Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC trip

XTC trip

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mag ik vragen wat je aan het doen bent?
Mischien even gaan slapen anders?
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je drinkt bier terwijl je het niet lekker vindt? Het hoeft niet hoor?

Oh en ik vind het vrij naief om als je na een half uurtje niets voelt van 1 pil, er 2 bij te gooien.

Verder, het klinkt alsof je wel een leuke avond hebt gehad en dat is mooi :). Maar MDA-pillen? Je beschrijft niets over hallucinaties, iets wat volgens mij toch sterk aanwezig moet zijn als je 4 MDA-pillen neemt.

Is het trouwens wel zo dat een kruimelige pil wijst op weinig bindmiddel en dus meer werkzame stof? Is er niet gewoon iemand eens op gaan zitten, of zijn ze nat geworden ofzo?
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bier smaakt idd nergens naar imo :tongueout: Verder wel leuk reportje :)
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#4
:hearteyes:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re:

paraobi zei:
Bier smaakt idd nergens naar imo :tongueout: Verder wel leuk reportje :)
Klik om te vergroten...
Bier leer je drinken, net als wijn, of sigaretten.

Leuk reportje, maar volgens mij had je toch ook gewoon MDMA pillen hoor. Wel best onverstandig om er na een half uur maar eentje bij te mikken..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Re:

geox zei:
paraobi zei:
Bier smaakt idd nergens naar imo :tongueout: Verder wel leuk reportje :)
Klik om te vergroten...
Bier leer je drinken, net als wijn, of sigaretten.
Klik om te vergroten...

Huh? Sigaretten leren drinken? :mrgreen: No offense, haha...

Nice report, jammer dat je niet meer naar binnen mocht, en je bent nog geen 16? Misschien toch maar ff wachten met stappen tot je oud genoeg bent, tot die tijd gewoon relaxed aan met je drugs gebruik, je hersenen zijn nog aan het groeien weet je... Heb je er ook nog wat aan als je ze zometeen een keer nodig hebt... :wave:

X
V
VintageBABELid
01-01-2024, 00:00
#7
Njhoahh , da lijkt me wel een zotte avond =')

Zwoar flashe nzu wss xD
Mjh , ik hb van steke alleen mr yin-yangs geprobeerd
3 in zes uur , kvoelde alleen bij de leste iet want ik dronk er alcohol bij ..
één breezerke , en begon zwoar te flashe ..
Kwam thuis om half drie in de nacht en ik zag grijsgeel
.. Njhoahh , volgende dag .. zwoarn afkick .. Kmoest kotse totenmet << ..

xx
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
^maakt niet uit waar je vandaan komt, als je serieus genomen wilt worden moet je wel een beetje fatsoenlijk nederlands typen aub!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha idd, dit kan je toch niet lezen..
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
^maakt niet uit waar je vandaan komt, als je serieus genomen wilt worden moet je wel een beetje fatsoenlijk nederlands typen aub!
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dat je een ondergemiddeld IQ hebt ok, maar je moet het er zo dik nu ook weer niet opleggen :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
En Ivo hier is het levende bewijs dat Belgen niet onderontwikkeld nederlands hoeven te typen!
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
En Ivo hier is het levende bewijs dat Belgen niet onderontwikkeld nederlands hoeven te typen!
Klik om te vergroten...
Woehoeh :rock:
Al moet ik wel zeggen dat ik me ook serieus stoor aan die breezah-taal.
Als ik wat random klik op netlog zie ik dat het over de grens even erg gesteld is, maar hier valt het wel op dat het alleen de Belgen zijn die zo schrijven :rolleyes:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#13
VintageBABE zei:
Njhoahh , da lijkt me wel een zotte avond =')

Zwoar flashe nzu wss xD
Mjh , ik hb van steke alleen mr yin-yangs geprobeerd
3 in zes uur , kvoelde alleen bij de leste iet want ik dronk er alcohol bij ..
één breezerke , en begon zwoar te flashe ..
Kwam thuis om half drie in de nacht en ik zag grijsgeel
.. Njhoahh , volgende dag .. zwoarn afkick .. Kmoest kotse totenmet << ..

xx
Klik om te vergroten...

vanwaar ben je?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
VintageBABE zei:
Njhoahh , da lijkt me wel een zotte avond =')

Zwoar flashe nzu wss xD
Mjh , ik hb van steke alleen mr yin-yangs geprobeerd
3 in zes uur , kvoelde alleen bij de leste iet want ik dronk er alcohol bij ..
één breezerke , en begon zwoar te flashe ..
Kwam thuis om half drie in de nacht en ik zag grijsgeel
.. Njhoahh , volgende dag .. zwoarn afkick .. Kmoest kotse totenmet << ..

xx
Klik om te vergroten...
Belg.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#15
pilliewilly zei:
VintageBABE zei:
Njhoahh , da lijkt me wel een zotte avond =')

Zwoar flashe nzu wss xD
Mjh , ik hb van steke alleen mr yin-yangs geprobeerd
3 in zes uur , kvoelde alleen bij de leste iet want ik dronk er alcohol bij ..
één breezerke , en begon zwoar te flashe ..
Kwam thuis om half drie in de nacht en ik zag grijsgeel
.. Njhoahh , volgende dag .. zwoarn afkick .. Kmoest kotse totenmet << ..

xx
Klik om te vergroten...

vanwaar ben je?
Klik om te vergroten...
Een of ander marginaal Oost-Vlaams dorp denk ik.
Woon er zelf jammer genoeg ook in een :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
De regel op dit forum is ABN. Je hebt bij deze een kleine waarschuwing, verbeter het typen a.u.b.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
VintageBABE zei:
Njhoahh , da lijkt me wel een zotte avond =')

Zwoar flashe nzu wss xD
Mjh , ik hb van steke alleen mr yin-yangs geprobeerd
3 in zes uur , kvoelde alleen bij de leste iet want ik dronk er alcohol bij ..
één breezerke , en begon zwoar te flashe ..
Kwam thuis om half drie in de nacht en ik zag grijsgeel
.. Njhoahh , volgende dag .. zwoarn afkick .. Kmoest kotse totenmet << ..

xx
Klik om te vergroten...
Mensen zoals jij laten ons Belgen lijken als domme boeren, je weet dat je op een Nederlands forum zit dus dan kan je je toch wel een beetje aanpassen.



Huh? Sigaretten leren drinken? :mrgreen: No offense, haha...
Klik om te vergroten...
Wat? Geloof je me niet? Ik drink al sigaretten van toen ik 14 was :sunglasses:
S
So_MyselfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ivoos zei:
pilliewilly zei:
VintageBABE zei:
Njhoahh , da lijkt me wel een zotte avond =')

Zwoar flashe nzu wss xD
Mjh , ik hb van steke alleen mr yin-yangs geprobeerd
3 in zes uur , kvoelde alleen bij de leste iet want ik dronk er alcohol bij ..
één breezerke , en begon zwoar te flashe ..
Kwam thuis om half drie in de nacht en ik zag grijsgeel
.. Njhoahh , volgende dag .. zwoarn afkick .. Kmoest kotse totenmet << ..

xx
Klik om te vergroten...

vanwaar ben je?
Klik om te vergroten...
Een of ander marginaal Oost-Vlaams dorp denk ik.
Woon er zelf jammer genoeg ook in een :(
Klik om te vergroten...


Zo marginaal is Oost vlaanderen nu ook weer niet.
Jammer genoeg zijn er van die mensen die er in slagen zo'n belachelijke taal te gebruiken.
'Swhat , Wat het report betreft. Volgens mij was het gewoon MDMA, van XTC ga je toch niet willen gaan neerliggen denk ik. :)
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ivoos zei:
pilliewilly zei:
VintageBABE zei:
Njhoahh , da lijkt me wel een zotte avond =')

Zwoar flashe nzu wss xD
Mjh , ik hb van steke alleen mr yin-yangs geprobeerd
3 in zes uur , kvoelde alleen bij de leste iet want ik dronk er alcohol bij ..
één breezerke , en begon zwoar te flashe ..
Kwam thuis om half drie in de nacht en ik zag grijsgeel
.. Njhoahh , volgende dag .. zwoarn afkick .. Kmoest kotse totenmet << ..

xx
Klik om te vergroten...

vanwaar ben je?
Klik om te vergroten...
Een of ander marginaal Oost-Vlaams dorp denk ik.
Woon er zelf jammer genoeg ook in een :(
Klik om te vergroten...

En volgens mij is hij van antwerpen. :beer:
Niet dat ik van antwerpen ben (ben van liiiimbuuureg) ma ik denk het gewoon
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat is ctrl + v een fijne functie he?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."