Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdreno's DMT Dagboek

Adreno's DMT Dagboek

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat ik zoveel vergeet van mijn DMT ervaringen heb ik nooit een reportje geschreven, nu heb ik het 6 keer gerookt dus schrijf ik daar een reportje over! Hierin kan een goed beeld gevormd worden over DMT, hoe veranderen de trips, hoe is het voor een beginner?
Ik zal mijn toekomstige DMT trips ook in dit topic verwerken dus kijk er eens in als je hem weer bovenaan ziet staan in de topiclijst! :wink:


Eerste Keer
Hoeveel? 40mg
Hoe? lange ijzere pijp (3 buisjes), laag wierrookas, DMT, laag wierrookas in de kop
Duur? -/+ 7 minuten

Ik zat bij Dumpy thuis, redelijk zenuwachtig maar de zenuwen vielen mee, de keren daarop zouden die erger zijn! Ik had er eigelijk ook wel zin in en met positieve gedachtes ging ik de trip in. Ik lag op het bed met Dumpy ernaast, ik rookte de pijp tot ik niet meer kon en inhaleerde alle of bijna alle DMT in een lange trek. Volgens mij liet ik het als vrij snel uit mijn longen gaan. Het laatste wat ik zag was de wereld die vloeibaar werd.

Ik kwam uit in een nieuwe ruimte.
Wat moet ik hier doen?
Wat doe ik hier eigelijk?
Ik sta er even stil.
Vervolgens laat ik los, ik zie de meest complexe niet te bevatten patronen voor me terwijl een immens gevoel van liefde me overspoeld. Ik wist niet dat zoiets kon bestaan, de liefde voelt als volledig buitenmezelf, deze liefde alleen al met MDMA vergelijken is schandalig. Voor me staan 4 wezens, ze wijzen allemaal naar me en ik heb maar een vaag idee wat ze bedoelen, in een latere paddotrip en Ayahuasca ervaring komen ze terug.

Terug op aarde voel ik me geweldig. Ik was direct bijna mijn hele trip vergeten maar dit wist ik dus nog. Ik doe mijn ogen open en de kamer ziet er ongelooflijk scherp uit, mijn focuspunt is weg en alles lijkt direct in me te worden opgenomen.

Tweede & Derde Keer
Hoeveel? 2x 40mg
Hoe? ijzere pijp, laagje sigarettenas, DMT, laagje sigarettenas
Duur? -/+ 4 minuten

Een of twee weken na mijn eerste keer begon het alweer te kriebelen, deze keer zat ik met een niet ervaren tripper op zijn kamer en ging ik eerst. We hadden alleen tabaksas dus deden we dat maar onder en bovenop de DMT. Ik rookte het en voelde een erg fijne bodyhigh, voor me stond een soort monnik maar deze veranderde steeds van vorm en kleur, ook zag ik een vrouw en weer een man staan. Een ontzettend rustige ervaring was dit en ik bleef erg bewust van mijn omgeving en lichaam, meer zelfs dan bij de eerste keer.

De derde keer was ook vrij licht, niet echt interessant gewoon, vervormingen, mooie patronen blablabla. Ik denk dat dit lag aan de sigarettenas die het roken van de DMT niet optimaal laat verlopen, dit waren dezelfde dosissen als de eerste keer maar de ervaring was veel minder heftig.

De Vierde Keer
Hoeveel? 20mg
Hoe? lange ijzere pijp (3 buisjes), laag wierrookas, DMT, laag wierrookas in de kop
Duur? 5 minuten

Inmiddels had ik Ayahuasca gedronken, het was nu alweer drie weken daarna en had weer eens zin om even te trippen. DMT leek me ideaal. Omdat ik niet wist wat het na-effect van de Ayahuasca (die drie maanden in je blijven lees ik vaak) op de DMT was had ik voor de zekerheid 20mg gedaan. Ik rookte het en kwam opdezelfde 'ruimte' uit als de eerste keer. Ik herkende het meteen en wist dat ik het in de eerste trip vergeten was. Ik bleef nog in mijn lichaam deze trip maar het voelde alsof het niet veel meer scheelde. Ik zag weer entiteiten voor me en volgens mij waren het dezelfde, ik kon het allemaal lastig zien omdat het zo snel ging. Ze zette me voor een eindeloos lange complexe tunnel, volgens mij kwam vanuit die tunnel een vrouwelijk wezen dat iets heel erg warms met twee spiesen of hele scherpe armen in me stopte. Het voelde erg goed aan en wederom waren de gevoelens van warmte en liefde vrij intens. Langzaam zakte ik weer terug en zag dat dezelfde entiteit als in de eerste trip ook opdezelfde manier afscheid nam net als in de eerste trip, dit was ik dus ook vergeten maar deze keer wist ik het weer. Hij zwaaide op een grappige manier van 'Hee, tot de volgende keer!'. Alles werd toen heel erg licht en toen was ik ineens terug en voelde me natuurlijk geweldig!

Ik bedacht me dat 'ze' me misschien dat 'iets' in me stopte om me door die tunnel te laten kunnen gaan?

De Vijfde Keer
Hoeveel? Paar trekjes
Hoe? DMT joint
Duur? Geen idee

4 dagen later na de derde keer, drie en halve week na Ayahuasca. Ik was nuchter en omringt door allemaal erg fijne mensen, er waren een paar DMT joints in omloop en ik nam er denk ik 3-4 trekjes van. Het enige wat het met me deed was de heldere visie die ik iedere keer na afloop heb, een fijne bodyhigh en een tevreden gevoel. Hele lichte CEV's. Maar dit voelde gewoon niet goed aan, hiervoor doe ik DMT niet. Nuchter doe ik dus ook nooit meer een DMT joint, tijdens het trippen wil ik het nog wel is proberen.

De Zesde Keer
Hoeveel? 30mg
Hoe? Glazenpijp met aan de bovenkant staaldraad
Duur? Geen idee, voelde heel erg lang maar was volgens mij maar 4 minuten?

Dit is op dezelfde dag. Een paar uur later. Ik zit op het matras, rook de DMT, sluit mijn ogen, ga liggen.
Alles word oranje.
Oke, wat is dit? Alles wordt oranje... Dat is niet echt waarom ik deze wereld bezoek. Misschien heb ik te weinig gerookt?

Plots ben ik er, echt heel erg ver weg. Ik zit in een soort van ruimte met twee Goden erin, en misschien nog wel wat andere wezens. Opnieuw wordt ik een soort van geopereerd en word er alweer wat in mijn borst gestopt. Ik probeer het niet eens meer te bevatten, ik heb 0 controle erover en het enige wat ik nog kan doen is het ervaren, ik weet zo ontzettend zeker dat dit 100% buiten mijzelf kwam.
Terwijl ik in die ruimte zit zie ik een hypersnelle fractal voorbij schieten, alles gaat zo ontzettend snel maar ik let niet meer op de omgeving, deze trip ging om het gevoel en wat die entiteiten met me deden, wat ik zag was bijzaak.
Als ik mijn ogen open zie ik de plafond op een ontzettend realistische manier in elkaar overlopen. Vanuit mijn ooghoeken zie ik iedereen om me heen zitten met ontzettend vervormde gezichten dus heb ik niet zo'n trek in hun recht aan te kijken. Deze na effecten zijn vrij snel weg en ik voel me zo gelukkig als een kind, ontzettend vrolijk en positief, een soort geestelijke opruiming. Tijdens de trip had ik totaal geen besef meer van de wereld die ik achter liet, ik weet niet of het een breakthrough was maar het voelde wel alsof ik deze keer volledig in die andere wereld was.

Ik ben benieuwd wat de volgende keer zal brengen! Bedankt voor het lezen!

Met liefde,

Adreno
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vette reports Daan!!! Ben benieuwd naar je toekomstige ervaringen :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dank je! :grin: Vond het leuk om te posten, vooral omdat de trips nog niet zo heel heftig zijn, vaak worden alleen van de meest bizarre ervaringen reports geschreven omdat minder bizarre ervaringen minder interessant worden. Hierdoor krijgt DMT misschien een te heftig en te bizar imago terwijl de eerste ervaringen vaak wat rustiger zijn als ik van anderen hoor en lees hierover, het zou zonde zijn als er mensen afgeschrikt worden. Alsnog blijft het ontzettend heftig spul natuurlijk maar de eerste trips waren voor mij iig een en al liefde en helemaal niets om bang voor te zijn. Pas de zesde keer DMT werd het echt heel heftig, maar wel heel goed! :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shroomfan zei:
Coole reports Adreno!
Heb je dat boek van Strassman over DMT al gelezen?
Daar staan ook verschillende reports in van verschillende testpersonen die iets ingeplant krijgen door die entiteiten. Toch vreemd dat dat allemaal een beetje overeen komt , niet?
Klik om te vergroten...

Ah nee joh, heel gewoon eigelijk allemaal, alleen dan anders.

Verder is The Spirit Molecule natuurlijk verplicht leesvoer voor mij dus die ben ik nu ook aan het lezen. :)

Bedankt voor je reactie :)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehe, leuk idee zon DMT dagboek..
Ik ben benieuwd hoe 50+ mg gaat aanslaan bij jou... Dat is echt een next level vond ik..
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Super gaaf... :)

ik hoop je snel weer te zien in DMT weereld :wink:

wat een mooie ervaringen
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga dit topic blijven lezen, zeer interressant
ik heb trouwens altijd gedacht dat DMT langer werkte, mss werkt het langer als je het anders inneemt?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
DMT trips verschillen nogal in de duur. Mijn eerste trips duurde meestal 5-7 minuten, maar laatste keer had ik een breakthrough en toen duurde het opeens 15 minuten ofzo.

Ik heb ook wel gehoord van trips van 30 minuten.. maar dat komt veel minder voor. 10 minuten is 'normaal'
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Adrenochroom zei:
Dank je! :grin: Vond het leuk om te posten, vooral omdat de trips nog niet zo heel heftig zijn, vaak worden alleen van de meest bizarre ervaringen reports geschreven omdat minder bizarre ervaringen minder interessant worden. Hierdoor krijgt DMT misschien een te heftig en te bizar imago terwijl de eerste ervaringen vaak wat rustiger zijn als ik van anderen hoor en lees hierover, het zou zonde zijn als er mensen afgeschrikt worden.
Klik om te vergroten...

Dat is idd zo. Je hebt zoveel ervaringen dat je voor je eigen gevoel de vetste opschrijft.

Mooie ervaringen m8..

Dumpy zei:
Ik ben benieuwd hoe 50+ mg gaat aanslaan bij jou... Dat is echt een next level vond ik..
Klik om te vergroten...

Ik ben ook benieuwd, we zullen snel zien, denk ik..
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
aan blijven vullen, fijn lees werk :grin:
mooie trips!
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Adrenochroom zei:
Voor me staan 4 wezens, ze wijzen allemaal naar me en ik heb maar een vaag idee wat ze bedoelen, in een latere paddotrip en ayahuasca ervaring komen ze terug.
Klik om te vergroten...

Erg tof om zo te lezen. Ik vroeg me alleen af, hoe kwamen die wezens terug in een paddotrip? CEV's? OEV'S?!! Puur aanwezigheid voelen? En watvoor paddo's had je op toen?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leuk geschreven dude :wink: :sunglasses:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
henkie84 zei:
Adrenochroom zei:
Voor me staan 4 wezens, ze wijzen allemaal naar me en ik heb maar een vaag idee wat ze bedoelen, in een latere paddotrip en ayahuasca ervaring komen ze terug.
Klik om te vergroten...

Erg tof om zo te lezen. Ik vroeg me alleen af, hoe kwamen die wezens terug in een paddotrip? CEV's? OEV'S?!! Puur aanwezigheid voelen? En watvoor paddo's had je op toen?
Klik om te vergroten...

Paddotrip
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
:grin: leuk idee idd, een dmt dagboek
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
[SF] Safiertje zei:
Vette reports Daan!!! Ben benieuwd naar je toekomstige ervaringen :)
Klik om te vergroten...
Haha zo heet ik ook :P toevallig
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
TrippyShit zei:
[SF] Safiertje zei:
Vette reports Daan!!! Ben benieuwd naar je toekomstige ervaringen :)
Klik om te vergroten...
Haha zo heet ik ook :P toevallig
Klik om te vergroten...

Hoi Daan :wave:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat zijn CEV's en OEV'S?

tnx.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mary zei:
Wat zijn CEV's en OEV'S?

tnx.
Klik om te vergroten...
closed eye visuals
en
open eye visuals
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hehe die had ik zelf nog wel moeten kunnen bedenken :flushed:

Dankjewel hoor.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
:grin: You're welcome

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."