Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Raver Zo ver ben ik gelukkig ook. Ik haal de 4 uur niet eens. Ik rek mijn dosissen nooit. Doseer strikt om de 2 uur. Nu mijn dosis naar beneden is gegaan haal ik net de ander half uur. Soms 2 uur, ligt er ook aan of ik aan het werk ben of niet."
"@Raver Ik kan het makkelijk rekken naar 2 uur. Ga dit dan ook doen. Ik heb shifts van 1,5 uur vandaar dat ik uit voorzorg al pak. Maar ik ga het rekken na 2 uur. Heb t ook wel eens perongeluk iets te laat genomen t enige wat ik op dat moment voel is dat ik vaag in mijn hoofd word en niet meer uit mijn woorden kom."
"@Raver Ik heb het al eens gedaan dus weet dat het veel discipline kost. Wel ga ik binnenkort dag delen werken of helemaal thuis zitten vanwege mijn burn out. Dan zal het afbouwen voor mij gemakkelijker gaan en de wekker strikt om de 2 uur gaan."
"Detox is voor mij op t moment geen optie maar toch bedankt voor t advies. Vandaar dat ik hulp en tips via hier zoek. Ik weet zelf heel goed hoe het werkt alleen ik dacht alle tips zijn steun zijn welkom!! @Raver"
"Ik heb een weekje onderuit gelegen door de griep helaas.. Dacht eerst dat dit door het afkicken kwam, toen uit paniek weer wat meer gepakt maar ik had gewoom echt de griep. Ik ga weer verder waar ik gebleven was en doorzetten. Groetjes!"
"@Georgie J. Aardig bedoeld, maar na zo’n lange tijd werkt dit voor mij niet. Fijn dat het voor jou wel werkt."
"@Georgie J. Stop ook maar met deze goed bedoelde adviezen. Dankje wel."
"@GABA-B Bonanza Dat laat ik je zeker snel weten!!"
"@GABA-B Bonanza Ik ben over 2 dagen 2 dagen vrij. Ik werk nu zoiezo halve dagen. Dus het lijkt me dan een goed idee om woensdag te beginnen. Hoeveel dagen moet ik het volhouden? Ik heb strips van 25 mg, je zei 10 mg. Kan ik dan gewoon die 25 door 2e delen? Het is dan wel 12,5 natuurlijk. Kan dit kwaad? En ik slik nog steeds elke nacht 20 mg tranxene, moet ik daar mee doorgaan of stoppen of wat moet ik daar mee."
"@GABA-B Bonanza Ik ga 5 februari op vakantie 12 dagen. Denk je dat ik dat veilig kan als ik woensdag over ga op de baclofen en diazepam?"