Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik blow nu al 4 jaar ongeveer en vanaf het begin was het gelijk elke dag jonko roken. er zaten amper van die weekjes rust tussen, vrijwel geen een behalve als ik op vakantie ging. mijn hoofd stond stil vani binnen, ten minste als het om school ging en verplichtingen. als ik gewoon me ding deed en voor mijn gevoel creatief bezig was ging mijn hoofd als een speer. dromen doe ik heel weinig pas als ik wakker word zie ik beelden voor me neus. alleen onder de pillen droom ik nog en als ik een dag niet blow. dti stoort me best wel en volgens mij is er ook niets dat je er aan kan doen buiten stoppen met blowen, alleen heb ik er best veel moeite mee"
"ik snap best dat je mensen die badgaan moet gerust stellen maar als jij je voor het eerst aan het spacen bent op de paddo's zou jij ook wel weten dat je dat niet had gedaan. in ieder geval heb ik er niet bij stilgestaan dat ie bad ging. ik dahct dat hij een grapje maakte en dat hij mij bad wilde laten gaan omdat ik dan in paniek zou raken, want dat had ik em verteld voor het innemen. maar ja ik ben niet bad gegaan, door mijn sadistische humor kon ik er om laggen."
"@petrovic ik weet niet hoe jij spaced in je paddos maar ik heb een soort van prevent bad gaan systeem op auto pilot. ik denk daar niet aan. ik zit in dat vrolijke wereldje full time. en zit dan eerder te denken dat we aan laggen en gieren zijn en hij me probeert te stangen dan dat hij in een mogelijk gevaarlijke situatie zit. ook al gaf hij het vrij duidelijk aan. gister heb ik met die jongen LSA zaden gedaan, hij snapt zelf ook niet dat julie haten. hij zegt zelf; ik had je ook geslagen hoor, nu al helemaal. ik vind het verder wel prima zo. niemand is er fout gegaan trouwens bij lsa"
"Re: puure mdma 1st time less is niet altijd more kijk maar naar van die doorgesnover rave teefjes. more is daarbij less. maar op dit punt zit je er wel bij inde buurt vanuit mijn oogpunt. ik moet op de een of andere manier altijd ff me teen stoten voordat ik iets leer. en ik heb bij deze kwijl sessie zeker me lesje geleerd. behalve de 2de keer want toen is er een flesje verwisseld waar mijn mdma in zat. per ongeluk wel is waar, maar alsnog een domme fout. toen ging een halve gram er inv 15 minuten doorheen en dat was neit de bedoeling. de aa drankjes verdrongen de smaak en daarom vind ik dat geen goeie aanrader. miss om er bij te drinken maar niet om er bij in te nemen. of labeltje er op en klaar is kees maar dat valt een beetje op vind je neit??? ben nog thuiswonend. en me ouders hebben wel is een packie met crystal gevonden maar dat konden ze maar net op het randje waarderen. oppassen dussss. verder vind ik het echt wel nice dat julie het forum serieus nemen. andere fora word op ge BS't en daar hou ik niet zo van. RESPECT"
"vorige keer ging het fout met mij, nu is gelukkig een keertje iemand anders aan de beurt in mijn drugs-commune. geen mdma maar paddo's dit keer dus het fout gaan was ietsje riskanter in mijn ogen. eigenlijk was het grootendeels mijn schuld, alleen had ik niet echt door wat er aan de hand was aangezien we met ze allen paddo's gegeten hadden. ik en 2 andere vrienden hadden paddo's gehaald om ze op te eten natuurlijk(duiven paddo's voeren is ook wel vet trouwens). we hadden kaalkopjes gehaald bij de state of mind, de haarlemse smart shop. iedereen had me verteld over de kelder smaak bij de natte paddo's maar daar had ik bij gedroogde kaalkopjes niets van gemerkt. het idee was eigenlijk om mij er leuk bij te laten zitten maar toen kon ik nog niet zo goed tegen wiet en ging al snel nokkie. even later waren de paddo's gearriveerd. ik werd wakker en dacht, nou zo veel boeit het nou ook weer niet ik ben toch al naar de klote. we namen ze in en na een half uur begon er een soort spacende glijbaan gevoel in me buik en darmen achtig iets. het voelde alsof alle dingen die er in mijn lichaam zaten lekker vrolijk aan het rond dwarrelen waren. mijn dag kon dus niet meer stuk. we hadden een kinder cd aangezet en we hoorden een remix op ''rainbow high in the sky'' van chrlie lownoise en methal theo, ''ik ben zo gek op vanille vla''. dat nummer was zo iritant dat we het maar afgezet hadden. de seconden die weergeven werden veranderde voor ons gevoel in minuten. dus na 30 sec(half uur) hadden we er wel snel genoeg van. we lagen wat op een bed strips te lezen en de power unlimmited. power unlimmited was het heilige boekje als het ware. met leuke plaatjes van games met grappige comments erbij. er stond een voetballer in van pes04 met zo'n hoofd van gelukkig ziet niemand het en ik val niet op. met als onderschrift ''gelukkig heb ik een binnebroekje in me broek anders lag er wat te stinken op het veld''. daar moesten we wel erg hard om laggen dat moeders van wie we thuis waren naar boven kwam om te kijken of het wel goed ging. alles oke zijden we, dus die ging weer rustig naar beneden. toen kwam het duistere uurtje van mijn vriend N. zo noem ik em maar. uit het niets vroeg hij waar hij was en wie hij was. hij is halfbloed dus daar kwamen de rascistische opmerkingen, geheel vriendschappelijk natuurlijk want ik heb geen hekel aan negers. ja je bent oom tom en dat soort grappen. maar daarna zeg ie; ik ga bad. dus wat doe ik uit schrik reactie ik stomp hem ff door elkaar en zeg je mag niet badgaan. hij was stil dus ik dacht dat het weer goed ging, maar niet dus. het was erger geworden alleen durfde hij neits meer waar ik bij was te zeggen. dolle pret voor mij want ik heb me kapot gelaggen en hij is de hele dag vergeten. hij weegt ongeveer 43 kilo is 16 jaar en 1,80m ofzo. dan neemt die gek 1,5 portie in ze eentje. is het dan neit gewoon vragen naar bad gaan??"
"dit is mijn eerste trip report die ik ga schrijven, en zeker niet mijn laatste. want ik heb nog wel een waslijst hangen. maar om te beginnen had ik al een aantal keren xtc gebruikt in mijn vrije tijd, het ging vn 1 pil naar 2 en maximaal 4 op 1 avond. vaak eindigde dat in een kotstpartij dus ik hield het meestal bij 2 of 3. zoals meesten wel weten kan xtc zelf gaan vervelen en wil je na een tijdje wel wat harders dan xtc. de pure mdma werd mij aangeraden, snel naar de dealer en halen dus. lekkere zak wiet erbij en de avond was begonnen. ik was met 2 andere jongens. ook uit haarlem want daar kom ik vandaan. ik had een halve gram en zij deelden aan halve gram, ik dacht namelijk dat ik wel wat meer kon hebben. nou ik kon het in principe wel hebben maar handelen ho maar. we hadden boxen in een soort muziek koepeltje aangesloten in een park. lekker hardcore, french-, break-, en van allerlei andere coren die er vast nog wel bestaan. ik heb 2 uur achter elkaar staan hakken tot dat ik helemaal doorweekt was van het zweet. zwaar uitgedroogd ging ik toch maar even ergens zitten, niet slim want toen begonnen de hallucinaties. er zit een soort van klein luchtrooster in het koepeltje, daaruit kwam een monorail-trein die groter werd hoe verder die van me vandaan ging. dus hij begon van 10 bij 30 cm en eindigde alsof ik op een perron stond met mijn neus er recht tegen aan. even later kanode er een man voorbij en dacht best vreemd dat die man over een asfalt weggetje kan komen. al om al ging het niet echt super met me. in de groep die hangt in dat park komen 2 soorten mensen. hippies en spacers. de hippies hadden zich afgezonderd van de goeie muziek en ging 300 meter verder zitten met kaarsjes. die kaarsjes werden blauw en veranderde langzamerhand in een roedel wolven. een kop kwam al snel recht voor mijn ogen grommend en blaffend hangen. dus wat gebeurt en ik raakte stilletjes in een paniek sfeertje. na wat logisch nadenken was ik er achter gekomen dat het alleen maar zebra's waren die geen tanden meer hadden en dus niet veel konden. even later werd ik er tussen uitgehaald om in een restaurant wat drinken te halen. nadat ik bijna overreden werd door een motor zag ik een mooi hotdog kraampje en die verdween opeens want daar had ik wel trek in. er zit altijd 1 jongen in onze hanggroep bij wie zijn hoofd raar aanziet als ik em space. dit keer was het gewoon eng. zijn oog draaide om zijn eigen as heen, en niet zo'n beetje ook. met zijn mond deed hij ook raar, dus ik deed het in mijn broek van angst. toen liep ik even weg, en stond voor iemand die me uit stond te lachen omdat ik zo hard trilde met mijn kaken, dat alles een soort van stoor zender leek. die gozer kreeg uit het niets een sneeuwbal van coke in zijn gezicht en zijn huid verkorrelde helemaal, na en goeie vervelling snoof hij alle huid schilfers en coke in 1 keer op, en er kwamen tribal tatoeages uit zijn neus over zijn hele gezicht en dat liep weer over naar andere gezichten. toen werd het me eigenlijk allemaal een beetje te veel. later ging de jongen weg van wie ik zo bang was moest en zou ik mee want als er iets zou gebeuren zou de engste wel voor iedereen eng zijn en alle problemen afschrikken. eenmaal daar moest ik alleen terug, ja ik wist de weg niet dus deed kwijlend en met dichte ogen boekte ik weer naar het park. toen werd ik ergens naar toe mee genomen om te slapen waar ik op de wc nog het laatste restje in nam in een bommetje, geen vloei meer dus wc papier was ook goed(wel schoon wc papier van page, das lekker zacht). ik ging in de woonkamer achter de pc en zag een van de jongen die mee spacede in het beeldscherm en ging knock-out schreeuwen;aaaaaaaaaaaaaaaaaaah Olivier zit n het beeld scherm. wat doet die hieeeeeeeeeeer!!!! dit is alles wat ik kan herinneren want ja ik spacede te hard"
"bij ons in de buurt worden badtrips meestal achteraf wel lache ervaren, in ieder geval als ik me niet lekker voel tijdens welke space dan ook lach ik me uitgespaced of brak wakker de volgende dag helemaal suf. lsd is dan wel iets waar ik niet echt aan wil beginnen. want ik weet niet waar je het kan krijgen of hoe je moet dosseren. en de in je trip steek factor schijnt hoog te zijn. maar voor de rest is het echt vet beschreven"
"nou van de mdma ga ik redelijk trippen, paddo's en absinth en salvia gaan mensen ook wel is bad mee"