Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD: Trip gone bad, very bad.

LSD: Trip gone bad, very bad.

41 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
k
kkfransLid
01-01-2024, 00:00
#1
nou van de mdma ga ik redelijk trippen, paddo's en absinth en salvia gaan mensen ook wel is bad mee
d
detnnn663Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heftig jongg , volgende keer wel terug beter zeker : )



groettn Detleffff :kots:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Solo trippen is dieper gaan dan je ooit bent geweest .......
L
LimerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Na het met vele genoegen lezen van al jullie tripreports heb ik besloten na mijn zeer intense trip van gisteravond ook maar een report te schrijven.

Ervaring: 4x LSD, waarvan hoogste dosis +-250mcg
Omgeving: Thuis, met 4 vrienden
Dosis: Ik en 2 vrienden(E & D, beide ervaring) 200mcg. 2 andere vrienden(B & P) 100mcg.
Tijdstip: 22.10u

Het begon allemaal ontzettend enthousiast in mijn huisje. P had nog nooit getript, dus hebben we met hem even wat standaard regels uitgelegd, we lieten hem ook verstandig beginnen met 50mcg. Met veel zin leggen we allemaal onze zegel(s) op de tong.

+0:25: Ik me al nogal 'intoxicated' te voelen, en hierna kwam er een soort van mdma achtig euforisch gevoel over me heen. Erg chill :grin:
+1:00 Hij begon echt lekker aan zijn tocht naar de piek, en god ik wist gelijk dat dit een erg zware trip ging worden. De visuals kwamen langzaam aan op. Wanneer ik van mijn huiskamer even het balkon op ga, lijkt het echt alsof ik een droomwereld binnenstap. Ik vond het allemaal helemaal te gek. Na een tijdje op het balkon de vogels gevolgt te hebben besloot ik een muziekje op te zetten en op mijn bed te gaan liggen.

+2:00 Intussen waren mijn 4 vrienden druk verwikkeld in een discussie over hoe je nou precies een zegel het beste in vieren kon delen. E, die dus ook 200mcg had genomen (zijn hoogste ooit), snapte er als enige helemaal niets van en voelde zich hierdoor nogal dom. Ik kwam er bij en lag natuurlijk helemaal in een scheur dat ie dat niet kon snappen. Hij trok zich een beetje verward terug in de slaapkamer.
+2:20 Na een tijdje ging ik hem even opzoeken, en hij werd steeds verwarder. Uitspraken als 'jullie fucken me de hele tijd', 'nee is niet zo' en 'nee is eigenlijk inderdaad niet zo, ja toch wel!' kwamen om de paar minuten voor. Op een gegeven moment kwamen er bij hem een aantal opmerkingen uit als 'ik voel me KUT' en 'ik snap het leven niet'. Nou, van die laatste 2 schrok ik toch wel een beetje en werd toch wel ongerust.

+3:15 Ik besloot even met hem naar buiten te gaan, om even wat afleiding te zoeken, en weg te gaan uit de chaos. Ik heb in mijn eerdere trips al vaker gefietst, en vindt dit eerlijk gezegd helemaal ge-wel-dig, dus besloot hem achterop te nemen in de hoop dat het voor wat afleiding zou zorgen.

+3:30 Eenmaal aan het fietsen (wat een uithoudingsvermogen heb je trouwens op lsd:grin:), sprong E na zo'n 50 meter van de fiets af en loopt terug in de richting van mijn huis (rechte weg). Het was nog maar 100 meter tot een treinstation, dus ik dacht even snel op en neer te fietsen voor een blikje cola. Dit bleek echt een ENORM slechte keuze. Eenmaal weer thuis aangekomen, en dus met de gedachte dat E er al zou zijn, kom ik tot de conclusie dat hij niet thuis is. B, P en ik beginnen gelijk ontzettend ongerust te worden, ook omdat E al in zo'n negatieve spiraal zat.

Wat er nu is gebeurt heb ik van E achteraf gehoord, wij hebben hem namelijk hierna 3 uur lang buiten lopen zoeken zonder succes.

E zei dat toen hij eenmaal met mij buiten was en de fiets opstapte dat het net leek alsof ik een dubbele persoonlijkheid had. Soms was ik slecht en soms goed. Hierdoor vertrouwde hij mij (en niemand) meer. Complete paranoia dus. Toen hij dus van de fiets af sprong, heeft hij de weg terug naar mijn huis niet kunnen vinden. Zijn mobiel had ik, omdat hij heel nodig mensen wilde bellen en ik dat (toen) geen goed idee vond.
+4:00 Hij heeft heen en weer gelopen een tijd, en geprobeerd zijn ogen heel lang dicht te doen en dan te openen in de hoop dat de trip dan voorbij was. Inmiddels slaat de paniek ontzettend hard toe. Alles draaide, hij kon geen straatnaam lezen etc, en hij wist totaal niet waar hij was. Op een gegeven moment is hij gaan rennen in de hoop dat het de trip enigszins zou verminderen, zonder succes. Hij is ook een tijdje lang in een hoekje gekropen met zijn ogen dicht (op straat dus).

Tijdens dit alles schijnt hij de stemmen van mij en mijn vrienden dus de hele tijd hebben gehoord (wat niet kan, aangezien wij maar 1 of 2 keer hebben geroepen).

+4:45 Na een tijdje extreem panieken en paranoia kwam hij een winkelruit tegen en zag zijn eigen reflectie. Hij dacht, op de een of andere vreemde manier, dat wanneer hij de winkelruit, en dus zijn spiegelbeeld zou stuk slaan, dat het de trip zou beeindigen en zou terugkeren naar de normale wereld. Zonder nadenken en in alle paniek heeft hij dus met zijn blote handen een beveiligde ruit aan diggelen geslagen, waarop iemand op straat daar natuurlijk wat boos van zei. E zei dat diegene net een monster leek, met een extreem grote mond en 4 ogen, en heeft zich van diegene weggeslagen/weggerend. Inmiddels was ook de politie gebeld door een omwonende, en die heeft hem met 2 beren van een gasten (schijnt) overmeesterd te hebben. Handen en voeten in de boeien, en naar het politiebureau. Hij heeft daar nog ontzettend paranoia in de cel gezeten, denkend dat hij voorgoed gek was geworden en in een inrichting was beland.

+8:00 De trip was bij E al een stuk minder geworden, en de politie heeft hem toen verhoord. Ik, B en P waren ondertussen proberen te gaan slapen, het was inmiddels toch al zo'n half 8 s'ochtends en we hoopten eigenlijk dat E naar zijn eigen huis was gelopen.

Toen ik 'wakker' werd om 9 uur, was E nog niet thuis gekomen. Ook was hij niet bij zijn eigen huis aangekomen. Na een uur piekeren met B, D en P hebben we besloten om de politie te bellen in de hoop dat hij was gevonden ergens. Dit bleek het geval, en wij moesten naar het politiestation komen. Na een half uur kwam hij met tranen in zijn ogen naar buiten, zat ONDER de schrammen, zijn knie onder het bloed, shirt gescheurt en polsen ontzettend dik.

Uiteindelijke schade: 3000 euro. Omdat hij geen strafblad had oid, had het verder geen gevolgen.


Een erg lang report, maar hoop dat iemand hem met enige interesse heeft kunnen lezen. Ik ben er in ieder geval ontzettend van geschrokken, ook omdat mijn vorige trips perfect waren gelopen. Zo zie je maar hoe fout het kan gaan!

Greetz!!
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wauw. Bedankt voor het plaatsen van dit report. Echt, te heftig, een badtrip in het kwadraat.
Zeer leerzaam lijkt me.
Sowieso, onder invloed op straat lijkt me zeer onaangenaam.
g
groenteeterLid
01-01-2024, 00:00
#6
jesus broeder, voelt deze medetripper zich nu wel in orde? misschien had je hem eten moeten geven ofzo :P

maja doe hem/haar de groeten alstjeblieft! ik hoop dat het u beter verkeerd :stoned:
H
HardstylrLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kenker das echt heftig, in ieder geval wel erg goed report wijst je toch even erop bij anderen te blijven onder invloed. Lijkt me echt sneu om op straat in je eentje in een trip weg te moeten kruipen, succes aan je maat!
L
LimerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja was echt heftig, heb ook ontzettend veel geleerd ervan. Maat is inmiddels een beetje bijgekomen van de schrik hoor :)

Vind het alleen zo vreemd (en eigenlijk ook wel boeiend!) dat iemand zo extreem bad kan gaan. Maar ja goed, voorlopig even vakantie vieren, dus een tijdelijke brake van alle drugs is misschien wel even goed voor hem en mij :sunglasses:
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#9
complete paranoia. heb ik ook eens gehad. Ik had nog nooit getript en dacht dat het wel niet zo erg kon zijn. Na een hele maya was ik het noorden kwijt en dacht dat mijn vrienden me zouden vermoorden :grin: en dat ze niet echt mijn vrienden waren. dit heeft een zware indruk op me achtergelaten en ik had toch wel wat tijd nodig om alles te verwerken.
:wave:
L
LimerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ErnstJünger zei:
Wow! :openmouth:
Bedankt voor het plaatsen van je bericht.

Eigenlijk zouden dergelijke negatieve ervaringen ook op het forum gebundeld kunnen worden, bij wijze van waarschuwing aan diegenen die een LSD-trip al te licht opvatten.

Ik denk dat weinig E. had kunnen helpen, behalve een oude, vertrouwde, nuchtere vriend. Misschien had hij toch beter iemand gebeld.
Maar ja, dat is allemaal makkelijk gezegd achteraf.

Lijkt het jou dat E. echt met emotionele of persoonlijke kwesties zit, of schrijf je het negatieve effect helemaal toe aan de omstandigheden en de substantie?

Dat lijkt me waardevol om even bij stil te staan.
Klik om te vergroten...

Nee hij heeft niet echt emotionele kwesties, hoewel hij wel af en toe naar de psycholoog gaat. Het was ook net een paar weken uit met zijn vriendin, misschien heeft dat ook bijgedragen...

Maar ik denk vooral dat het het alleen buiten zijn is geweest, in een redelijk onbekende stad voor hem (terwijl hij maar 50 meter van mijn huis was). En ook de dosis, dit keer was het in 1 keer 200mcg, terwijl voorgaande keren meestal 100mcg in 1 keer was en dan na een uurtje weer 100.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#11
als er iets niet goed zit in iemands lichaam. Kan van alles zijn dan kan dat met LSD op een hele gekke manier aan het licht komen, volgende keer rustig dosen. Het is ook geen goed idee om een hoeveelheid acid te nemen die je nog nooit genomen heb met 3 mensen erbij. Dat moet je doen met het liefst 1 vertrouwd iemand die niet (zo hard) tript.

Erg jammer dat het zo moest lopen, hoop dat jullie er wat van geleerd hebben. Ook hoe je het best kan reageren op dit soort gevallen, in ieder geval niet door uit te lachen als ze al verward zijn.
L
LimerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dumpy zei:
als er iets niet goed zit in iemands lichaam. Kan van alles zijn dan kan dat met LSD op een hele gekke manier aan het licht komen, volgende keer rustig dosen. Het is ook geen goed idee om een hoeveelheid acid te nemen die je nog nooit genomen heb met 3 mensen erbij. Dat moet je doen met het liefst 1 vertrouwd iemand die niet (zo hard) tript.

Erg jammer dat het zo moest lopen, hoop dat jullie er wat van geleerd hebben. Ook hoe je het best kan reageren op dit soort gevallen, in ieder geval niet door uit te lachen als ze al verward zijn.
Klik om te vergroten...

Nee hij was nog niet verward hoor. Hij snapte het niet, waardoor we allemaal moesten lachen, en hijzelf ook (hoewel wel minder). En ik heb inderdaad geleerd dat hogere dosissen nooit met zoveel mensen moet doen. Eigenlijk vind ik het uberhaupt een stuk relaxter om het met 2 a 3 mensen max te doen.
g
groenteeterLid
01-01-2024, 00:00
#13
RosettA_StoneD zei:
Erg indrukwekkend en mooi geschreven report, maar;
Worden jullie niet vervolgt voor LSD-gebruik/bezit?
Klik om te vergroten...


dat vraag ik mij ook af, kunt u hiermee over meer vertellen hoe dit afgelopen was, ik bedoel het spacen is hun echt wel opgevallen hoor :wink:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ze hebben toch geen lsd meer in hun bezit, ze hebben het gebruikt. en daarom word je niet vervolgd :)

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat er voor iemand een ambulance moest komen, de politie ging toen niet verder in op het drugsgebruik. in ieder geval niet zover dat ze gingen fouileren ofzo...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tjee zeg, dat lijkt me inderdaad gruwelijk! Gelukkig is het zo afgelopen en niet idd van het dak af of zo... Het lijkt me ook erg naar om continu te denken dat je niet meer wilt trippen terwijl je net twee uur geleden je trip ophebt, je hebt nog een lange weg te gaan dan...

Wens hem sterkte en misschien is het wel verstandig om hem nog een keer te laten trippen in een andere omstandigheid. Wie van het paard valt moet er ook meteen weer op klimmen, anders blijf je angst voor het paard houden!

X
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hhahahahahaha, gewoon schijt hebben aan dat soort reacties! Je tript toch voor jezelf en niet voor een ander? Je kunt zoveel leren van een foute trip, iig geval hoe het de volgende keer niet moet! Jij hebt waarschijnlijk net zoveel geleerd als hij en zul je de volgende keer de dingen anders aanpakken. Trip alleen met bekenden in een rustige omgeving(let niet op mij, ik trip ook op dark Goa feestjes maar meer omdat mijn eerste trip op een feestje was en ik dus op die manier begonnen ben!)en misschien een nuchtere tripsitter, dan hoef je in de piek je huis niet uit!

Veel succes en ik hoop dat je vriend een report wil schrijven! Kan heel therapeutisch zijn!

X
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat een heftige ervaring! Allereerst voor je vriend natuurlijk, maar voor jullie lijkt het me ook erg zwaar om zo ongerust te zijn tijdens jullie trip. Het zal geen fijne vibe geweest zijn denk ik...

Erg interessant om te lezen, zo blijkt maar weer duidelijk dat het niet uitmaakt of iemand al ervaring heeft of niet. Het kan altijd anders vallen dan verwacht. Daarom behandel ik zelf de lsd altijd met "respect". Ik begin standaard met een halve zegel. Dan kan er volgens mij weinig misgaan en je kan als je het niet genoeg vindt, later altijd bijnemen....
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
woow, heftige shit!!.. veel geleerd zeker..
wel raar dat je van 1 stof zulke rare gedachtes kan krijgen, verder wel logisch hoor,
maargoed,, doe het ze volgende x rustig aan!
peace :wave:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het kutte is, dat ik het nu ook moeilijk vind om te trippen. Niet zozeer omdat ik dan hieraan denk en bad ga ofzo, maar gewoon omdat het nu zo raar is nadat hij bad is gegaan. Krijg je misschien reacties van: Heb je het nou nog niet geleerd? ed.
Klik om te vergroten...

Nou niet op letten dus. Bad trips komen bij iedereen voor, beginners en gevorderden.
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tjonge erg gevaarlijk! 3000 euro allemachtig! Denk niet dat hij t nog een x doet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."