Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeweldige wiet trip/hallicunatie!

Geweldige wiet trip/hallicunatie!

32 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit soort reports vind ik dus leuk om te lezen. (Y)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
KetaNr1 zei:
Het is een geintje pikketrekker... :angry:
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is :confused:
Klik om te vergroten...

Kom jij maar eens een keer bij mij langs, dan maak ik hasjmelk... Zo hard heb jij nog nooit getript!!!

Ik heb echt een tering hekel aan mensen zoals jij die geen greintje emphatie in hun gestel hebben. Of het verhaal hierboven nou verzonnen is of niet, het is niet aan jou om dat bepalen, al helemaal niet om het uit te spreken!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
KetaNr1 zei:
Het is een geintje pikketrekker... :angry:
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is :confused:
Klik om te vergroten...


Waar het hart van vol, stroomt de mond van over.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb elke dag zo'n avondje :grin:
altijd zeer leuk.
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
KetaNr1 zei:
Het is een geintje pikketrekker... :angry:
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is :confused:
Klik om te vergroten...

Kom jij maar eens een keer bij mij langs, dan maak ik hasjmelk... Zo hard heb jij nog nooit getript!!!
Klik om te vergroten...

heeft de reportschrijver hasjmelk gehad dan... :confused: :P
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
KetaNr1 zei:
Drientje zei:
KetaNr1 zei:
Het is een geintje pikketrekker... :angry:
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is :confused:
Klik om te vergroten...

Kom jij maar eens een keer bij mij langs, dan maak ik hasjmelk... Zo hard heb jij nog nooit getript!!!
Klik om te vergroten...

heeft de reportschrijver hasjmelk gehad dan... :confused: :P
Klik om te vergroten...

Nee, maar jij gaat ook Gargamel zien. Dat heet drugs tolerantie.
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
:confused:
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#8
KetaNr1 zei:
Het is een geintje pikketrekker... :angry:
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is :confused:
Klik om te vergroten...

Dan weet ik wel wie van ons bij de Josti-band zit :wink:
M
MauZerLid
01-01-2024, 00:00
#9
KetaNr1 zei:
Drientje zei:
KetaNr1 zei:
Het is een geintje pikketrekker... :angry:
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is :confused:
Klik om te vergroten...

Kom jij maar eens een keer bij mij langs, dan maak ik hasjmelk... Zo hard heb jij nog nooit getript!!!
Klik om te vergroten...

heeft de reportschrijver hasjmelk gehad dan... :confused: :P
Klik om te vergroten...

Het klopt dat je geen roze olifantjes gaat zien van THC, maar het kan je beeld wel vervormen.

Nu verder met mn pitje. :stoned:
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
misschien leef jij in een fantasiewereld...
maar ikke niet en heel me vriendekring blowt en nog nooit van iemand gehoord dat diegene getript heeft...

welkom in de realiteit :wink:
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
En waar zijn jullie bronnen dan, dat THC een hallucigeen is?? :wink:
het zal zker je perceptie veranderen dat doet coke, en mdma etc. ook dat wil niet zegge dat je tript...

:wave:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat je niet echt hallicuneerder maar eerder last van wanen had. Dingen lijken dan anders dan dat ze normaal zijn, en omdat je geblowd hebt sta je opener voor fantasieen. Dus je gaat sneller dingen zien die er niet zijn, maar als je er dichter bij komt verdwijnt het. Heb ik ook heel vaak gehad, soms best eng soms best leuk :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wou net zeggen, een flinke hasjtrip is toch aardig trippy.
En ook ik, in mn beginperiode, tripte wel is van aardig wat blowen.
leek net of een vriend in een indianenpakje stond bijvoorbeeld :P
LACHKICK!

nu heb ik het ook niet meer als ik gewoon een joint rook, wel bij 3gram hasj in brownies geconsumeerd te hebben :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
MauZer zei:
3.Drientje bedoeld dat het wel degelijk kan, en hij het je kan bewijzen.
Klik om te vergroten...

:flushed: Ben een meisje :wave: :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
En laat die gast toch hij weet niet beter, tis nog maar een jochie...
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lachen reportje :grin: Wiet is goeoed voor dit soort nachten :hearteyes: :smoke:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
van wiet kan je wel degelijk trippen, pak eens een boek op man. ik heb het zelf nog niet voorgehad, maar ik ken persoonlijk twee mensen die het al gehad hebben. Dan spreek je natuurlijk niet over trippen in de zin van andere entiteiten en of zwaar hallucineren maar gwn een andere waarneming: zonlicht word feller, geluiden worden alsmaar harder en bepaalde vormen kùnnen anders worden waargenomen. er zijn mensen die zich toneelstukjes afspelen in hun hoofd en waziger zien... toevallig waren deze mensen geen ervaren blowers zoals jij en ik, maar dit bewijst dus toch dat het KAN.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sowieso in een andere bewustzijnsstaat verkeren is trippen, zodra je dingen anders ervaart dan wat ze normaal zijn, spreek je over trippen, dus ook wanneer je na een joint niet meer de kracht hebt om een glas van tafel te pakken trip je omdat je iets normaals als anders ervaart.

Tenminste zo zie ik het!

X
M
MauZerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

Drientje zei:
MauZer zei:
3.Drientje bedoeld dat het wel degelijk kan, en hij het je kan bewijzen.
Klik om te vergroten...

:flushed: Ben een meisje :wave: :grin:
Klik om te vergroten...

:flushed: Im so sorry! :rolleyes:
T
Tommy WeedyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het was een vrijdagavond. Een vriend van me zou het gehele weekend alleen thuis zijn, dus wij, de vrienden, werden opgetrommeld om lekker te gaan smoken, eten en gewoon chillen We hadden ontzettend veel geblowd voor ons doen, iets van twee 30-zakken. Toen hadden we om 03:00 het idee om een filmpje te gaan kijken, dus ik en een goede vriend van me de jassen aan en richting de Videoland. De reis naar de Videoland was echt ontzettend bizar, omdat we helemaal niemand, maar dan ook niemand tegenkwamen. Geen een fietser/auto, helemaal niks! Bij de Videoland aangekomen kwamen we erachter met onze stonede koppen dat we geen pasje bij ons hadden! Dus wij bellen, maar niemand had een pasje. Vervolgens gingen ik en mijn vriend midden op de straat liggen en praten. Dit was heel erg vreemd, omdat deze straat normaal echt ontzettend druk is. Toen zagen we opeens iets. We keken naar de overkant van de straat richting de Albert Heijn. Daar zagen we een oude, kale man met een zwarte jas over de toonbank leunen van de infobalie. Wij schrokken ons natuurlijk helemaal kapot! Heel langzaam schuifelde we voetje voor voetje richting de Albert Heijn. We waren echt onzettend bang en we zagen de man naar ons kijken en bewegen. We keken naar elkaar en vroegen ons af hoe dit kon... Toen zagen we opeens allebei tegelijk dat deze man niemand minder was dan....... een sticker van Gargamel! haha! Op dit moment vielen mijn vriend en ik echt op de grond van het lachen, we kwamen niet meer bij! Na heel lang nog te hebben nagespaced in deze 'spookstad' want er was werkelijk helemaal niemand op straat, besloten we om terug naar het huis van onze vriend te gaan. Daar gingen we nog meer smoke en frituren en het was nog een geweldige nacht!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."