Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's.. Bad trip report grrr >.>

Paddo's.. Bad trip report grrr >.>

44 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Eerste keer paddos (En iets anders dan wiet), nooit meer >.>

jij hebt echt wat fout gedaan hahahahaha. klinkt wel funny trouwens. psychopaten werk
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

Ik snap echt niet dat mensen zulke idiote dingen kunnen denken, en het ook nog geloven? Zelfs al ben je in de war.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

Ik ook niet, herinner jezelf af en toe eraan dat je gewoon aan het trippen bent..

Wiet erbij roken kan je inderdaad veel beter doen als de trip al bezig is, ik vind het wel leuk dan, wil je de trip iets sterker; dikke joint(s) en je krijgt een klein schepje erbovenop :wink:
h
higher ForceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

ik raad het je ook af om het 's avonds te doen. Ik houd daar zelf ook niet zo van. en verder de juiste mensen uitkiezen en vertrouwd zijn met ze + de omgeving.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

Ik deed het 's avonds omdat ik het 's nachts met minder licht vertrouwder vind (Ik heb iets aan m'n ogen, licht voelt nogal onprettig, en ik zie dan beter als het wat donkerder is). Ik heb trouwens een heel bakje gegeten, ik had denk ik met een helft moeten beginnen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

Ik heb bijna altijd savond's paddos gegeten
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

Ja, ik ben niet zo'n lijpo die uit het raam springt, zoiets kwam nooit in me op, ik wist nog altijd wel "Het zijn de paddo's maar", dus ik zou niks raars doen, maar het blijft uiterst onprettig. :tearsofjoy:
B
BLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

tjah, als de voorbereiding slecht was, en dit het resultaat, én je dit nooit meer wilt, blijf er dan maar van af. Ze zijn niet voor jou gemaakt. Evenmin voor de depressieve en naieve amsterdam-toerist. =Gevaarlijk.

Mijn eerste keer ging zwaar bad, dat was gewoon omdat het een overdosis was, en wel spacecake! (thc, zoveel dat ik me moest concentreren om te blijven ademen. ik weet het, je kan er niet aan dood gaan)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

Jammer dat het zo fout ging.
Zoals anderen ook al hebben gezegd kan ik je aanraden het nog eens te proberen met een half bakje mexicaantjes of philosopher's stones. Begin anders in de namiddag, tegen 4 of 5 uur, dat de zon niet meer zo heel scherp is, of in een bos ofzo.

Overdag heeft bij mij toch vaak een veel positievere sfeer dan 's nachts, je ziet dan ook meer kleuren en alles lijkt gewoon vrolijker in plaats van een donkere bewegende massa :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

Nou kijk wat het is, er is iets met m'n ogen (lang verhaal), waardoor ik dingen beter zie met weinig licht (anders werkt het verblindend) daarom deed ik het 's nachts. Maar ik ga als ik het nog een keer doe thuis doen of zo, met fijne muziek :).
m
mellowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

paddo's is iets mooi hoor
ik zou het nog eens proberen, zonder een joint te roken en gewoon bij je thuis of een vriend zijn thuis en probeer dan eerst een halve portie
het is echt leuk
overlaatst was ik met een vriendin aan het trippen alles leuk ( zij had ook een halve portie )
en op een gegevemoment komt er echt ( het was echt ) een oorworm uit haar oor
ja zij natuurlijk hellemaal doorflippe, een nuchter iemand houd haar kalm ik blijf boven want ik wou geen badtrip door haar. en ze zei ' er kwamen allemaal beesten ineens uit mij en die kropen overal overal beestjes!' en toen na een 20min was ze ook terug tegoei
probeer het gwn nog eens andere locatie , nuchter zijn, en halve portie gaat je goed gaan ! het zijn je gedachte en je gevoelens niet de paddo's !
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

Dat is nu DE kracht van de paddos hé:tongueout:
Je weet nooit waar ze je naartoe brengen percies :grin:
e
eliseliseliseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

het verhaal is best grappig, maar ik zou dood gaan als ik op jouw plek was
vrewelijk lijkt me echt om bad te gaan . ik ben een keertje half bad gegaan op paddo's
en dat was al te erg maargoed .. nooit meer trippen dus ?
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

Een mooi voorbeeld van hoe paddenstoelen je met de eigen angsten kan confronteren. Het is niet voor niets een intro spectief middel...en daar voor bedoeld....leer van deze trip en zie het niet als bad-gaan. Of is de mededeling over arachnafobie niet gemeend???
Het eerste advies altijd gegeven is: geen tripmiddelen nemen bij psychische problemen etc. Ook voor fobische angsten is dit advies, tenzij bereidt het als therapeutisch middel te nemen onder professionele begeleiding.....
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

Ik heb arachnofobie, maar het rare is dat ik dus geen spinnen of soortgelijke beesten zag, het waren toch echt gifmieren. Ik heb normaal geen problemen met mieren/wespen/vliegen etc. Heb er vandaag nog eentje voor een meisje doodgemaat (wesp) :tearsofjoy: . grote, dikke hooiwagens.. als ik er al aan denk word ik misselijk en para..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Paddos nooit meer grrr >.>

Het waren Golden Teachers btw.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sorry als dit een noob post is :/. Ik weet nog niet hoe alles draait op dit forum en zo, maar ik wou dit even delen. Ik hoor heel vaak mooie trip reports, maar ik wou even delen over m'n "Bad trip"..

[Edit]: Whoa, deze topic is meer dan 2000 keer bekeken, meer dan elke andere topic op het hele forum, im minder dan 3 uur, wtf.. Reageer dan ook! :wink:

Dit was al een tijdje geleden, maar ik wou het even delen (Ik kwam op dit forum door een gast die ik ken).

Een tijdje geleden kwamen ik en een paar vrienden op het brilliante idee om paddos de gaan gebruiken. Dus op naar de smartshop, de gast die daar zit keihard lullen over hoe hard je wel niet tript met dit en dat en blah blah blah.. We waren met z'n vieren, een gast bleef nuchter.

Dus we trekken erop uit, 11 uur 's avonds naar het park. Iedereen flinke portie, eerst een joinje en dan wachten maar op die "lekkere trip". Nou, m'n trip was alles behalve lekker. Een tijdje erna (was de tijd kwijt) voel ik me licht in m'n hoofd, en moet ik mezelf opeens overal krabben. Ik merk dat er beesten op me zitten.. Maar dat niet aleen, ZE KOMEN UIT ME. Ik voel opeens enorme mieren die uit m'n lul komen... In m'n gedachte, enorme rode vuurmieren, met dubbele zwarte angels, zo groot als hondentanden. :kots:

Intussen freak ik als een gek met mieren die overal over me zitten, en uit m'n anus, penis, neusgaten, oren en mond komen, en gif door m'n lichaam jagen.. Ik flip uit, de nuchtere kerel probeert me vast te houden, maar voor zover ik wist probeert die me te kelen, ik gaf hem een stomp in z'n maag.

Intussen zit een andere gast hysterisch te schreeuwen dat ik door z'n hoofd ga (Ik probeer intussen die beesten van me af te slaan, en het helpt niet bepaald dat ik arachnofobie heb). De derde gast is in slaap gevallen. Ik ren keihard uit het park (als een totale gek), en dan merk ik dat er helemaal geen mieren zijn maar dat ik net ben aangereden (in m'n hoofd, door een stilstaande auto), en dat er overal glasscherven in me zitten... Nuchtere gast komt uiteindelijk, praat tegen me, ik loop weer meer, en dan flip ik dat de mieren die ik heb achtergelaten nu vast de slapende gast aan het verroberen zijn... Op gegeven moment krijg ik een enorme impuls om hem in de sloot te gooien, om de mieren te verdrinken. Niet gedaan, maar het had best gekund... >.>

Het gefreak gaat nog een half uurtje door, tot ik weer wat bij zinnen kom. Ik ga naar huis, direct slapen, maar nog bijna 3 weken nachtmerries over enorme gifmieren in m'n penis.

Ik ga nooit meer trippen, echt..
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Eerste keer paddos (En iets anders dan wiet), nooit meer >.>

Spijtig voor je dat het zo fout liep. Welke paddo's had je genomen en hoeveel?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Eerste keer paddos (En iets anders dan wiet), nooit meer >.>

Volgens de gast in de smartshop zou het goed gaan met die paddo's voor de eerste keer, en was het een kleine portie (Toen ik later op het internet vroeg, bleek het een hele zware portie te zijn). Ik had ook niks gegeten die dag.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Eerste keer paddos (En iets anders dan wiet), nooit meer >.>

Tja, ik had gewoon paddo's gehaald bij smartshop, wat die gast me aanraadde voor een "beginner". Ik had die dag ook bijna niks gegeten..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."