#1
4 ml per 2 uur
Maar hoe ga ik dat uitzoeken welke dosis gelijk staat aan 3,4 - 4 ml ?
hoe weet ik welke hoeveel heden moet nemen?
Weet jij iemand die dat weet ?
Dat is lastig om te zeggen, omdat we ook niet weten hoe sterk je GHB is en ik het überhaupt erg lastig vind om een equivalente dosis aan te wijzen. Het zal ongetwijfeld vrij hoog liggen.Ik wil nu nog die laatste 2 dagen alleen phenibut nemen .
maar hoeveel en wanneer moet ik het nemen. Ben echt in paniek
Hopelijk lukt het je op een van de twee stabiel te komen en niet allebei tegelijk, dat maakt het namelijk een stuk makkelijker om een stabiele dosis en stabiel interval te vinden.Maar ook nog G tussen door omdat ik beginnen te trillen.
Dus moet ik 10 pillen van 200 mg in 1x opvreten 😂?Zelf zou ik het niet te ingewikkeld maken en gewoon 1 van de 2 stoffen kiezen. Ze hebben dezelfde functie.
Stel je bouwt GHB af naar 1ml/3 uur dan neem je gelijk na je laatste dosis GHB iets van 2.5 gram phenibut. Probeer 1x per dag phenibut te nemen of evt een redose van 1-1.5 gram in de avond nog. Als je 2-3 dagen phenibut gebruikt stop je daar ook mee en dan ben je veilig van de GHB af gekomen.
Ik zou beginnen op 2.5 gram maar het is ff aanvoelen, als het echt te heftig wordt neem je wat bij maar onthoudt dat het met phenibut wel 4 uur duurt voordat het goed werkt.
Check ook dit topic ff, staat veel info in: Onderwerp 'Phenibut als afsluiter van mijn ghb gebruik' https://drugsforum.nl/threads/phenibut-als-afsluiter-van-mijn-ghb-gebruik.69950/
Ik stuur je even een pbZelf zou ik het niet te ingewikkeld maken en gewoon 1 van de 2 stoffen kiezen. Ze hebben dezelfde functie.
Stel je bouwt GHB af naar 1ml/3 uur dan neem je gelijk na je laatste dosis GHB iets van 2.5 gram phenibut. Probeer 1x per dag phenibut te nemen of evt een redose van 1-1.5 gram in de avond nog. Als je 2-3 dagen phenibut gebruikt stop je daar ook mee en dan ben je veilig van de GHB af gekomen.
Ik zou beginnen op 2.5 gram maar het is ff aanvoelen, als het echt te heftig wordt neem je wat bij maar onthoudt dat het met phenibut wel 4 uur duurt voordat het goed werkt.
Check ook dit topic ff, staat veel info in: Onderwerp 'Phenibut als afsluiter van mijn ghb gebruik' https://drugsforum.nl/threads/phenibut-als-afsluiter-van-mijn-ghb-gebruik.69950/
Je hebt mij en vele erg geholpen!! Ik was / ben blij met je steun. Als we iets voor je kunnen betekenen of je wilt je eigen verhaal kwijt, zijn er voor je!!Ik neem een tijdje afstand van DF en alle GHB gebruikers.
Dag en nacht bezig. Doe het graag maar ik ga voorlopig meer met mezelf bezig zijn.
Sorry, wie weet tot snel.
Er is genoeg info te vinden om af te kicken. Zo lang je er maar moeite en energie in steekt.
You can do it.
Spyro is out, voor nu. Wie weet tot over een tijdje.
💜💜Je hebt mij en vele erg geholpen!! Ik was / ben blij met je steun. Als we iets voor je kunnen betekenen of je wilt je eigen verhaal kwijt, zijn er voor je!!
Take care, wish you all the best!!!
Lekker bezig spyro !
Ik neem 5 schepjes van 450 mg phenibut..maar helpt helaas niet echt en nu?Zelf zou ik het niet te ingewikkeld maken en gewoon 1 van de 2 stoffen kiezen. Ze hebben dezelfde functie.
Stel je bouwt GHB af naar 1ml/3 uur dan neem je gelijk na je laatste dosis GHB iets van 2.5 gram phenibut. Probeer 1x per dag phenibut te nemen of evt een redose van 1-1.5 gram in de avond nog. Als je 2-3 dagen phenibut gebruikt stop je daar ook mee en dan ben je veilig van de GHB af gekomen.
Ik zou beginnen op 2.5 gram maar het is ff aanvoelen, als het echt te heftig wordt neem je wat bij maar onthoudt dat het met phenibut wel 4 uur duurt voordat het goed werkt.
Check ook dit topic ff, staat veel info in: Onderwerp 'Phenibut als afsluiter van mijn ghb gebruik' https://drugsforum.nl/threads/phenibut-als-afsluiter-van-mijn-ghb-gebruik.69950/
Je geeft te weinig informatie om voor mij hier iets mee te kunnen, sorry. Her helpt niet voor wat? Lichamelijk afkickverschijnselen van GHB? Vertel even wat je gebruikt hebt de afgelopen tijd en wat je doel is met phenibut. Als je afkickverschijnselen hebt, probeer die dan ook even uit te leggenIk neem 5 schepjes van 450 mg phenibut..maar helpt helaas niet echt en nu?
En dan hier mijn vraag: Ben je na 2 a 3 dagen phenibut gebruik echt fysiek ontwend van de GHB? Of vervang ik simpelweg de GHB door phenibut en krijg ik bij het stoppen van de pheni alsnog de rekening gepresenteerd? Van wat ik in de meeste posts lees zou ik echt lichamelijk afgekickt moeten zijn van de G maar las ook een post van iemand die de pheni langer door gebruikte en die weer ging afbouwen nog.
Kan je cold turkey stoppen met g en dat 3 dagen vervangen met baclo en dia?Komt ongeveer op 6-8 uur na laatste inname. Dat je in een delier zit merk je op zich niets van. Je voelt je die 2 uur daarvoor mentaal heel vaag worden en dan ineens ben je weg, je hebt grotendeels gewoon geen besef meer en geen herinneringen.. mijn hart ging tekeer 147 in rust en een bloeddruk niet normaal. Gelukkig toen een beta blokker gekregen en na 20 min terug normale hartslag. Cold turkey slechtste idee ooit.
Nu grote voorstander van 3 dagen: baclofen + diazepam + Pregabaline en meteen afbouwen!
Phenibut is te verslavend.. maar werkt op zich wel heeeel goed.
2ml elk uurDat hangt onder meer af van hoe hoog je dosering is die je neemt.
Bij een hoge dosering is afkick cold Turkey ronduit levensgevaarlijk.
Ik zou hier altijd een arts in betrekken.
Ja oké, de vraag is hier dus:hoelang al stabiel op die dosis + hoelang verslaafd voor die stabiele dosis met schatting hoeveelheid en frequentie?2ml elk uur
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."