#1
amenZolang je drugs neemt omdat het leuk is en je het leven nuchter ook leuk vindt zit je aan de goede kant.
Zodra je leegte, onzekerheid of andere negatieve zaken gaat bestrijden met drugs gaat het snel verkeerd.
amenZolang je drugs neemt omdat het leuk is en je het leven nuchter ook leuk vindt zit je aan de goede kant.
Zodra je leegte, onzekerheid of andere negatieve zaken gaat bestrijden met drugs gaat het snel verkeerd.
Ik vraag mij af hoe je dan merkt dat je aan ghb verslaafd bent? Ik doe het af en toe (meestal 1 dosis van 3.5 en niet bijdoseren), heel fijn, valt soms top, soms minder effect. Maar ik heb nooit echt drang naar Ghb. Ik zou het dus ook kunnen laten of ben tevreden met af en toe.Ik word er alleen een beetje wiebelig van. Geen euforie, geen geilheid. En daar staat dan tegenover dat verslaving heel snel op de loer ligt en de afkick een hel is.
Als je er niet van af kan blijven en ontwenningsverschijnselen hebt als je niet gebruikt.Ik vraag mij af hoe je dan merkt dat je aan ghb verslaafd bent? Ik doe het af en toe (meestal 1 dosis van 3.5 en niet bijdoseren), heel fijn, valt soms top, soms minder effect. Maar ik heb nooit echt drang naar Ghb. Ik zou het dus ook kunnen laten of ben tevreden met af en toe.
Met coke vind ik dat toch anders. Daar moet ik het niet in huis of op zak hebben en soms heb ik daar ook wel echt veel zin in
Helemaal oneens, Fred. Was het maar zo simpel om adhv een paar regeltjes te bepalen of iemand verslaafd is of niet. Ik laat dit soort uitspraken liever aan professionals over. Belangrijkste vraag is denk ik waarom je wil weten of je verslaafd bent?Als je er niet van af kan blijven en ontwenningsverschijnselen hebt als je niet gebruikt.
Ik zeg nergens dat dit de enige manier is om te bepalen dat je verslaafd bent maar als je er niet vanaf kan blijven en je last krijg van ontwenningsverschijnselen dan kan je wel stellen dat je verslaafd bent.Helemaal oneens, Fred. Was het maar zo simpel om adhv een paar regeltjes te bepalen of iemand verslaafd is of niet. Ik laat dit soort uitspraken liever aan professionals over. Belangrijkste vraag is denk ik waarom je wil weten of je verslaafd bent?
Helemaal eens, pure logicaAls je er niet van af kan blijven en ontwenningsverschijnselen hebt als je niet gebruikt.
Misschien als aanvulling op er niet vanaf kunnen blijven: gebruiken terwijl je niet wil gebruiken.Als je er niet van af kan blijven en ontwenningsverschijnselen hebt als je niet gebruikt.
Dat inderdaad wel, maar herhaalderlijk veel g gebruiken bedoelde ik meer 🙈Als je die ene keer in coma raakt dan wel.
gebruiken terwijl je niet wil gebruiken.
Ik ben niet verslaafd nee. Doe het af en toe, maar kan het ook prima laten. Maar omdat er vaak gezegd wordt dat het zo verslavend is vroeg ik me af wat dan juist die ontwenningsverschijnselen zijnHelemaal oneens, Fred. Was het maar zo simpel om adhv een paar regeltjes te bepalen of iemand verslaafd is of niet. Ik laat dit soort uitspraken liever aan professionals over. Belangrijkste vraag is denk ik waarom je wil weten of je verslaafd bent?
@Spyro heeft toch ook een beetje afstand genomen van iedereen helpen met GHB problemen?Ik tag @Spyro even voor je. Die weet geloof ik veel van GHB en mogelijk ook wat over out gaan daarop. Al zie ik haar de laatste tijd niet veel online.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."