#1
Rest staat hierboven allemaal beschreven
proficiat je bent over het ergste heen, en je moet weten, dit was echt een lage dosis pheni. Want ik wou niet overdrijven in combinatie met gaba A suppressor.Inmiddels dus bijna een dag verder, ben nog erg brak en heb hoofdpijn beetje zeurend. Ik heb niks meer genomen en best wel wat geslapen. Ik moet straks even een radioshow doen en daarna gelijk weer mn bed in want daar heb ik vooral behoefte aan, slapen.
Probeer eens een tijd nuchter te blijven en monitor je cravings en gedachten. Dan weet je of je last heb van verslaving.Nou verslaafd wil ik mezelf niet noemen. Heb geen phenibut meer genomen en verder nergens last van behalve erg moe heb nou ook niet bepaald zin om wat dan ook te gebruiken. Zit nu aan een borrel omdat ik vandaag slecht nieuws heb gehad (ben geen drinker normaal gesproken). Straks voor het slapen gaan neem ik 1mg Xanax om eens een keer in een ruk te slapen ipv in etappes. Heb gewoon overgedoseerd icm slaapgebrek en slecht eten. daardoor die epilepsie gehad. Het was vooral de 1e nacht na de epilepsie waar ik me zorgen om maakte. Daar ben ik redelijk doorheen gekomen. Nu verder mn lichaam laten herstellen wat wel even tijd gaat kosten want veel speedgebruik in t spel geweest langere tijd. Het is iig eye opener geweest. Nu weer mezelf opbouwen en recht zo die gaat💪
....en dan ben ik zo ook van de verslaving af! 🥳
Hoe ik het altijd geleerd hebt is dat er geen cheatcode is om uit een lichamelijke verslaving te ontsnappenik ben idd al paar keer afgekickt door middel van phenibut stuk of 5 keer.
ik probeer het nog een keer met hogere dosis. bouw hem af tot 2m dan nog keer de phenibut proberen.
maar wil geen phenibut verslaving erbij.
Niets. Accepteren dat je minder slaapt als gevolg van je drugs gebruik.Wat neem je dan om te slapen na die binge?
Wat neem je dan om te slapen na die binge?Dat kun je inderdaad heel lang vermijden! Wat ik altijd doe als ik een binge heb is uiterlijk 20:00/21:00 voor het laatst nemen, zo kun je slapen en zitten er voldoende uren tussen tot je weer gebruikt de volgende dag. Zo kun je dat inderdaad een beetje omzeilen en uitstellen. Alleen dan moet je die regels niet een keer overtreden want dan ben je heel snel afhankelijk
Ik maak in een binge behoorlijk wat op. Soms 250 ml, soms een halve liter. Kan een paar weken doorgaan tot het op is, en dan laat ik het weer liggen voor een half jaar minimaal.Heb je dan nergens last van dan als je stopt? En hoeveel neem je dan 1 dag of meerdere?
Na hoeveel tijd niet gebruiken?Okee, als ik nog wat neem krijg ik gelijk verschrikkelijke ontwenning....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."