Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jumping Jack zei: Ik gebruik al 10 jaar GHB dit is wel meestal het maximale wat ik gebruik. Maar ik heb nu al een aantal weken niks meer gebruikt en voel me prima. Ik was elke keer zo kapot van de Diazepam... Ik lees al maanden over Phenibut. Het is gevaarlijker om die 25 gram over 2 weken uit te smeren. Hogere dosis in een kortere tijd is minder erg dan een langere tijd voor de verslaving. Midnweek doe ik 2 dagen 7 gram en dat vind ik heerlijk. Bouw hem op en af. En voel me echt 10x beter dan al die andere medicijnen die ik elke keer nam. Klik om te vergroten... Hoe heb jij voor jezelf bepaald wat de juiste dosis is? (ook in het begin) En had je verder geen lichamelijke afkickverschijnselen dan? Maar na 1 week tijd ben je helemaal afgekickt op deze manier ?"
"Spyro zei: Phenibut kan inderdaad een wonder middel zijn. Wel is het belangrijk eerst even te kijken hoeveel je nu zelf gebruikt en hoe lang al Klik om te vergroten... Nog nooit eerder gehad. Dus hoe kan ik dit 'wondermiddel' op veilige wijze en dosis afmeten / gebruiken?"
"Spyro zei: Oei. Lastig man. Als je alleen aan de GHB zat, was je er zo vanaf. Die GBL maakt het wel een ander verhaal. Wat ik persoonlijk zou doen is eerst zelf de GBL afbouwen, heel nauwkeurig en daarna zou ik de GHB opvangen met Phenibut. Ik moet er wel bij vermelden dat het eigenlijk altijd verstandig is om een arts in te lichten voordat je aan het afbouwen van GBL begint… Het is zo gevaarlijk. Als je het niet zelf aandurft zou ik zeker hulp erbij gaan zoeken. Klik om te vergroten... Ik heb deze week contact met mijn huisarts gehad. Die zoekt juiste hulp. Maar kost enige tijd. Maar ik heb nu vakantie gepakt. Om het NU aan te kunnen pakken. Ben er echt klaar mee! Ik probeer mijn gbl om te zetten in alleen ghb gebruik. Zo vangt die de klappen van de gbl op. Omdat ik nog niet heel lang ghb veel gebruikt heb. Kan ik de ghb makkelijker afbouwen."
"Spyro zei: Je gebruikt G toch? Daar heb ik het over Klik om te vergroten... 1,5 jaar nu. Ongeveer 25 ml Gbl per dag + 8 ml Ghb (helpt beter in combi met slapen)"
"Hoi hoi, ik kan jullie advies hierin ook hard gebruiken! Ik ben nog vrij onbekend met Baclofen. Ik probeer dadelijk op 0,5mg per uur ghb dosis te zitten. Hoe kan ik het beste en met welke hoeveelheid overstappen naar Baclofen? Kan ik hiermee het beste mee beginnen eind avond / voor bedtijd? Of is baclofen (in combi oxa, temazepam of etizolam) niet sterk genoeg meteen en word dan een onrustige nacht met na 2u wakker worden en veel wakker liggen voorspeld? Of kan ik hier beter mee beginnen vanaf de ochtend uren en vanaf dan starten? Hoelang duurt het ongeveer voordat de baclofen inwerkt? En wat is jullie ervaring betreft werkingsduur? (ik las bij auteur dit bericht zo'n circa 5u?) En krijg je van baclofen ook Energiedipjes, vermoeidheid, niet scherp zijnde, duf etc. van?? Of kan je hier ook echt gewoon normaal op functioneren? (werken haha) Ik las eerder advies voor MeisjeMetProbleempje 3x 10mg om de 6u ongeveer. Ik zelf ben begin 20 jaar, 1,67m en zo'n 75kilo. Ik zit paar maanden nu 24/7 eraan.. Sorry voor de veelal vragen maar ik ben erg onwetende hierin, hihi Alle adviezen zijn van harte welkom!!! Alvast bedankt!! Xx Lizz Ps. Super goed gedaan en fijn dat het gelukt is MeisjeMetProbleempje!"
"the dose it the poison zei: beetje laat, maar ik ben jaren geleden hooked geweest 3 maand lang elke dag 3gr. en coldturkey gestopt. een maand lang deze verschijnselen gehad: de hel van 4 weken: trillen met dingen vasthouden. hoofdpijn. droge mond. gehemelte naar boven gedrukt, hoofd en oren naar binnen gedrukt. piep in oren erger en werd extreem versterkt door omgevinggeluiden, geluiden werd ook vervormd. bij neus snuiten rechter oog uit oogkas gedrukt (gevoel). linker arm in de fik en tintelingen, voetzolen metname bij de eeltplekken in de fik en tintelingen. angstaanvallen uren achter 1 stuk met zeer hoge hartslag. raar gevoel in rechterbeen alsof hij niet van mij was tijdens lopen. lage rugpijn. dunne schijt, dikke schijt. zweten. koud, warm. schrikken bij de lichtste aanraking licht in het hoofd. 0 eetlust, gevoel dat mn geest niet in mn lichaam zat. wit lichtflits stipje linker oog. druk op de keel. slapeloosheid. zenuwschokken in nek. evenwichtstoornissen. nerveus. geen idee hebben of je moest staan liggen zitten lopen. misselijk. niet uit woorden komen. korte en lange termijn geheugen stuk. schrijven met een pen moest ik 100% op focussen en dan nog ging het amper. adrenaline/zenuwachtig rechterbeen tijdens liggen. pijnlijke urinebuis. steken in lever. kleiner nare dingen op tv kwamen 100x harder in mn brein/gevoel/emphatie binnen. Klik om te vergroten... Ik kan helaas een deel bevestigen. Alleen toen ik na een paar uur al de eerste symptomen hiervan herkende. Vooral gevoel mega druk op mijn hoofd, ongelooflijke hoofdpijn, of mijn brein in elkaar gedrukt werd. Wou alleen maar liggen en ogen dicht. Tv kijken ging niet eens meer. Terug overgestapt. En zelfs toen uren erna nog last van gehad. Dus wat @Geneesmiddel zei ben ik helemaal mee eens. Afbouw schema maken voor phenibut! Misschien phenibut-f pakken ook voor max 3 a 4 dagen! Is net andere stof. Om de laatste scherpe kantjes eraf te halen en erna echt volledig te stoppen!!! Maar eerst al flink afbouwen!"
"Dopemonster zei: Weetje wat het is, je gaat je verdoven omdat je bepaalde shit niet nuchter kunt handelen in je leven. Dat lijkt ff goed te gaan maar vervolgens leer je eigenlijk steeds minder met dingen nuchter om te gaan plus dat je verslavingen groeien. Het soort van paradox effect van problemen oplossen met middelenmisbruik. En uiteindelijk als het je lukt om clean te worden ben je zo slecht geworden in om gaan met nuchtere geest, dat je op een hoop vlakken vastloopt idd zoals emotioneel, angstig, depressief ga maar door. Sociaal zijn word lastig. Dus ik snap wat je bedoeld met het moeilijk vinden om nu nuchter te leven. Je zult dingen opnieuw moeten leren in het leven. Check dit filmpje dit beschrijft het heel goed : Klik om te vergroten... Ja exact dat ja!! Ik heb eind deze maand mijn eerste gesprek met nova. Ik probeer nu een soort van klein structureel dagelijks plan te creëren. Een stappen lijstje wat ik elke dag of wekelijks wil aanhouden bijv al is het maar 20min home workout p.d., elke dag een deel van huis poetsen. Is nog wel in mijn 'veilige' zone. Maar gewoon kleine structuur aanbrengt. Plus ik schrijf elke ochtend een lijstje over die ik geschreven heb met al mijn lichamelijke en emotionele klachten als ik wel gebruik..."
"Het stomme is.. Ik heb eigenlijk altijd op overlevingsdosissen geleefd bijna 2jaar lang. Niet op de feeling high modus. Ik heb sinds mijn terugval die op en af gaat. Dat ik steeds langer doorga en echt mijn grenzen echt opzoek. Vind het nu veel moeilijker. Terwijl ik eerst 2 jaar (ook wel eens keertje level feeling high) Maar vooral overleving. Ik heb moeite nu grenzen te leggen. Naja grenzen leggen wel maar niet aanhouden. Ik weet niet waarom precies eigenlijk ik dat heb en doe (maar dus wel realistisch gezien bewust van ben). But why nu wel opeens? Omdat het einde bijna in zicht is? Dat ik eigenlijk alleen maar negatief voel ook juist als ik gebruik (overleving modus) dat ik nu nog ff positieve wil ervaren? Dat ik tijdens mijn nuchtere momenten pas zag hoe groot het pad en het bos is die voor me ligt als ik nuchter ben? Ik had 3 dagen vrij, zit nu op dag 2, maar gisteren ipv afbouwen, helemaal 'los gegaan' thuis. Terwijl ik echt clean weer wil zijn als ik moet werken. Nuchter werken is zoveel beter. Je bent niet meer spiechtig dat iemand het ziet 9f dat je bij moet pakken maar je hebt ffe geen moment alleen, plus vermoeider etc... Ik kan niet meer op mezelf vertrouwen ... Vind ik heel lastig. Natuurlijk kan je dat met verslaving al nooit. Maar nu helemaal niet meer naar mijn eigen kennen"
"Nu weer 5 dagen clean. Dagen dat ik werk is het makkelijkste dan heb ik afleiding. Verder loop ik nu tegen fysieke uitgeput aan. Ik slaap zo'n 14 a 15u per dag. Ben zoo moe de hele tijd!! Het lastige is dat ik niet weet of mijn lichaam zo uitgeput is en nu aan het herstellen van gebruik is (zulke vermoeidheid nog nooit gehad na afkick). Of dat ik zooo uitgeput ben van toevallig een soort griepje (waar mijn vriend deze week last van heeft, zonder drugs gebruik laatste tijd) Dus lastig kleine structuur al momenteel op te bouwen... Yes yes heel blij dat nova dichterbij komt nu!! Nu vrije dagen, die zijn zwaar.. Mindfucking sometimes..."
"GABA-B Bonanza zei: Aan allen: jullie kunnen eens Fluoro Phenibut = F-Phenibut (niet FA-Phenibut) bekijken. F-Pheni heeft nog een betere (lees: vele malen hogere) selectiviteit tot de GABA B receptor, en je hebt er minder van nodig. + het duurt minder lang dus je kan het beter taperen. Is eigenlijk gewoon baclofen maar Clooratoom is vervangen door een fluor atoom. Klik om te vergroten... Goeie tip!! Alleen krijg geen webshop zo gauw gevonden waar ik dit kan bestellen. Heb jij daar een tip of een goeie voor?"