezien in de laatste jaren.. Gok dat dit nog enkele maanden gaat aanhouden. De prijsverhoging van een 1L spreekt voor zich!

En let op voor oplichters die misbruik maken van de schaarste en de paniek die er heerst!
Klik om te vergroten...
Ja ik heb ook nog ingeslagen , laatste 10 liter had me dealer nog haha . 1 liter was nu verdubbeld kwa prijs.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#7
JanDeBrandweerman zei:
Zeer jammer om te horen. Had namelijk wel vaker gelezen dat GHB heel goed is voor seks en heb het altijd al willen proberen :P
Nu had ik de kans om een tijdje geleden 10mL te kopen dus ga die kans zeker pakken. Hoe lang blijft GHB in een buisje goed? Ga het mogelijk voor een jaar of twee bewaren voor de juiste gelegenheid.
Klik om te vergroten...
10 ml kopen lijkt me echt onwerkelijkheid met ghb 😂😂
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
JanDeBrandweerman zei:
Zeer jammer om te horen. Had namelijk wel vaker gelezen dat GHB heel goed is voor seks en heb het altijd al willen proberen :P
Nu had ik de kans om een tijdje geleden 10mL te kopen dus ga die kans zeker pakken. Hoe lang blijft GHB in een buisje goed? Ga het mogelijk voor een jaar of twee bewaren voor de juiste gelegenheid.
Klik om te vergroten...
Zowieso gaat ghb niet boeiend zijn als je eerste keer 10 ml doet met niks anders . Ghb is echt een middel die helaas pas chill wordt met misbruik en andere middelen , altans voor mij in ieder geval .
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pleuny zei:
Ja ik heb ook nog ingeslagen , laatste 10 liter had me dealer nog haha . 1 liter was nu……
Klik om te vergroten...
Je weet dat je geen prijzen mag noemen, pas het svp aan in je bericht.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#10
GABA-B Bonanza zei:
Ja hoop ook dat de markt zicht terug herstelt rond de kwaliteits (duitse) GBL.
Ik heb zelf nog geen onderzoek gedaan naar de schadelijkheid, maar vind het effect wel redelijk gelijkaardig enkel heb je niet echt dat mooie GHB piek gevoel.
Klik om te vergroten...
Met gbl bedoel je ?
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#11
GABA-B Bonanza zei:
Ik ben een mannetje :sweat:

@Spyro heb je een fetish voor blussers? Waarschijnlijk denken ze weer dat onze accounts een dubbel account is
Klik om te vergroten...
Ik zeg altijd, "if there's a hole there's way", geen reden om verlegen te zijn!
Grapje uiteraard, alhoewel dit jammer genoeg wel deels waar is als je hebt gelezen over mijn seksuele voorkeur :(
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
JanDeBrandweerman zei:
Ik zeg altijd, "if there's a hole there's way", geen reden om verlegen te zijn!
Grapje uiteraard, alhoewel dit jammer genoeg wel deels waar is als je hebt gelezen over mijn seksuele voorkeur :(
Klik om te vergroten...
Op zijn Vlaams: een gat is een gat en een lul heeft geen ogen :handok:
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeehond zei:
Nu heb je het aangepast, toen ik reageerde nog niet.
Ik behoed je voor een ban en attendeer je hier op.
Jammer dat je niet wat vriendelijker reageert.
Klik om te vergroten...
Het kwam omdat jij zelf kattig reageerd snap je dit dan niet ? Je had ook kunnen zeggen hey je bent dat nog vergeten te verwijderen , geen probleem inplaats van betweterig overkomen doen alsof je een moderator bent van deze site . Sorry ik kan daar gewoon niet tegen .
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pleuny zei:
Het kwam omdat jij zelf kattig reageerd snap je dit dan niet ? Je had ook kunnen zeggen hey je bent dat nog vergeten te verwijderen , geen probleem inplaats van betweterig overkomen doen alsof je een moderator bent van deze site . Sorry ik kan daar gewoon niet tegen .
Klik om te vergroten...
Nee, ik snap je niet.
Ik heb mijn reacties nog een keer gelezen en lees niets kattigs of betweterig.
Dat is een aanname van jou, want ik ben niet zo. Je kunt je ook verdiepen in mijn bijdragen op dit forum en dan zou je weten hoe ik reageer: neutraal, oordeelvrij, vriendelijk en hulpvaardig.
Al mijn reacties naar jou waren goedbedoeld.
Lees je eigen reacties anders terug met de door jou gebruikte woorden en pas zelfreflectie toe.
Ik wens je een hele fijne avond en ook dat bedoel ik oprecht vriendelijk.
Laten we dit achter ons laten.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeehond zei:
Nee, ik snap je niet.
Ik heb mijn reacties nog een keer gelezen en lees niets kattigs of betweterig.
Dat is een aanname van jou, want ik ben niet zo. Je kunt je ook verdiepen in mijn bijdragen op dit forum en dan zou je weten hoe ik reageer: neutraal, oordeelvrij, vriendelijk en hulpvaardig.
Al mijn reacties naar jou waren goedbedoeld.
Lees je eigen reacties anders terug met de door jou gebruikte woorden en pas zelfreflectie toe.
Ik wens je een hele fijne avond en ook dat bedoel ik oprecht vriendelijk.
Laten we dit achter ons laten.
Klik om te vergroten...
Ik zeg je eerlijk ik heb borderline achtige persoonlijkheid stoornis , ik zit op dat moment aan drugs en zie constant dingen anders . Ik probeer dit niet als excuus te gebruiken maar ik kan er soms echt niks aan doen . Sorry man je heb gelijk !
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pleuny zei:
Het kwam omdat jij zelf kattig reageerd snap je dit dan niet ? Je had ook kunnen zeggen hey je bent dat nog vergeten te verwijderen , geen probleem inplaats van betweterig overkomen doen alsof je een moderator bent van deze site . Sorry ik kan daar gewoon niet tegen .
Klik om te vergroten...
Het voordeel als een lid je waarschuwt is dat dat geen gevolgen heeft. Het nadeel als een moderator het noemen van prijzen ziet is dat daar een permanente ban op staat.

Over het algemeen bedoelt men het hier goed, dus probeer dat ook zo te zien en je als zodanig te gedragen. Dat maakt het een stuk prettiger om met elkaar mee te denken en elkaar te helpen!
S
Saartje5887Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Pleuny zei:
Hoi allemaal ,

Hebben meer mensen hier last van ?
Mijn grote dealer kan niet meer eraan komen , vroeg me af of het door heel NL is . Gbl schijnt heel moeilijk verkrijgbaar te zijn . Einde verslaving , ben er ergens blij mee maar als het permanent is zou wel kut zijn ..

Groetjes !
Klik om te vergroten...
Er is idd een schaarste aan de grondstof. Dus moeilijk aan te komen. Als je t kan kopen, is het een stuk duurder dan normaal ook.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Het voordeel als een lid je waarschuwt is dat dat geen gevolgen heeft. Het nadeel als een moderator het noemen van prijzen ziet is dat daar een permanente ban op staat.

Over het algemeen bedoelt men het hier goed, dus probeer dat ook zo te zien en je als zodanig te gedragen. Dat maakt het een stuk prettiger om met elkaar mee te denken en elkaar te helpen!
Klik om te vergroten...
Het spijt me , ik ben gewoon verdrugst man :( ik zie dit echt in later in een andere status ..
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Welke grondstof is schaars? Ik begreep dat ghb van 3 stoffen wordt gemaakt?

Ik zou het niet erg vinden om een pauze van een jaar van ghb te doen.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Pleuny, doe anders even een dutje. Chillax, we zijn er niet om je te aan te vallen. Wees welkom maar houd je gewoon een beetje in toom :relieved:
Klik om te vergroten...
Ja had ik dus gedaan en moest echt even 24 uur afkicken van de ghb en normaal slapen . Gelukkig had ik veel aan me pyrazolam met baclofen en lyrica .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."