Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD: Trip gone bad, very bad.

LSD: Trip gone bad, very bad.

41 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Solo trippen is dieper gaan dan je ooit bent geweest .......
P
PrydaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op lsd op een balkon gaan staan of gaan fietsen lijkt mij zowizo al geen goed idee..
wel heftig verhaal
k
kkfransLid
01-01-2024, 00:00
#3
bij ons in de buurt worden badtrips meestal achteraf wel lache ervaren, in ieder geval als ik me niet lekker voel tijdens welke space dan ook lach ik me uitgespaced of brak wakker de volgende dag helemaal suf. lsd is dan wel iets waar ik niet echt aan wil beginnen. want ik weet niet waar je het kan krijgen of hoe je moet dosseren. en de in je trip steek factor schijnt hoog te zijn. maar voor de rest is het echt vet beschreven
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
kkfrans zei:
bij ons in de buurt worden badtrips meestal achteraf wel lache ervaren, in ieder geval als ik me niet lekker voel tijdens welke space dan ook lach ik me uitgespaced of brak wakker de volgende dag helemaal suf. lsd is dan wel iets waar ik niet echt aan wil beginnen. want ik weet niet waar je het kan krijgen of hoe je moet dosseren. en de in je trip steek factor schijnt hoog te zijn. maar voor de rest is het echt vet beschreven
Klik om te vergroten...

Waar trip je normaal op? Paddo's?
k
kkfransLid
01-01-2024, 00:00
#5
nou van de mdma ga ik redelijk trippen, paddo's en absinth en salvia gaan mensen ook wel is bad mee
d
detnnn663Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heftig jongg , volgende keer wel terug beter zeker : )



groettn Detleffff :kots:
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wow zeg. Dat is wel heel ernstig!
Het lukte hem op geen enkel moment om te relativeren ofzo?
Ziet hij een nieuwe LSD trip eigenlijk wel zitten in de toekomst?
Dit moet wel een behoorlijke impact op hem gehad hebben, maar op jullie ook wel.
Ook niet bepaald een leuke avond voor jullie.

Maar wel fijn dat er dus geen rampen gebeurd zijn. 3000 Euro is een hoop geld en een winkelruit kapot slaan is ook niet niks, maar dan denk ik liever dát dan dat hij misschien op het spoor was beland ofzo.
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ai, pittige story! Kan me voorstellen dat je op zulk soort momenten een nuchtere tripsitter best zou kunnen gebruiken. Heb weleens meegemaakt dat tijdens een paddotrip bij een vriend van me zijn kaak op de een of andere onverklaarbare wijze uit de kom raakte. Uiteindelijk moesten we daar mee naar de eerstehulp per taxi, en heeft de kaakchirurg 'm met flink wat kracht weer teruggezet :rolleyes: En het duurde ook nogal lang (dankzij onze eigen tripverwarring) voordat we wisten waar we nou met hem heen moesten. Eerst een hoop lopen bellen met allerlei medische instanties enzo. Taxi bestellen ging ook stuk minder soepel dan in nuchtere toestand :wink:

Anyway, gelukkig dat het afgezien van de geldschade allemaal redelijk goed lijkt afgelopen te zijn. Zelf probeer ik in mijn lsd-trips redelijk rustig te doseren, nog nooit boven de 100 mcgs gedoseerd, wil het altijd enigzins controleerbaar houden. Maar goed, dat soort dingen zijn natuurlijk persoonlijk. Hopelijk durft je vriend ooit nog wel te trippen, want een mooie lsdtrip is natuurlijk super :)
L
LimerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Twilight zei:
Wow zeg. Dat is wel heel ernstig!
Het lukte hem op geen enkel moment om te relativeren ofzo?
Ziet hij een nieuwe LSD trip eigenlijk wel zitten in de toekomst?
Dit moet wel een behoorlijke impact op hem gehad hebben, maar op jullie ook wel.
Ook niet bepaald een leuke avond voor jullie.

Maar wel fijn dat er dus geen rampen gebeurd zijn. 3000 Euro is een hoop geld en een winkelruit kapot slaan is ook niet niks, maar dan denk ik liever dát dan dat hij misschien op het spoor was beland ofzo.
Klik om te vergroten...

3000 euro is veel geld inderdaad. Hij was vandaag zo in paniek hoe hij dat moest gaan betalen, maar hij hebben gewoon gezegd dat hij altijd wat kan lenen van ons. Komt wel goed :) En wij waren inderdaad ontzettend ongerust dat hij gewoon van een dak was gesprongen ofzo!

Provenzano zei:
Ai, pittige story! Kan me voorstellen dat je op zulk soort momenten een nuchtere tripsitter best zou kunnen gebruiken. Heb weleens meegemaakt dat tijdens een paddotrip bij een vriend van me zijn kaak op de een of andere onverklaarbare wijze uit de kom raakte. Uiteindelijk moesten we daar mee naar de eerstehulp per taxi, en heeft de kaakchirurg 'm met flink wat kracht weer teruggezet :rolleyes: En het duurde ook nogal lang (dankzij onze eigen tripverwarring) voordat we wisten waar we nou met hem heen moesten. Eerst een hoop lopen bellen met allerlei medische instanties enzo. Taxi bestellen ging ook stuk minder soepel dan in nuchtere toestand :wink:

Anyway, gelukkig dat het afgezien van de geldschade allemaal redelijk goed lijkt afgelopen te zijn. Zelf probeer ik in mijn lsd-trips redelijk rustig te doseren, nog nooit boven de 100 mcgs gedoseerd, wil het altijd enigzins controleerbaar houden. Maar goed, dat soort dingen zijn natuurlijk persoonlijk. Hopelijk durft je vriend ooit nog wel te trippen, want een mooie lsdtrip is natuurlijk super :)
Klik om te vergroten...

Jaa hij had al redelijk wat ervaring met lager gedoseerde trips (100mcg's enzo), dus vondt het wel een leuk idee om ietsje hoger te gaan. Of hij in de toekomst nog wilt trippen weet niet ik niet, hij zei dat hij zowieso een paar maanden rust wilde houden om het te laten bezinken. Denk dat je in je volgende trip namelijk altijd hieraan zal terug denken zeg maar...
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wow! :openmouth:
Bedankt voor het plaatsen van je bericht.

Eigenlijk zouden dergelijke negatieve ervaringen ook op het forum gebundeld kunnen worden, bij wijze van waarschuwing aan diegenen die een LSD-trip al te licht opvatten.

Ik denk dat weinig E. had kunnen helpen, behalve een oude, vertrouwde, nuchtere vriend. Misschien had hij toch beter iemand gebeld.
Maar ja, dat is allemaal makkelijk gezegd achteraf.

Lijkt het jou dat E. echt met emotionele of persoonlijke kwesties zit, of schrijf je het negatieve effect helemaal toe aan de omstandigheden en de substantie?

Dat lijkt me waardevol om even bij stil te staan.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja precies, anders word het zo druk trippen. Hoe is het nu met 'm eigenlijk? Is er iets in z'n trip naar boven gekomen? weet ie mischien waar het vandaan komt, wat het heeft getriggerd?
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#12
complete paranoia. heb ik ook eens gehad. Ik had nog nooit getript en dacht dat het wel niet zo erg kon zijn. Na een hele maya was ik het noorden kwijt en dacht dat mijn vrienden me zouden vermoorden :grin: en dat ze niet echt mijn vrienden waren. dit heeft een zware indruk op me achtergelaten en ik had toch wel wat tijd nodig om alles te verwerken.
:wave:
L
LimerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ErnstJünger zei:
Wow! :openmouth:
Bedankt voor het plaatsen van je bericht.

Eigenlijk zouden dergelijke negatieve ervaringen ook op het forum gebundeld kunnen worden, bij wijze van waarschuwing aan diegenen die een LSD-trip al te licht opvatten.

Ik denk dat weinig E. had kunnen helpen, behalve een oude, vertrouwde, nuchtere vriend. Misschien had hij toch beter iemand gebeld.
Maar ja, dat is allemaal makkelijk gezegd achteraf.

Lijkt het jou dat E. echt met emotionele of persoonlijke kwesties zit, of schrijf je het negatieve effect helemaal toe aan de omstandigheden en de substantie?

Dat lijkt me waardevol om even bij stil te staan.
Klik om te vergroten...

Nee hij heeft niet echt emotionele kwesties, hoewel hij wel af en toe naar de psycholoog gaat. Het was ook net een paar weken uit met zijn vriendin, misschien heeft dat ook bijgedragen...

Maar ik denk vooral dat het het alleen buiten zijn is geweest, in een redelijk onbekende stad voor hem (terwijl hij maar 50 meter van mijn huis was). En ook de dosis, dit keer was het in 1 keer 200mcg, terwijl voorgaande keren meestal 100mcg in 1 keer was en dan na een uurtje weer 100.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
als er iets niet goed zit in iemands lichaam. Kan van alles zijn dan kan dat met LSD op een hele gekke manier aan het licht komen, volgende keer rustig dosen. Het is ook geen goed idee om een hoeveelheid acid te nemen die je nog nooit genomen heb met 3 mensen erbij. Dat moet je doen met het liefst 1 vertrouwd iemand die niet (zo hard) tript.

Erg jammer dat het zo moest lopen, hoop dat jullie er wat van geleerd hebben. Ook hoe je het best kan reageren op dit soort gevallen, in ieder geval niet door uit te lachen als ze al verward zijn.
L
LimerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dumpy zei:
als er iets niet goed zit in iemands lichaam. Kan van alles zijn dan kan dat met LSD op een hele gekke manier aan het licht komen, volgende keer rustig dosen. Het is ook geen goed idee om een hoeveelheid acid te nemen die je nog nooit genomen heb met 3 mensen erbij. Dat moet je doen met het liefst 1 vertrouwd iemand die niet (zo hard) tript.

Erg jammer dat het zo moest lopen, hoop dat jullie er wat van geleerd hebben. Ook hoe je het best kan reageren op dit soort gevallen, in ieder geval niet door uit te lachen als ze al verward zijn.
Klik om te vergroten...

Nee hij was nog niet verward hoor. Hij snapte het niet, waardoor we allemaal moesten lachen, en hijzelf ook (hoewel wel minder). En ik heb inderdaad geleerd dat hogere dosissen nooit met zoveel mensen moet doen. Eigenlijk vind ik het uberhaupt een stuk relaxter om het met 2 a 3 mensen max te doen.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat een verschrikkelijke slechte ervaring moet dat geweest zijn, het is altijd mijn worst-case-scenario geweest om op psychedelica in een politiecel terecht te komen
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#17
Erg indrukwekkend en mooi geschreven report, maar;
Worden jullie niet vervolgt voor LSD-gebruik/bezit?
L
LimerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dumpy zei:
ja precies, anders word het zo druk trippen. Hoe is het nu met 'm eigenlijk? Is er iets in z'n trip naar boven gekomen? weet ie mischien waar het vandaan komt, wat het heeft getriggerd?
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Hij hoorde in zijn trip trouwens ook vaak zijn ringtone afgaan, terwijl ik zijn telefoon had... Daar heeft hij op dit moment nog steeds last van. En natuurlijk ziet hij het nog vaak voor zich dat hij die ruit inslaat enzo, maar voor de rest gaat het wel okay.

Wat het heeft getriggerd weet hij niet, ik denk toch eerlijk gezegd dat de chaos oorzaak nummer 1 was, samen met het 'uitlachen' van E.


RosettA_StoneD zei:
Erg indrukwekkend en mooi geschreven report, maar;
Worden jullie niet vervolgt voor LSD-gebruik/bezit?
Klik om te vergroten...
Voor gebruik word je niet vervolgd, voor bezit wel. E moest op het politiebureau zeggen van wie hij het had gekregen en hij heeft mij genoemd, niet echt slim maar goed. Ik werd opgebeld door de politie, met de vraag of ik nog meer had liggen. E had gezegd dat er nog 2 trips over waren, en ik zei dat we dit inderdaad voor 1 keertje hadden gekocht...

Verder niets meer gehoord.
g
groenteeterLid
01-01-2024, 00:00
#19
RosettA_StoneD zei:
Erg indrukwekkend en mooi geschreven report, maar;
Worden jullie niet vervolgt voor LSD-gebruik/bezit?
Klik om te vergroten...


dat vraag ik mij ook af, kunt u hiermee over meer vertellen hoe dit afgelopen was, ik bedoel het spacen is hun echt wel opgevallen hoor :wink:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ze hebben toch geen lsd meer in hun bezit, ze hebben het gebruikt. en daarom word je niet vervolgd :)

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat er voor iemand een ambulance moest komen, de politie ging toen niet verder in op het drugsgebruik. in ieder geval niet zover dat ze gingen fouileren ofzo...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."