#1
Slapen, mediteren (voelen en accepteren), wandelen, geen koffie en proberen gezond te eten en drinken ja. En bijvoorbeeld van die filmpjes over ervaringen van andere afkickers die hun ellende delen.
Absoluut NIET.Zou ik wat alcohol drinken om dit op te vangen of best niks?
Gaat het inmiddels beter?Het was een helse ervaring.
Totaal niet helder en doodop, geen eetlust, koude voeten, en wat onrust maar voor de rest gaat het.Wat ben jij door een hel gegaan, heftig. Gaat het nu iets beter?
Afbouwen zonder medicatie bij GHB kan gevaarlijk zijn, en moet je vaak dus toch hulp bij zoeken
Ik vermoed na dit aantal uren het wel stilletjes moet gaan beteren??
Afkicken van langdurig ghb gebruik zonder hulpmiddelen if afbouw doen mensen om die reden dan ook maar 1 keer 😜Zal nog wel enkele dagen nodig hebben om op
kracht te komen, inhumaan is het om zonder medicatie af te kicken!! Ik raad dit niemand aan, vind nu van mijzelf dat ik toch zware risico’s heb gepakt en eigenlijk verder hadden moeten gaan.
dacht gisteravond de ambulance te bellen zo heftig was het!
Hoop dat ik hier ook andere mee kan helpen 😄
Bedankt voor jullie steun allemaal!
Maar dan maak je weer iets mee.....en dan verval je weer in oude patronen als je geen tools of energie steekt in behandelingen o.i.d. om die te doorbreken. Ik lees het meer terug en gezien je leeftijd wil ik je echt meegevwn dat het steeds zwaarder wordt. Des te langer je doorgaat met roofbouw plegen op je lichaam wn receptoren des te groter de kans dat het onherstelbaar beschadigd en je om die reden dan hooked bent for life aan middelen of anti depressiva of i.d. als je hier niet wat aan of mee gaat doen.😉Ja dat maakt alles zo hard!!
slaap is zo belangrijk voor het lichaam, als dit afgelopen is ga ik dit veel harder soigneren.
Dit zijn de valkuilen van GHB waar jullie allemaal al zo vaak voor hebben gewaarschuwd, ook ik zei tegen mezelf: NOOIT meer, maar dan maak je weer iets mee… we kennen het allemaal.
Het kan een hele mooie drug zijn maar je moet er mee omkunnen.
Ik zal het maar gewoon nuchter ondergaan, zal nu eenmaal op de blaren moeten zitten.
Ook weer waar en dan zit je weer met dat probleem waardoor je dan die dagen erna slechter slaapt… blijf je in die cirkel zitten! Ga zo blij zijn als dit achter de rug is en hier ook zware lessen uit trekkenIndirect heb je gelijk, maar probeer het te zien als: "als ik mij nu ga sederen met alcohol of met een tablet dan is dat niet goed voor mijn gezondheid".
Dat doet wat met je mindset. Ook niet voor schamen wat er nu is gebeurd.
blijf je in die cirkel zitten!
Ga zo blij zijn als dit achter de rug is en hier ook zware lessen uit trekken
Zal nog wel enkele dagen nodig hebben om opWat een heftige nacht voor je.
52 uur ... duurt ook echt lang.
Hopelijk ben je nu het ergste voorbij.
Als dat stoppen tot gevaarlijke bijwerkingen leidt: ja.Maar wat is het juiste advies als iemand al 30 uur gestopt is zoals hier? Ik vind het dan ook weer zoiets om te zeggen ‘begin maar weer’.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."