Afgelopen weekend hadden we met vrienden afgesproken om lekker te gaan trippen op de acid..
Ik keek er echt naar uit ik had lekker dingen gekocht (banaantjes, varkenskopjes, echte bananen) en 2 zeer gruwelijke verdwaal tekeningen gemaakt vrijdagnacht..
We hadden afgesproken om met zn 4en een goede papertrip te nemen, we hadden het nou al een aantal keer ervaren. En erg positief!
Heb zelf ook nog nooit negatieve ervaringen met trippen gehad, ik vind het geweldig op zn tijd. Kan er erg van genieten..
Dus we hadden besloten om het niveau wat op te schroeven.. Er waren ook nog 2 vrienden bij gekomen, die wilden het ook wel een keer proberen. Zijn verder erg ervaren in verschillende middelen..
Ma goed ik had besloten om van te voren GHB te nemen om zo lekker over te vloeien in de LSD trip, wat een er prettige ervaring was..!!
We waren lekker aan het kloten met de Wii, en alles was geweldig.. Er werden grappen gemaakt, mn tekeningen kwamen tot hun recht en verschillende dingen aan de muur waren ook een hele belevenis..!!
We waren dingen aan het analiseren niet meer normaal, wat vind ik dat geweldig! En het gaat echt ver..
Iedereen was helemaal in zn element..!! Maar op een gegeven moment nam de LSD een vriendin van ons over, ze snapte nergens meer wat van en kwam in een negatieve cyclus terecht. Ze had het er over dat ze dood was en dat ze een overdosis had gehad.
En we moesten opschrijven wat primere levens behoeftes waren en het ging van kwaad tot erger. We hebben erg geprobeerd om te vertellen dat we met vrienden bij elkaar waren en dat niemand dood is, en dat het erg gezellig juist om met zn alle bij elkaar te zijn en dat dat belangrijk is voor het leven. Maar niks kwam door, was thee aan het zetten voor der maar toen wou ze koud water. Water gehaald, was ze weer dingen aan het opschrijven het ging maar door. Met rust proberen te laten, van alles...
Het beinvloede mijn gemoeds toestand heel erg, en toen merkte ik dat ik nog best onervaren was of juist niet..? Ik heb veel gelezen oven LSD voor ik het gebruikte ik denk dat zij zich daar ook beter in had moeten verdiepen, dan had ze zelf bewuster geweest wat er met haar had kunnen gebeuren.
Maar goed, ik kon het echt niet handelen op dat moment en ben samen met een maat van me weggegaan om zijn meisie op te halen van der werk, het heftigste was al over gelukkig dus konden redelijk voor de dag(nacht) komen.
Later kwam ik terug om mn tas te halen en toen was de sfeer helemaal omgedraaid, uit eindelijk is er een ambulance gebeld want het was niet meer te handelen..
Ik was er niet meer bij, ik voel me daar nog steeds best beroerd over.
Het was een erg heftige ervaring, in het begin echt geweldig! Ma dingen kunnen zo omslaan, het gaat nu gelukkig weer goed met die gene..
Trippen is geen speelgoed, wist ik al.. Ma dat is er nu helemaal ingedrukt..
Voorlopig ff geen trip meer voor mij, heb ff nodig om deze te verwerken.
Denk er al de hele week aan, aan de mooie dingen maar ook aan de minder/niet leuke dingen..