Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp met het afkicken van GHB (voor alle newbie’s en andere leden)

Hulp met het afkicken van GHB (voor alle newbie’s en andere leden)

142 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rest staat hierboven allemaal beschreven
P
Polygebruiker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Inmiddels dus bijna een dag verder, ben nog erg brak en heb hoofdpijn beetje zeurend. Ik heb niks meer genomen en best wel wat geslapen. Ik moet straks even een radioshow doen en daarna gelijk weer mn bed in want daar heb ik vooral behoefte aan, slapen.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ZeeuwseDJ zei:
Inmiddels dus bijna een dag verder, ben nog erg brak en heb hoofdpijn beetje zeurend. Ik heb niks meer genomen en best wel wat geslapen. Ik moet straks even een radioshow doen en daarna gelijk weer mn bed in want daar heb ik vooral behoefte aan, slapen.
Klik om te vergroten...
proficiat je bent over het ergste heen, en je moet weten, dit was echt een lage dosis pheni. Want ik wou niet overdrijven in combinatie met gaba A suppressor.

Maar nu komt het lastigste: de verslaving overwinnen.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou verslaafd wil ik mezelf niet noemen. Heb geen phenibut meer genomen en verder nergens last van behalve erg moe heb nou ook niet bepaald zin om wat dan ook te gebruiken. Zit nu aan een borrel omdat ik vandaag slecht nieuws heb gehad (ben geen drinker normaal gesproken). Straks voor het slapen gaan neem ik 1mg Xanax om eens een keer in een ruk te slapen ipv in etappes. Heb gewoon overgedoseerd icm slaapgebrek en slecht eten. daardoor die epilepsie gehad. Het was vooral de 1e nacht na de epilepsie waar ik me zorgen om maakte. Daar ben ik redelijk doorheen gekomen. Nu verder mn lichaam laten herstellen wat wel even tijd gaat kosten want veel speedgebruik in t spel geweest langere tijd. Het is iig eye opener geweest. Nu weer mezelf opbouwen en recht zo die gaat💪
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oké dan, alsook je epilepsie laten onderzoeken
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die epelepsie kan ook komen door afkick, daarnaast is afbouweb belangrijk ivm met eventuele blijvende gevolgen. Ik zou bij gaba producten nooit cold turkey doen. Je had ook van 8 naar 6 naar 4 pheni kunnen gaan. Daarnaast zal het niet door kunnen slapen nog wel even aanwezig blijven. Accepteer dit en pas op met de short fix xanax. Twee keer in de week max.
M
Mitch11227Lid
01-01-2024, 00:00
#7
heb je voor mij een schema dat ik weet hoeveel phenibut ik moet nemen? Ik zit op 3/5 4 ml per 1,5 -2 uur

ik zit nu te te kutten

met dit


30 Zaterdag 3:00 Snachts 1 gram phenibut



30 juli

3:00 snachts 1 gram

17:00 1 gram

21:00. 1,5


Totaal 3,5 gram

Maar ook nog G tussen door omdat ik beginnen te trillen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZeeuwseDJ zei:
Nou verslaafd wil ik mezelf niet noemen. Heb geen phenibut meer genomen en verder nergens last van behalve erg moe heb nou ook niet bepaald zin om wat dan ook te gebruiken. Zit nu aan een borrel omdat ik vandaag slecht nieuws heb gehad (ben geen drinker normaal gesproken). Straks voor het slapen gaan neem ik 1mg Xanax om eens een keer in een ruk te slapen ipv in etappes. Heb gewoon overgedoseerd icm slaapgebrek en slecht eten. daardoor die epilepsie gehad. Het was vooral de 1e nacht na de epilepsie waar ik me zorgen om maakte. Daar ben ik redelijk doorheen gekomen. Nu verder mn lichaam laten herstellen wat wel even tijd gaat kosten want veel speedgebruik in t spel geweest langere tijd. Het is iig eye opener geweest. Nu weer mezelf opbouwen en recht zo die gaat💪
Klik om te vergroten...
Probeer eens een tijd nuchter te blijven en monitor je cravings en gedachten. Dan weet je of je last heb van verslaving.
M
Mitch11227Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wil nu nog die laatste 2 dagen alleen phenibut nemen .

maar hoeveel en wanneer moet ik het nemen. Ben echt in paniek
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo Allemaal
Ik ben nu al een paar keer afgekickt van de GHB😮‍💨
Ik zal mijn manier uitleggen hoe ik afkick en ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.. ik neem mijn laatste doppie een uurtje anderhalve diazepam van 10mg in ( blauwe Teva)
Wel voor 4uur smiddags! Liefst rond 3uur dia innemen.
Diazepam moet zich opbouwen in je lichaam.. Ik word dan heel suf en zorg dat ik dan al naar de winkel ben geweest en mm huispak aan heb, rond 7uur neem ik weer 10mg diazepam in, en rond 10 savonds weer. Ik slaap dan vaak door.. sochtends neem ik als ik wakker word weer 10 mg in dit is meestal rond 0800 en dit doe ik weer 14:00 en rond 19:00 en voor het slapen gaan rond 11uur. Dus 4x 10 mg.. de 3 dagen erna doe ik precies hetzelfde. Dag 4 ga ik.afbouwen inplaats 10 mg neem ik 5 voor de komende 2 dagen en dan ben ik zo ook van de verslaving af! 🥳 tis echt wel belangrijk dat je dia afbouwt omdat het verslavend is en ik gebruik nooit 3 a 4 dagen achter 10mg! Let wel op dat je de blauwe van teva heb en niet de witte van accord die doet niks bij mij, in die 4 dagen dat ik aant afgekicken ben functioneer ik ook gewoon, slaap ik heerlijk en na 2 dagen eet ik ook weer. Dit is hoe ik afgekick met alleen diazepam, geen phenibut of in combinatie met G.
Ik ben zo verslaafd geweest dat ik als nu weer 1 avond g gebruik ik er goed last heb dus gebruik nooit langer als 1 week.
En ja ik weet het, waarom doe ik het nog?
Omdat het zo fijn is🙄🤭en ik zelfstandig kan afkicken thuis. Dia haal ik altijd op bij iemand. Mocht je vragen hebben? Stel ze gerust!
Oja heb meestal een stuk of 20 a 25 diazepam in huis.
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#11
beau1990 zei:
en dan ben ik zo ook van de verslaving af! 🥳
Klik om te vergroten...
....
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sprookjes.. Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen:sweatsmile:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mitch11227 zei:
ik ben idd al paar keer afgekickt door middel van phenibut stuk of 5 keer.
ik probeer het nog een keer met hogere dosis. bouw hem af tot 2m dan nog keer de phenibut proberen.
maar wil geen phenibut verslaving erbij.
Klik om te vergroten...
Hoe ik het altijd geleerd hebt is dat er geen cheatcode is om uit een lichamelijke verslaving te ontsnappen
You always gotta pay to play, links of rechtsom
Naja die zijn er bij G vgm wel ik ben zelf dan nooit aan G verslaafd geweest maar dit maakt de kans op een terugval eigenlijk alleen maar groter omdat je de keer daarvoor dacht zovan, O eigenlijk is het niet zo moeilijk om van G af te kicken als je phenibut gebruikt want ik ben de vorrige keer bijna pijnloos afgekickt
En zo kan een intense ontwenning vaak ook positief bijdragen aan niet terug te vallen omdat je weet wat je te wachten staat als je er vanaf wilt raken
Maar aan de andere kant vergeet ons brein vaak sowieso wel hoe zwaar we het wel niet hadden en onderschatten we het alsnog en denken we er alsnog veel te makkelijk over ookal lag je te creperen van de pijn
Ons brein weet ons goed voor de gek te houden op het gebied van een drugsverslaving
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
hansie24 zei:
Wat neem je dan om te slapen na die binge?
Klik om te vergroten...
Niets. Accepteren dat je minder slaapt als gevolg van je drugs gebruik.
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Dat kun je inderdaad heel lang vermijden! Wat ik altijd doe als ik een binge heb is uiterlijk 20:00/21:00 voor het laatst nemen, zo kun je slapen en zitten er voldoende uren tussen tot je weer gebruikt de volgende dag. Zo kun je dat inderdaad een beetje omzeilen en uitstellen. Alleen dan moet je die regels niet een keer overtreden want dan ben je heel snel afhankelijk
Klik om te vergroten...
Wat neem je dan om te slapen na die binge?
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb je dan nergens last van dan als je stopt? En hoeveel neem je dan 1 dag of meerdere?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
hansie24 zei:
Heb je dan nergens last van dan als je stopt? En hoeveel neem je dan 1 dag of meerdere?
Klik om te vergroten...
Ik maak in een binge behoorlijk wat op. Soms 250 ml, soms een halve liter. Kan een paar weken doorgaan tot het op is, en dan laat ik het weer liggen voor een half jaar minimaal.
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Okee, als ik nog wat neem krijg ik gelijk verschrikkelijke ontwenning....
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
hansie24 zei:
Okee, als ik nog wat neem krijg ik gelijk verschrikkelijke ontwenning....
Klik om te vergroten...
Na hoeveel tijd niet gebruiken?
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wel verschillend maar ong 2 maanden soms om de 2 weken maar dan is het een hel dus dat doe ik al tijden niet meer. en het is al 4 jaar geleden dat ik gestopt ben met 24/7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."