#1
Fijn dat je je realiseert dat het zo inderdaad dus niet moet.
Je kan als het aan mij ligt van geluk spreken dat je uberhaupt nog leeft..
Je kan als het aan mij ligt van geluk spreken dat je uberhaupt nog leeft..


Dumpy zei:En dat is nou precies de reden waarom ik geen alchohol meer drink.![]()
Dan maak ik ook altijd te lompe acties met drugs. In ieder geval goed dat je zelf inziet dat je te ver bent gegaan...
Heeft de huisarts je nog iets gegeven ofzo? Of was het uiteindelijk niet zo ernstig?


TheGhost zei:jesus, hoe vergaat het u nu?
ik hoop dat het allemaal snel weer top word, en dat u echt heeft geleerd niet alleen voor paar dagen
en ach dit kunt u wel vertellen aan uw /toekomstige kinderen :P
daag
ps: het komt allemaal wel goedecht waar
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."