#1
Ivoos zei:Een of ander marginaal Oost-Vlaams dorp denk ik.pilliewilly zei:VintageBABE zei:Njhoahh , da lijkt me wel een zotte avond =')
Zwoar flashe nzu wss xD
Mjh , ik hb van steke alleen mr yin-yangs geprobeerd
3 in zes uur , kvoelde alleen bij de leste iet want ik dronk er alcohol bij ..
één breezerke , en begon zwoar te flashe ..
Kwam thuis om half drie in de nacht en ik zag grijsgeel
.. Njhoahh , volgende dag .. zwoarn afkick .. Kmoest kotse totenmet << ..
xx
vanwaar ben je?
Woon er zelf jammer genoeg ook in een![]()
Zo marginaal is Oost vlaanderen nu ook weer niet.
Jammer genoeg zijn er van die mensen die er in slagen zo'n belachelijke taal te gebruiken.
'Swhat , Wat het report betreft. Volgens mij was het gewoon MDMA, van XTC ga je toch niet willen gaan neerliggen denk ik.