Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeweldige wiet trip/hallicunatie!

Geweldige wiet trip/hallicunatie!

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
KetaNr1 zei:
Van wiet of hasj trip je niet:confused: al rook je 3 kilo...
neem maar eens wat paddo's of keta :wink:
Klik om te vergroten...

ik trip hard op thc! Maar dat is sinds ik Vaak en veel lsd ben gaan doen, en nog steeds doe :P
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
:grin: dat zal best wel zo zijn pythregius...
ik ben een doorgewinterde blower en heb ook vaker paddo's gegete...maar nog nooit getript van me jointje:grin:

rolaters
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
pythregius zei:
KetaNr1 zei:
Van wiet of hasj trip je niet:confused: al rook je 3 kilo...
neem maar eens wat paddo's of keta :wink:
Klik om te vergroten...

ik trip hard op thc! Maar dat is sinds ik Vaak en veel lsd ben gaan doen, en nog steeds doe :P
Klik om te vergroten...

dat jij lsd pakt en dan een beetje gaat trippe van wiet kan ik nog inkomen...maar de tampontouwtjestrekker die dit report heeft geschreve heeft alleen zn jointje gerookt!! :confused: en zal zelfs nog nooit een jointje gerookt hebben anders schrijf je niet zo'n schijtreport...

Stay cool, high and take time to fly..
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is een geintje pikketrekker... :angry:
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is :confused:
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
niemand op straat om 3 uur snachts??...das echt BIZAR ja :confused:
en wie is er nou bang voor een oude kale man..die schop je toch een keer tegen zn kunstheup :confused:

verkracht de naam van de wiet niet a.u.b
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
KetaNr1 zei:
en wie is er nou bang voor een oude kale man..die schop je toch een keer tegen zn kunstheup :confused:

verkracht de naam van de wiet niet a.u.b
Klik om te vergroten...


STOERRRR! Ik denk dat jij wel helemaal de Man bent.
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit soort reports vind ik dus leuk om te lezen. (Y)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
KetaNr1 zei:
Het is een geintje pikketrekker... :angry:
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is :confused:
Klik om te vergroten...

Kom jij maar eens een keer bij mij langs, dan maak ik hasjmelk... Zo hard heb jij nog nooit getript!!!

Ik heb echt een tering hekel aan mensen zoals jij die geen greintje emphatie in hun gestel hebben. Of het verhaal hierboven nou verzonnen is of niet, het is niet aan jou om dat bepalen, al helemaal niet om het uit te spreken!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
KetaNr1 zei:
Het is een geintje pikketrekker... :angry:
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is :confused:
Klik om te vergroten...


Waar het hart van vol, stroomt de mond van over.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb elke dag zo'n avondje :grin:
altijd zeer leuk.
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
KetaNr1 zei:
Het is een geintje pikketrekker... :angry:
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is :confused:
Klik om te vergroten...

Kom jij maar eens een keer bij mij langs, dan maak ik hasjmelk... Zo hard heb jij nog nooit getript!!!
Klik om te vergroten...

heeft de reportschrijver hasjmelk gehad dan... :confused: :P
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
KetaNr1 zei:
Drientje zei:
KetaNr1 zei:
Het is een geintje pikketrekker... :angry:
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is :confused:
Klik om te vergroten...

Kom jij maar eens een keer bij mij langs, dan maak ik hasjmelk... Zo hard heb jij nog nooit getript!!!
Klik om te vergroten...

heeft de reportschrijver hasjmelk gehad dan... :confused: :P
Klik om te vergroten...

Nee, maar jij gaat ook Gargamel zien. Dat heet drugs tolerantie.
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
:confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."