#1
KetaNr1 zei:Van wiet of hasj trip je nietal rook je 3 kilo...
neem maar eens wat paddo's of keta![]()
ik trip hard op thc! Maar dat is sinds ik Vaak en veel lsd ben gaan doen, en nog steeds doe :P
KetaNr1 zei:Van wiet of hasj trip je nietal rook je 3 kilo...
neem maar eens wat paddo's of keta![]()
pythregius zei:KetaNr1 zei:Van wiet of hasj trip je nietal rook je 3 kilo...
neem maar eens wat paddo's of keta![]()
ik trip hard op thc! Maar dat is sinds ik Vaak en veel lsd ben gaan doen, en nog steeds doe :P
KetaNr1 zei:en wie is er nou bang voor een oude kale man..die schop je toch een keer tegen zn kunstheup![]()
verkracht de naam van de wiet niet a.u.b
KetaNr1 zei:Het is een geintje pikketrekker...![]()
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is![]()
KetaNr1 zei:Het is een geintje pikketrekker...![]()
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is![]()
Drientje zei:KetaNr1 zei:Het is een geintje pikketrekker...![]()
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is![]()
Kom jij maar eens een keer bij mij langs, dan maak ik hasjmelk... Zo hard heb jij nog nooit getript!!!
KetaNr1 zei:Drientje zei:KetaNr1 zei:Het is een geintje pikketrekker...![]()
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is![]()
Kom jij maar eens een keer bij mij langs, dan maak ik hasjmelk... Zo hard heb jij nog nooit getript!!!
heeft de reportschrijver hasjmelk gehad dan...:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."