Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mevrouw Pløp zei: Of met kruiden! Hop, damiana, lotus, kamille, passiebloem.. Klik om te vergroten... Ja klopt! Stuk minder hoesten ook!"
"Mevrouw Pløp zei: Gewoon ff losse kamille halen joh! Klik om te vergroten... Klopt! Smaak is even wennen maar daarna prima! 👍"
"Spyro zei: Beste DF-ers, Dagelijks blijven er topics aangemaakt worden met mensen die in de problemen zijn gekomen met hun GHB gebruik en daar volop alle topics voor aan het bumpen zijn in wanhoop. Vandaar dat ik nu de keuze maak op er één topic aan te wijden, zodat iedereen die echt wil stoppen hier terecht kan. Zojuist heb ik dit bericht in een ander topic geplaatst. “Ik wil even een shout-out en schouderklopje geven naar alle mensen met geduld en begrip dat ik geen robot ben, en (zogenaamd) alle tijd van de wereld heb, om maar alle DM’s en berichten direct te beantwoorden. Op dit forum heb ik heb tientallen, als het niet meer is, mensen geholpen met hun GHB probleem. Afkicken is mogelijk! Ik merk dat veel mensen mij opzoeken omdat het redelijk bekend is op het forum dat ik graag mensen help met deze problemen. Ooit was ik één zoals jullie. Totaal in paniek, door de bomen het bos niet meer zien. Maar ik ben zelf gaan strijden voor een plan, wat mij en inmiddels andere goed geholpen heeft. Wel wil ik hierbij vermelden dat ik geen dokter ben en alleen een flinke ervaringsdeskundige op dit gebied. Mocht je twijfelen, raadpleeg altijd een arts! De laatste tijd stromen de GHB problemen binnen, mede doordat de grondstoffen schaars zijn en mensen noodgewongen moeten stoppen. Ik wil graag een ieder helpen maar ik verwacht wel wederzijds respect hierin. Stuur mij een DM met je situatie, zo uitgebreid mogelijk. Wees niet gepikeerd als mijn antwoorden niet altijd even snel zijn. Ik werk hier naast ook nog gewoon fulltime en heb een leven buiten DF. Het kost mij persoonlijk best wat energie om iedereen de hele dag te woord te staan en zie soms door de bomen het bos niet meer, daarom heb ik gekozen voor DM om misverstanden in conversaties te voorkomen. Ik doe dit dus met liefde omdat er destijds voor mij geen bron of persoon was waar ik mijn ei kwijt kon.” Wees lief voor jezelf en morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen! En heb geduld. Ik ben er voor iedereen. Kusje, Spyro Klik om te vergroten... Je bent een topper! Thnx!🙏"
"Pleuny zei: Hoi allemaal , Hebben meer mensen hier last van ? Mijn grote dealer kan niet meer eraan komen , vroeg me af of het door heel NL is . Gbl schijnt heel moeilijk verkrijgbaar te zijn . Einde verslaving , ben er ergens blij mee maar als het permanent is zou wel kut zijn .. Groetjes ! Klik om te vergroten... Er is idd een schaarste aan de grondstof. Dus moeilijk aan te komen. Als je t kan kopen, is het een stuk duurder dan normaal ook."
"San-city zei: 60 uur 17 min en 35 sec zonder ghb geen vervanger en zo goed als geen klachten, wel dus Klik om te vergroten... Hoe dan?!"