Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe Nootmuskaat Delirium

De Nootmuskaat Delirium

17 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
lol? Dit topic is uit 2007 :P
Blijft wel een intressant verhaal :openmouth:
D
DR.TH-Chill-25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het begon allemaal op een zonnige dag toen ik 16 was.
De eerste schooldag was juist gedaan en het was weekend,ik had de voorbije dagen op erowid wat tripreports over nootmuskaat zitten lezen, en besloot om het zelf eens uit te testen.

Ik ging dus naar de supermarkt en kocht een flesje met 5 noten in,later die avond zat ik rustig in het park een jointje met hash te roken en begon op 3 noten te kauwen 1 na 1,ze hadden een erg straffe smaak ,en ze waren vochtig dus ik denk dat ze nog vrij vers waren.
Na een half uur was ik het beu om te wachten en ging naar huis.
Na een paar uur was ik er zeker van dat ze niet werken,dus besloot ik om er nog 2 op te eten, en daarna ben ik inslaapgevallen.
5 uur na het opeten werd ik wakker met mist in mn kamer,ik kon nog geen 2 meter voorruit kijken,alles kronkelde en bewoog als slangen,kleurrijke slingerachtige patronen vlogen door mijn kamer en zongen,elke geluid was in echo's.

ik had enorme buikkrampen,hartkloppingen en misselijkheid.
Ik begon te kotsen en smaakte het door mijn mond,voelde het op mn handen en rook het, en dan verdween het gewoon alsof het nooit gebeurde!
Elk mogelijk aspect van die kots leek echt,hoe kon ik dat hallucineren?!!
Ik schoot in paniek, ik was vergeten dat ik iets genomen heb, ik dacht dat ik ging sterven of zot aan het worden was.

Het gevoel van enorme uitdroging en angst om krankzinnig te worden hield mij in zn greep.
De uitdroging was zo intens dat ik een hooibal mn kamer heb zien paseren.
Ik kon niet mn ogen openhouden omdat ik dan gruwelijke dingen zou zien, ik kon niet mn ogen dicht doen omdat ik dan nog ergere dingen zag,
en overal en altijd kon ik die rare schepsels horen zingen.
1 van de hallucinaties die ik herinner was een oude indiaan met vastgenaaide ogen die zijn eigen mond probeerde op te eten.
Op een bepaald moment heb ik rechtgestaan en ging ik naar de wc, ik keek naar mijn eigen in de spiegel en dit maakte mij agressief voor 1 of andere reden,en dan besefte ik dat ik nog steeds in mn kamer zat!!!

Na 12 uur begon de trip te minderen,en viel ik in slaap voor 30 uur lang.
Toen ik wakker werd was het al maandagmorgend en had ik paarse ogen,en ik voelde alsof ik 30 joints heb gerookt.
In de klas zag ik een bliksem uit mn neus komen,een reuzachtige bliksem die naar de hemel schoot vanuit mijn neus.
Uitendelijk was ik na 5 lange dagen eindelijk nuchter.

besluit: Nootmuskaat is een dom idee om van te trippen(zeker als het je eerste keer is)+ nootmuskaat duurt overdreven lang
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel erg interessant, echt niet iets om zomaar even 'leuk' te nemen. Waren de reports op Erowid vrij positief dat je dit alsnog hebt gedaan? En wat zeiden je ouders, of woonde je al vroeg alleen?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
damn kwist niet da ge daar zo scheef van kunt zijn :openmouth:
lijkt wel bijna datura
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#5
ha paul, da was ni slim e :)

hou het maar gewoon bij acid of paddo's :grin:
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gvd ik heb u die week op school nog gezien :)
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dus jij blijft een heel weekend op je kamer zitten en je ouders merken het niet eens?

Toch ook een vreemd verhaal.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
wow nooit geweten dat nootmuskaat een trip midel ken zijn mooi dat ik dat nu wel weet :P goed report goed report maakt tog wel nieuwscherig naar nootmuskaat [jah srry ik noem mezelf altijd de vidamon van spijkenisse want ik wil ook alles proberen] :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heeft niemand dat gemerkt? Ik wist niet dat je van nootmuskaat zo hard kon trippen, wat ik er over las was vooral een stoned neigend effect. Nogmaals niet iets dat mij erg trekt.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb zelf is een keer anderhalve noot weggekauwd
het had een heerlijke warme smaak, normaal smaakte dat spul altijd ranzig
maar die ene keer niet,
een anderhalve uur na het wegkauwen van de noten en het drinken van een fles grapefruitsap,,
begon ik tintelde gevoelens te krijgen
late toen ik thuis was gingen we met de famile foto,s kijken
en ik dacht waauw wat een mooie foto,s,,, is dat nou de hemel?
en s,avonds lag ik in bed en zag ik af en toe wat wat voor me ogen slingeren met beelden erbij van vreemde mensen
volgende dag had ik last van flinke buikkrampen

wow he had je 5 noten opgegeten :openmouth:
D
DR.TH-Chill-25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bengt schreef: Dus jij blijft een heel weekend op je kamer zitten en je ouders merken het niet eens?


Ze merkten het wel,maar ze geloofden me niet dat het nootmuskaat was,ze dachten dat ik hard-drugs heb genomen en ik kreeg huisarest voor een maand of zoiets.
Ze geloven me nog steeds niet,behalve mijn oma,die zegt dat ze ooit per ongeluk te veel in haar eten deed. :grin:

Hoe doe je dat ding met die dingen waarbij dat je iets wat iemand anders schreef in zo'n blauw dinge steekt?[/list]
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
DR.TH-Chill-25 zei:
Bengt schreef: Dus jij blijft een heel weekend op je kamer zitten en je ouders merken het niet eens?


Ze merkten het wel,maar ze geloofden me niet dat het nootmuskaat was,ze dachten dat ik hard-drugs heb genomen en ik kreeg huisarest voor een maand of zoiets.
Ze geloven me nog steeds niet,behalve mijn oma,die zegt dat ze ooit per ongeluk te veel in haar eten deed. :grin:

Hoe doe je dat ding met die dingen waarbij dat je iets wat iemand anders schreef in zo'n blauw dinge steekt?[/list]
Klik om te vergroten...

Aan mensen hun bericht rechts boven zit een knopje quote. Daar klik je op en dan kom je in een typvenster met wat die eprsoon zei boven in beeld.

On topic: Ik zou ook moeilijk geloven dat nootmustkaat zo veel zou doen; gezien de meeste reports op erowid niet heel veel belovend zijn. Wel is dus inderdaad zo dat je persé verse moet hebben, anders werkt het niet, en jij had zo te zien verse dus dat kan een verklaring zijn.
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#13
nice report wel,maar dat je zo hard kon gaan van die muskaatnoten
damn dat wist ik niet :confused:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#14
hehe , ik ken enkele mensen die jou kennen
en heb je verhaal al enkele keren gehoord :grin:

klinkt wel heftig , zal het zelf toch niet direct proberen !
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#15
tip...rasp de nootmuskaat en meng met water..gat sneller iets van voelen en je kan het beter controleren
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
nice report dude.

Ik heb het zelf ook meegemaakt, mist, vreemde mensen in mijn huis, slangen maar toen ik het niet leuk meer vond ben ik gewoon gaan slapen, en heb ongeveer 18uur geslapen. Dus het was nog wat milder dan bij jou.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Had je geen koppijn naderhand en een verrot gevoel? Pijnlijke keel en maagkrampen? Vond de kater echt enorm. Eten en drinken smaakt ook voor geen meter 2 dagen lang en was zo duf als een kanarie, leek wel continue van dat nare slaapgebrek hoeveel ik ook sliep.

M'n zicht raakte er echt gefucked van, vind de bijwerkingen als extreme moeheid en je ene poot niet voor je andere willen zetten echt ongemakkelijk. Bovendien miste ik soms een deel van een zichtbaar object voor enkele seconden, pas als ik me concentreerde zag ik het goed. Alleen dat al kost moeite. Een pan waarvan ik de steel er niet aan zag zitten totdat ik goed keek. Denken duurt soms een eeuwigheid.

In ben er ook van in slaap gevallen, werd uren later pas wakker en voelde net alsof ik een nacht had doorgehaald. Chaotische dromen en idd ook wel een beetje agressief en ontvlambaarheid. Is alweer jaren terug, was 1 heel potje met volle melk. Opzich niet bijster veel. Verder geen paranoide, maar wel onbehaagelijkheid, tijd gaat ook langzamer en het spul duurde voelbaar 2 dagen. Gewoon gaarheid en qua motorisch gedrag lichtelijk verlamd.

Best wel iets waar je een ongelovelijke kater van krijgt met zo'n dreunende koppijn. Moeheid verdwijnt ook maar heel mondjesmatig de dagen erna. Eigenlijk geen aanrader.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
tip, als je geen delerium wilt neem dan geen nootmuskaat.. dan voel je er niks van..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."