Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB afkicken - de meest humane manier

GHB afkicken - de meest humane manier

224 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
I
IemandslandLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zwijgrecht zei:
Goed bezig strijder, paar dagen door de hele zure appel heen. Je zwelgt iig niet in zelfmedelijden, ga zo door:grin::handfist::handok:
Klik om te vergroten...
Dank je wel Zwijgrecht zelfmedelijden hebben heeft geen zin. Ik doe het zelf dus dan moet je de consequenties ook erbij nemen.

Gelukkig maar 1x wakker geworden vannacht, ijskoud vh zweten. Schoon T-shirt aan en weer gaan liggen. Echt slapen was er niet bij, maar ik voel me wel uitgeruster dan de rest van de week met spul op.

Het lijkt allemaal zo fijn en leuk als je het neemt, totdat het over is. Vandaag ga ik mezelf ook bezig houden zodat ik hopelijk vanavond beter slaap om morgen weer te gaan werken. Nu al zin in, hoe vreemd dat ook mag klinken.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemandsland zei:
Dank je wel Zwijgrecht zelfmedelijden hebben heeft geen zin. Ik doe het zelf dus dan moet je de consequenties ook erbij nemen.

Gelukkig maar 1x wakker geworden vannacht, ijskoud vh zweten. Schoon T-shirt aan en weer gaan liggen. Echt slapen was er niet bij, maar ik voel me wel uitgeruster dan de rest van de week met spul op.

Het lijkt allemaal zo fijn en leuk als je het neemt, totdat het over is. Vandaag ga ik mezelf ook bezig houden zodat ik hopelijk vanavond beter slaap om morgen weer te gaan werken. Nu al zin in, hoe vreemd dat ook mag klinken.
Klik om te vergroten...
Shirt aan in bed helpt wel inderdaad die kan je snel uittrekken, en voor de 1e ronde slapen ff 2 of drie handdoeken op je bed, zodat als je dan wakker wordt zeiknat je alles eraf kan gooien, sigaretje roken en weer wat uurtjes eraan vast kan plakken :) En een molton kopen voor op je matras. Deze geintjes hebben me 2 matrassen gekost :sweatsmile:
I
IemandslandLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zwijgrecht zei:
Shirt aan in bed helpt wel inderdaad die kan je snel uittrekken, en voor de 1e ronde slapen ff 2 of drie handdoeken op je bed, zodat als je dan wakker wordt zeiknat je alles eraf kan gooien, sigaretje roken en weer wat uurtjes eraan vast kan plakken :) En een molton kopen voor op je matras. Deze geintjes hebben me 2 matrassen gekost :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Precies! Goede beddengoed is belangrijk en een oud T-shirt ook. Die gooi je weer in de kookwas om de lucht eraf te krijgen.

Idd, warm drinken, sigaret en gelijk weer liggen. Het is toch belachelijk eigenlijk wat voor taken erbij komen kijken als je stopt. Als je neemt dan zijn al die taken niet aan de orde .. Nemen, roken ontzettend veel, nemen, bellen, appen. In de winkels van alles wat onzinnig is kopen en vooral slecht eten... En toch blijven doorgaan
I
IemandslandLid
01-01-2024, 00:00
#4
Afgelopen zaterdag begon het moment dat ik moest stoppen, nadat ik weer teveel had genomen. Zaterdagavond en nacht uitzweten, slecht slapen.
Zondag net zo'n brakke dag.

Ben bewust dingen gaan ondernemen om maar niet toe te geven aan het slappe gevoel. Het was best een strijd. Het was wel de eerste dag dat ik weer fatsoenlijk ging eten en veel hete thee heb gedronken. Ik hoopte op een goede nachtrust omdat ik weer moest werken.

Het slapen ging nog niet goed, maar kwam wel redelijk uitgerust op het werk. Op de vraag hoe mijn vakantie was antwoordde ik: ziek geweest en nog een beetje. Dat liegen eromheen doet me meer dan het innemen. Je denkt er niet zo bij na, maar dat komt er op een gegeven moment echt bij. Verzwijgen, schaamte. De zure lucht om je heen en de vieze smaken.

Vannacht goed geslapen en word wat helderder in mijn kop. Dat vind ik zo'n fijn gevoel. Als je daar nou verslaafd aan kon worden zou het toch allemaal een stuk beter zijn en goedkoper.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Update.

Ik ben een paar weken gaan cruisen op 100-125 mg baclofen per dag. Ik voel me er heerlijk op. Maar als het leventje goed gaat.. Dan komt de duivel altijd langs.

Twee daagse binge van GHB en Mephedrone achter de rug. Zo’n 150ml G en 2 gram meph. De comedown gaf mij dit keer hoop. Heel raar. Empathie voor mijn geliefden en het besef hoe egoistisch ik kan zijn. Daarop besloten dat het klaar is.

Na mijn laatste Gtje over gegaan op Lyrica. Geen baclofen, geen GHB, geen valium, geen phenibut. Lyrica it is.

Klein beetje angstig geweest en amper geslapen. Veel zweten. Maar it’s done. Na dag 4 de dosis naar beneden en dag 7 ‘clean’.

‘Clean’ ja, want ik heb ook 16 dagen lang Mirtazapine 15mg geslikt waarmee ik cold turkey ben gestopt en de insomnia is real op het moment. Daarom neem ik na een break van 1 maand weer dagelijks kratom. Zo’n 15 gram per dag.

De kratom ga ik langzaam afbouwen zoals ik eerder heb gedaan. Dit gaat goedkomen! Naar omstandigheden ga ik lekker. Gemotiveerd, vol levenslust.

Ik heb zoveel verschillende drugs en medicijnen gebruikt. Die elkaar vervangen en aanvullen. Altijd maar zwevend en onder invloed door het leven willen gaan. Maar échte emoties zijn zo mooi. Ik wil clean zijn.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
F.E.A.R. zei:
Ik ben een paar weken gaan cruisen op 100-125 mg baclofen per dag. Ik voel me er heerlijk op. Maar als het leventje goed gaat.. Dan komt de duivel altijd langs.

Twee daagse binge van GHB en Mephedrone achter de rug. Zo’n 150ml G en 2 gram meph. De comedown gaf mij dit keer hoop. Heel raar. Empathie voor mijn geliefden en het besef hoe egoistisch ik kan zijn. Daarop besloten dat het klaar is. Helemaal nuchter is het doel.

Na mijn laatste Gtje over gegaan op Lyrica. Geen baclofen, geen GHB, geen valium, geen phenibut. Lyrica it is.

Klein beetje angstig geweest en amper geslapen. Veel zweten. Maar it’s done. Na dag 4 de dosis naar beneden en dag 7 ‘clean’.

‘Clean’ ja, want ik heb ook 16 dagen lang Mirtazapine 15mg geslikt en de insomnia is real op het moment. Ook neem ik na een break van 1 maand weer dagelijks kratom. Zo’n 15 gram per dag.

De kratom ga ik langzaam afbouwen zoals ik eerder heb gedaan. Dit gaat goedkomen! Naar omstandigheden ga ik lekker. Gemotiveerd, vol levenslust.

Ik heb zoveel verschillende drugs en medicijnen gebruikt. Die elkaar vervangen en aanvullen. Altijd maar zwevend en onder invloes door het leven willen gaan. Maar échte emoties zijn zo mooi. Ik wil clean zijn.
Klik om te vergroten...

Goed bezig!
Ben nu ook al een paar weken drugsvrij.
Zo moet het.
Je gebruikt veel Baclofen man.
Ik doe dat veel lager en de laatste dagen alleen maar 3x 10 en het helpt ook nog.
Maar ieder zijn ding.
Ben blij voor je dat je er van af bent want las dat je het graag wou.
Ik hou ff een pauze waren weer gekke maanden geweest en de afkick was me er eentje dit keer.
Maar niks wat een paar pilletjes niet konden oplossen als je ze maar op tijd inneemt.
Maar ja je kan jezelf wel clean noemen al gebruik je een medicijn en iig geen GHB want daar gaat het om.
Als je maar niet te lang aan de medicijnen blijft zitten denk ik dan altijd maar.
Succes!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beter dat jij er bent nu heeft ze iemand die haar kan bijstaan.
Je weet nu wel wat te doen.
Ik blader dit topic ook af en toe weer door hoe de ene het doet en de andere.
Je ziet dat iedereen het anders doet maar met de zelfde middelen en soms op dezelfde manier.
Rn dat komt meestal wel goed
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maakt ghb en pep de afkick zwaarder?
Ook al ben je gestopt met alle 2?
Ik heb het nu een keertje 3 dagen gedaan en moest 2x zoveel baclofen slikken om me normaal te voelen.

Komt dat door de versnelde afgifte van dopamine icm met de afgifte van de dopamine van speed die zo lang doorwerkt?

Normaal nergens last van na 3 dagen gebruik.
Pilletjes erin een beetje stoned en weer goed.

Nu had ik echt last.
Had hoge dosisen baclofen nodig.

Iedereen zegt goude combi.
Maar nog geen positieve ervaring gehad.
Iemand hier die het ook zwaarder krijgt van pep?
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Revolutionair zei:
Maakt ghb en pep de afkick zwaarder?
Ook al ben je gestopt met alle 2?
Ik heb het nu een keertje 3 dagen gedaan en moest 2x zoveel baclofen slikken om me normaal te voelen.

Komt dat door de versnelde afgifte van dopamine icm met de afgifte van de dopamine van speed die zo lang doorwerkt?

Normaal nergens last van na 3 dagen gebruik.
Pilletjes erin een beetje stoned en weer goed.

Nu had ik echt last.
Had hoge dosisen baclofen nodig.

Iedereen zegt goude combi.
Maar nog geen positieve ervaring gehad.
Iemand hier die het ook zwaarder krijgt van pep?
Klik om te vergroten...

Iedereen heeft het altijd over versnelde afgifte van dopamine, maar dat heeft er heeft er helemaal niks mee te maken. Geen idee hoe die fabel de wereld in is gekomen.

De afkick heeft te maken met enerzijds een overmaat aan glutamate waarmee je hersenen worden overspoeld. En daarnaast met de downregulatie van je GABA B receptoren. Baclofen werkt primair op de laatstgenoemde receptor en reguleert daarnaast ook enigszins de overvloed aan glutamate. Daarom werkt het zo goed.

Verder heeft je pep er niks te maken met de zwaardere afkick. Je begint je met jouw huidige gebruik op HEEL glas ijs te bevinden. Na iedere GHB binge komen de ontwenningsverschijnselen eerder en zijn ze harder. Als ik 1 dag GHB neem kan ik 5-6 dagen amper slapen en heb ik de hele dag angsten en klamme handen. Je lichaam vergeeft je het misbruik niet en gaat je iedere keer harder straffen even non wetenschappelijk gezegd.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
F.E.A.R. zei:
Je begint je met jouw huidige gebruik op HEEL glas ijs te bevinden. Na iedere GHB binge komen de ontwenningsverschijnselen eerder en zijn ze harder.
Klik om te vergroten...

Hey Fear bedankt voor je zorgen en je waarschuwing.
Maar er zijn geen problemen aan deze kant. Na me te hebben misdragen stop ik 2 maanden met het gebruik van ghb. Zoals toen.
Daarna weer een binge gehad en die was weer heerlijk.


F.E.A.R. zei:
Als ik 1 dag GHB neem kan ik 5-6 dagen amper slapen en heb ik de hele dag angsten en klamme handen.
Klik om te vergroten...

Deze problemen klinken zeer ernstig en je hebt waarschijnlijk een hele lange tijd achter elkaar gebruikt wat ik nooit echt heb gedaan.
Ik herken deze problemen niet bij mezelf.
Daar kom je zelf eigenlijk al op het verhaal dat je de versnelde afgifte van dopamine een fabeltje vind.
Dat is uit onderzoek gebleken dat het zo werkt.
Dat is de rede waarom je niet kan slapen.
Kijk eens terug in dit topic en doe eens online onderzoek en je zult er achter komen dat het geen fabeltje is.

Mijn dokter en de verslavingsarts die daar werkt schrijven mij echt niet zomaar gabapentine voor dat is niet een medicijn dat je zomaar voorgeschreven krijgt.
Maar dat heeft daar mee te maken.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#11
Even een update onder dit topic aangezien dit topic de meest waardevolle informatie bevat voor ghb gebruikers.
Ik ben een paar keer in herhaling gevallen in dit topic omdat vragen elke keer weer naar boven kwamen.

Na 3 jaar tevreden ghb te gebruiken en niet in een verslaving te vallen bing ik nog steeds vaak 3 dagen door en hou pauzes van een paar weken tot een paar maanden soms.

Bij het begin moest ik na een bing 3 dagen lang Baclofen en Diazepam slikken om de comedown op te vangen die niet heel heftig was maar dat ik me wel lekker voelde.
Ik wil daar ook bij vermelden dat ik het heerlijk vind om 3 dagen aan de ghb te gaan en ook heerlijk om een paar dagen daarna aan de Diazepam te gaan.
Lekker onder de dekens film kijken samen met een vriendin of alleen, maakt niet uit.

Maar dat is veranderd nu ik na een aantal jaar ghb gecontroleerd gebruik.
Nu stop ik gewoon vanaf 3ml en neem ik 1 en 1/5 uur later een Baclofen 25mg en 10mg Diazepam en blijf ik nog 6 uur wakker en dan neem ik weer het zelfde.
Dan val ik in slaap 12 uur lang en word wakker en dan is het klaar.
Voel me goed en heb geen Baclofen meer nodig of een benzo terwijl dat eerder wel zo was.

Mijn lichaam heeft zich aangepast en verwerkt het nu meteen en slaap gewoon lekker.
Toevallig nog een bloed onderzoek gedaan waar ook de kalium en natrium waarders werden nagekeken op verzoek omdat ik nieuwschierig was.
Ben helemaal gezond.
Het is niet voor iedereen weggelegd om zulke lange bings te houden met ghb.
Maar in de jaren heb ik een gebruik ontwikkeld dat voor mij werkt.

In December meer gebruikt dan normaal (gepland)
Maar niks aan de hand.
Ook in het hoofd houden dat ik soms weer 2 maanden geen ghb gebruik en train en gezond eet etc.
Maar het is een interessant gegeven dat je lichaam zich aanpast en er ook er mee weet om te gaan als je weet wat je doet en het niet uit de hand laat lopen.

Ik dacht dat dit wel een interessant gegeven was om te delen voor de mensen die ghb gebruiken.
Ook al bing je, hou genoeg pauze ertussen om op te knappen dan loopt het niet zo snel mis.
En je lichaam is een gecompliceerd maar ook machtig element die zich kan aanpassen aan de situatie waarin je verkeerd.

Maar als je eenmaal ghb misbruikt een langere tijd dan duurt het herstel ook heel lang en kan je dit niet doen wat ik doe.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Revolutionair zei:
Even een update onder dit topic aangezien dit topic de meest waardevolle informatie bevat voor ghb gebruikers.
Ik ben een paar keer in herhaling gevallen in dit topic omdat vragen elke keer weer naar boven kwamen.

Na 3 jaar tevreden ghb te gebruiken en niet in een verslaving te vallen bing ik nog steeds vaak 3 dagen door en hou pauzes van een paar weken tot een paar maanden soms.

Bij het begin moest ik na een bing 3 dagen lang Baclofen en Diazepam slikken om de comedown op te vangen die niet heel heftig was maar dat ik me wel lekker voelde.
Ik wil daar ook bij vermelden dat ik het heerlijk vind om 3 dagen aan de ghb te gaan en ook heerlijk om een paar dagen daarna aan de Diazepam te gaan.
Lekker onder de dekens film kijken samen met een vriendin of alleen, maakt niet uit.

Maar dat is veranderd nu ik na een aantal jaar ghb gecontroleerd gebruik.
Nu stop ik gewoon vanaf 3ml en neem ik 1 en 1/5 uur later een Baclofen 25mg en 10mg Diazepam en blijf ik nog 6 uur wakker en dan neem ik weer het zelfde.
Dan val ik in slaap 12 uur lang en word wakker en dan is het klaar.
Voel me goed en heb geen Baclofen meer nodig of een benzo terwijl dat eerder wel zo was.

Mijn lichaam heeft zich aangepast en verwerkt het nu meteen en slaap gewoon lekker.
Toevallig nog een bloed onderzoek gedaan waar ook de kalium en natrium waarders werden nagekeken op verzoek omdat ik nieuwschierig was.
Ben helemaal gezond.
Het is niet voor iedereen weggelegd om zulke lange bings te houden met ghb.
Maar in de jaren heb ik een gebruik ontwikkeld dat voor mij werkt.

In December meer gebruikt dan normaal (gepland)
Maar niks aan de hand.
Ook in het hoofd houden dat ik soms weer 2 maanden geen ghb gebruik en train en gezond eet etc.
Maar het is een interessant gegeven dat je lichaam zich aanpast en er ook er mee weet om te gaan als je weet wat je doet en het niet uit de hand laat lopen.

Ik dacht dat dit wel een interessant gegeven was om te delen voor de mensen die ghb gebruiken.
Ook al bing je, hou genoeg pauze ertussen om op te knappen dan loopt het niet zo snel mis.
En je lichaam is een gecompliceerd maar ook machtig element die zich kan aanpassen aan de situatie waarin je verkeerd.

Maar als je eenmaal ghb misbruikt een langere tijd dan duurt het herstel ook heel lang en kan je dit niet doen wat ik doe.
Klik om te vergroten...

Interessant. Ik heb precies deze aanpak met mijn kratom en phenibut. Periodiek gebruik en daarna goed afbouwen. Echter weet ik absoluut zeker dat mij dit met GHB niet gaat lukken.

Ik geloof niet dat ik ooit 100% sober door het leven kan gaan ondanks dat ik dit heel graag zou willen. En ik weet zeker dat veel meer verslaafden dit van zichzelf weten. Je kunt beter leren gematigd te gebruiken in plaats van volledig abstinent.

Heel goed van je dat dit lukt met je geliefde GHB. Ik hoop voor je dat dit lang goed gaat.


Revolutionair zei:
Hey Fear bedankt voor je zorgen en je waarschuwing.
Maar er zijn geen problemen aan deze kant. Na me te hebben misdragen stop ik 2 maanden met het gebruik van ghb. Zoals toen.
Daarna weer een binge gehad en die was weer heerlijk.




Deze problemen klinken zeer ernstig en je hebt waarschijnlijk een hele lange tijd achter elkaar gebruikt wat ik nooit echt heb gedaan.
Ik herken deze problemen niet bij mezelf.
Daar kom je zelf eigenlijk al op het verhaal dat je de versnelde afgifte van dopamine een fabeltje vind.
Dat is uit onderzoek gebleken dat het zo werkt.
Dat is de rede waarom je niet kan slapen.
Kijk eens terug in dit topic en doe eens online onderzoek en je zult er achter komen dat het geen fabeltje is.

Mijn dokter en de verslavingsarts die daar werkt schrijven mij echt niet zomaar gabapentine voor dat is niet een medicijn dat je zomaar voorgeschreven krijgt.
Maar dat heeft daar mee te maken.
Klik om te vergroten...

Gabapentine werkt inderdaad goed. Neem je elke dag Gabapentine? Of neem je het alleen na een GHB binge?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#13
F.E.A.R. zei:
Heel goed van je dat dit lukt met je geliefde GHB. Ik hoop voor je dat dit lang goed gaat.
Klik om te vergroten...

Ja bedankt man!
Heb dit nu met coke en ghb.
Na een tijdje gebruik geen cravings.
Vind het fijn om juist weer een tijdje nuchter te zijn.


F.E.A.R. zei:
Gabapentine werkt inderdaad goed. Neem je elke dag Gabapentine? Of neem je het alleen na een GHB binge?
Klik om te vergroten...

Gebruik het bijna helemaal niet meer.
Heb uitschietersdat ik 5 dagen g gebruikte en dan die zelfde maand weer.
Dan is Gabapentine een must.
Maar zoals ik net vertelde heb ik bijna nergens meer last van na een bing.

Heb je het gebruikt na ghb?
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Revolutionair zei:
Ja bedankt man!
Heb dit nu met coke en ghb.
Na een tijdje gebruik geen cravings.
Vind het fijn om juist weer een tijdje nuchter te zijn.




Gebruik het bijna helemaal niet meer.
Heb uitschietersdat ik 5 dagen g gebruikte en dan die zelfde maand weer.
Dan is Gabapentine een must.
Maar zoals ik net vertelde heb ik bijna nergens meer last van na een bing.

Heb je het gebruikt na ghb?
Klik om te vergroten...

Mijn laatste gtje was ongeveer 1 jaar geleden. Miss gaat bingen bij mij ook weer goed daardoor maar ik ga me er niet aan wagen..

Heb Gabapentine nooit gebruikt. Wel Pregabalin (Lyrica) en baclofen wat beide heel goed werkt tegen die shitty afkick
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#15
F.E.A.R. zei:
Mijn laatste gtje was ongeveer 1 jaar geleden. Miss gaat bingen bij mij ook weer goed daardoor maar ik ga me er niet aan wagen..
Klik om te vergroten...

Goed om te horen man!
Je wou er echt vanaf en kon er niet mee omgaan.
Heel goed dat je bent gestopt.
Als je niet goed met een drugs kan omgaan dan moet je er mee stoppen en gewoon niet meer gebruiken.

Keep up the good work!
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Revolutionair zei:
Goed om te horen man!
Je wou er echt vanaf en kon er niet mee omgaan.
Heel goed dat je bent gestopt.
Als je niet goed met een drugs kan omgaan dan moet je er mee stoppen en gewoon niet meer gebruiken.

Keep up the good work!
Klik om te vergroten...

Dankjewel man! Waardeer ik.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#17
F.E.A.R. zei:
Dankjewel man! Waardeer ik.
Klik om te vergroten...

Nog wel een vraagje.
Je bent wel al het hele jaar mee aan het discussiëren.
Dus zit het nog wel in je hoofd of helpt het juist om er over te praten?
Of blijft Ghb een gevaar voor je?

Begrijp me niet verkeerd ik vind het goed wat je doet.
Je deelt je verhaal zodat mensen kunnen lezen wat een narigheid ghb kan brengen als je er verkeerd mee om gaat net als een paar andere mensen hier.
En zo deel ik weer de leuke kant van ghb en net als @Natozlato die ook weer de leuke kant van deze drugs belicht.

Wat je dan wel weer ziet is dat b.v. iedereen om me heen die Ghb al vele jaren met plezier gebruiken zonder problemen niet snel op dit forum hun verhaal doen. Maar dat mensen die in de problemen zijn gekomen via google dan op dit forum komen en dan vaak hulp zoeken.
Dus zie je vaak dat mensen die hier vaak zijn een angst hebben ontwikkeld voor zonder het daadwerkelijk te kennen.
Heb is niet te vergelijken met Heroïne wat je wel vaker hoort of Basecoke.
Dat maakt je echt echt kapot ook als je het zou gebruiken zoals ik het gebruik.

Je hebt uiteindelijk wel de beste topic over Ghb gecreëerd op dit forum.
Ik denk dat heel veel mensen die geen account aanmaken dit topic wel vaker doorspitten om informatie te vergaren.

Dus probs voor dat! 💪🏼👍🏼✌🏼
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Revolutionair zei:
Nog wel een vraagje.
Je bent wel al het hele jaar mee aan het discussiëren.
Dus zit het nog wel in je hoofd of helpt het juist om er over te praten?
Of blijft Ghb een gevaar voor je?

Begrijp me niet verkeerd ik vind het goed wat je doet.
Je deelt je verhaal zodat mensen kunnen lezen wat een narigheid ghb kan brengen als je er verkeerd mee om gaat net als een paar andere mensen hier.
En zo deel ik weer de leuke kant van ghb en net als @Natozlato die ook weer de leuke kant van deze drugs belicht.

Wat je dan wel weer ziet is dat b.v. iedereen om me heen die Ghb al vele jaren met plezier gebruiken zonder problemen niet snel op dit forum hun verhaal doen. Maar dat mensen die in de problemen zijn gekomen via google dan op dit forum komen en dan vaak hulp zoeken.
Dus zie je vaak dat mensen die hier vaak zijn een angst hebben ontwikkeld voor zonder het daadwerkelijk te kennen.
Heb is niet te vergelijken met Heroïne wat je wel vaker hoort of Basecoke.
Dat maakt je echt echt kapot ook als je het zou gebruiken zoals ik het gebruik.

Je hebt uiteindelijk wel de beste topic over Ghb gecreëerd op dit forum.
Ik denk dat heel veel mensen die geen account aanmaken dit topic wel vaker doorspitten om informatie te vergaren.

Dus probs voor dat! 💪🏼👍🏼✌🏼
Klik om te vergroten...

Dit topic heb ik puur gemaakt zodat mensen veilig kunnen afkicken. Verder ben ik van mening dat mensen helemaal zelf moeten weten of ze gebruiken. GHB is een geweldige drug. Alleen niet voor mij helaas..

Het zit niet langer meer in mijn systeem. Heb totaal geen cravings meer. Vind de discussies wel interessant in dit topic dus daarom post ik af en toe nog.
S
SunnydfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb weer een binge van 2 weken erop zitten.met een overdosering als dieptepunt vannacht.ik ben afgebouwd van 6 naar 4 naar 2.5 en nu mijn laatste 1Ml.dat gaat met wat ongemakken goed waardoor ik nu niks bijpak. Maar ik zie enorm op voor de nachten.toen ik zelfs met hoge dosis g niet meer kon slapen wist ik.dit gaat te ver.
10 juni komt mijn dochter terug van vakantie.en ik hoop die periode van de ontwenning af te komen. Is dit reëel?
Dealer is al maand Spoorloos.dus geen baclofen of benzos helaas.want die hielpen mij vorige keer eraf.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sunnydf zei:
Ik heb weer een binge van 2 weken erop zitten.met een overdosering als dieptepunt vannacht.ik ben afgebouwd van 6 naar 4 naar 2.5 en nu mijn laatste 1Ml.dat gaat met wat ongemakken goed waardoor ik nu niks bijpak. Maar ik zie enorm op voor de nachten.toen ik zelfs met hoge dosis g niet meer kon slapen wist ik.dit gaat te ver.
10 juni komt mijn dochter terug van vakantie.en ik hoop die periode van de ontwenning af te komen. Is dit reëel?
Dealer is al maand Spoorloos.dus geen baclofen of benzos helaas.want die hielpen mij vorige keer eraf.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dat best te doen is. Stel dat die 1ml te weinig bleek te zijn dan heb je alsnog 7 dagen om van ~1/1,5/2ml naar 0 te gaan. Stel dat het nu ineens mis gaat en het weer naar 2ml springt, dan zou je het met iedere dag 0,3ml minder doseren alsnog moeten redden om 9 juni weer clean te zijn. Ik denk dat dat echt wel haalbaar moet zijn na een binge van 2 weken, zolang je niet ineens een onverwachte en extreme terugval krijgt en plots weer 6ml gaat doseren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."