#1
Dank je wel Zwijgrecht zelfmedelijden hebben heeft geen zin. Ik doe het zelf dus dan moet je de consequenties ook erbij nemen.Goed bezig strijder, paar dagen door de hele zure appel heen. Je zwelgt iig niet in zelfmedelijden, ga zo door![]()
Gelukkig maar 1x wakker geworden vannacht, ijskoud vh zweten. Schoon T-shirt aan en weer gaan liggen. Echt slapen was er niet bij, maar ik voel me wel uitgeruster dan de rest van de week met spul op.
Het lijkt allemaal zo fijn en leuk als je het neemt, totdat het over is. Vandaag ga ik mezelf ook bezig houden zodat ik hopelijk vanavond beter slaap om morgen weer te gaan werken. Nu al zin in, hoe vreemd dat ook mag klinken.