Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC trip

XTC trip

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
So_MyselfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ivoos zei:
pilliewilly zei:
VintageBABE zei:
Njhoahh , da lijkt me wel een zotte avond =')

Zwoar flashe nzu wss xD
Mjh , ik hb van steke alleen mr yin-yangs geprobeerd
3 in zes uur , kvoelde alleen bij de leste iet want ik dronk er alcohol bij ..
één breezerke , en begon zwoar te flashe ..
Kwam thuis om half drie in de nacht en ik zag grijsgeel
.. Njhoahh , volgende dag .. zwoarn afkick .. Kmoest kotse totenmet << ..

xx
Klik om te vergroten...

vanwaar ben je?
Klik om te vergroten...
Een of ander marginaal Oost-Vlaams dorp denk ik.
Woon er zelf jammer genoeg ook in een :(
Klik om te vergroten...


Zo marginaal is Oost vlaanderen nu ook weer niet.
Jammer genoeg zijn er van die mensen die er in slagen zo'n belachelijke taal te gebruiken.
'Swhat , Wat het report betreft. Volgens mij was het gewoon MDMA, van XTC ga je toch niet willen gaan neerliggen denk ik. :)
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ivoos zei:
pilliewilly zei:
VintageBABE zei:
Njhoahh , da lijkt me wel een zotte avond =')

Zwoar flashe nzu wss xD
Mjh , ik hb van steke alleen mr yin-yangs geprobeerd
3 in zes uur , kvoelde alleen bij de leste iet want ik dronk er alcohol bij ..
één breezerke , en begon zwoar te flashe ..
Kwam thuis om half drie in de nacht en ik zag grijsgeel
.. Njhoahh , volgende dag .. zwoarn afkick .. Kmoest kotse totenmet << ..

xx
Klik om te vergroten...

vanwaar ben je?
Klik om te vergroten...
Een of ander marginaal Oost-Vlaams dorp denk ik.
Woon er zelf jammer genoeg ook in een :(
Klik om te vergroten...

En volgens mij is hij van antwerpen. :beer:
Niet dat ik van antwerpen ben (ben van liiiimbuuureg) ma ik denk het gewoon

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."