Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware badtrip van??

zware badtrip van??

32 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
d'r zat een mix van crack en pcp in je joint, nou krijg je een soort mix van aids en kanker ik zou maar naar de docter gaan als ik jou was!!!
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik weet dat mensen raar kunnen reageren van wiet maar dit klinkt wel heel extreem..
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben ook ooit 1x bad gegaan van weed, dit in de coffeeshop :rolleyes:
Ik voelde me echt TE stoned worden. (wat dit dan ook mag zijn :grin: )
Ging even frisse neus halen buiten, en ineens werd alles wit, ik zag bijna niets meer.
Alles was fel wit :confused: :confused: ...
Na een tijdje gezeten te hebben ging het over en was ik trg nuchter...
Weed kan soms rare dingen met je doen :grin:
g
ganja_007Lid
01-01-2024, 00:00
#4
gNuxx zei:
aanval?

Je gaat onverantwoordelijk met wiet om, en dan krijg je een keer een koekje van eigen deeg!
Klik om te vergroten...

onverantwoordelijk?
als je even goed nadenkt weet je dat met het drugs omgaan nooit echt verantwoord is.
natuurlijk is het wel zo dat op school blowen NIET al te goed is maar hey,
ik denk dat op deze forum de meeste onder ons wel al eens op school heeft geblowt,
of toch tijdens de pauze en/of middag pauze buite school even ging blowen.
deze jongen/meisje ging gewoon even blowen. dit kan iedereen overkomen.
zelfs ervaren blowers. en wat heeft een koekje van eigen deeg met dit geval te maken?
geen slechte bedoelingen hier...
peace! :smoke:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben niet stoer, ik zeg alleen dat je meer moet nadenken wanneer je rookt, dus niet onder schooltijd.

misschien ben je in een psychose beland door de wiet?

xx
g
ganja_007Lid
01-01-2024, 00:00
#6
BifiWorst zei:
Ben ook ooit 1x bad gegaan van weed, dit in de coffeeshop :rolleyes:
Ik voelde me echt TE stoned worden. (wat dit dan ook mag zijn :grin: )
Ging even frisse neus halen buiten, en ineens werd alles wit, ik zag bijna niets meer.
Alles was fel wit :confused: :confused: ...
Na een tijdje gezeten te hebben ging het over en was ik trg nuchter...
Weed kan soms rare dingen met je doen :grin:
Klik om te vergroten...

inderdaad, veel mensen onderschatten wiet,
je kunt er dus degelijk zwaar van bad gaan :grin:
B
Blondie21Lid
01-01-2024, 00:00
#7
t was niet alleen wiet, dat kan gewoon niet. 3 dagen later had ik weer een vaag gevoel, alsof ik vloog. flashback.. dat kan niet van de wiet zijn lijk mij zo.. verders bedankt voor de reacties die het goed bedoelen, ipv de mensen die denken dat ze stoer zijn :smilingimp: :openmouth: :angry:

:wave:
B
Blondie21Lid
01-01-2024, 00:00
#8
als je niets zinnigs te melden heb, reageer dan niet. snap niet dat jij het lef hebt om zo te reageren op mensen, ik bedoel onder schooltijd, iedereen is jong en doet dat onder schooltijd:) ook ik. en was het niet tijdens schooltijd maar ervoor, voordat ik na schoolging
stoer ben je met je nutteloze opmerkingen :kots:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drugs are bad Hmmmkay??

Heb je nog iets gebruikt voor dat je die joint gerookt had(week terug ofzo iets of minder) Hoe laat was het had je al gegeten? meschien was je lichaam gewoon nog zwak ik lees dat je het dee voordat je naar school ging dus dat zou wel vroeg zijn.
B
Blondie21Lid
01-01-2024, 00:00
#10
wobble zei:
Drugs are bad Hmmmkay??

Heb je nog iets gebruikt voor dat je die joint gerookt had(week terug ofzo iets of minder) Hoe laat was het had je al gegeten? meschien was je lichaam gewoon nog zwak ik lees dat je het dee voordat je naar school ging dus dat zou wel vroeg zijn.
Klik om te vergroten...

nee had niets gegeten. wel meteen erna. 2 chipszakjes:confused:
en wat gedronken. het was sochtends voordat het tijd was.

die joint was van een vriendin.. ze rookte erzelf ook van, al zei ze na 1 hys. rook maar op :confused:
achter een vriendin zoek ik niet dat ze zoiets doet .. ze zegt van niets te weten :confused:
ik gebruikte alleen wiet geen harddrugs ofzo, blowde kei vaak. was weleens misselijk maar wat er toen gebeurde, kan niet alleen de wiet zijn!
B
Blondie21Lid
01-01-2024, 00:00
#11
what the fuck wie ben ik ??? zoo jij bent anders ook blijven hangen in een trip :confused:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blondie21 zei:
als je niets zinnigs te melden heb, reageer dan niet. snap niet dat jij het lef hebt om zo te reageren op mensen, ik bedoel onder schooltijd, iedereen is jong en doet dat onder schooltijd:) ook ik. en was het niet tijdens schooltijd maar ervoor, voordat ik na schoolging
stoer ben je met je nutteloze opmerkingen :kots:
Klik om te vergroten...

²
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blondie21 zei:
als je niets zinnigs te melden heb, reageer dan niet. snap niet dat jij het lef hebt om zo te reageren op mensen, ik bedoel onder schooltijd, iedereen is jong en doet dat onder schooltijd:) ook ik. en was het niet tijdens schooltijd maar ervoor, voordat ik na schoolging
stoer ben je met je nutteloze opmerkingen :kots:
Klik om te vergroten...

Nee jij hebt veel toegevoegde waarde hier! :rolleyes:

p.s. ben jij scenemeisjedana (ofzoiets) met een nieuwe account ofzo? :wave:
S
Spec87Lid
01-01-2024, 00:00
#14
//ik heb nog nooit geblowed voor of tijdens school, altijd na. Dus nee, dat is niet normaal.

Maar om antwoord te geven op je vraag, ik denk dat het gewoon een combi was van lege maag en sterke joint waardoor je "out" ging.

En Partydrugs? Lijkt me sterk dat die in een joint zitten, ik verwacht dat ze daarmee doelen op xtc of mss een andere phenethylamine, bv 2C-B. Kan me niet voorstellen dat iemand dat in een joint doet.

En voortaan niet meer onder of voor schooltijd blowen hé :sunglasses:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#15
De ganja heeft je gestraft, je mag natuurlijk niet voor schooltijd blowen :grin:

Maar serieus dit is 'gewoon' bad gaan van wiet, kan gebeuren...
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit is niet "gewoon" bad gaan van wiet. :openmouth:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blondie21 zei:
what the fuck wie ben ik ??? zoo jij bent anders ook blijven hangen in een trip :confused:
Klik om te vergroten...


Als je dit forum niet leuk vind ga je toch lkkr weg. gNuxx weet denk ik wel waar hij over praat, dit soort opmerkingen zie je ook wel in andere topics.

Hoe zou dat nou komen.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja precies! dit is het internet stomme relslet :grin:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maarre anyways.. Je bent gewoon bad gegaan op wiet. Ik heb zelf nog nooit zoiets extreems meegemaakt, maar ik ben één keer out gegaan van wiet en daarvan herken ik wel iets in je verhaal (alles op de achtergrond horen, zweven en uiteindelijk wordt het zwart voor je ogen)
Ik heb nog nooit gehoord van partydrugs in een joint en zolang je er nu geen last meer van hebt, zou ik me er niet druk over maken. :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kees Klapkaak zei:
Nee jij hebt veel toegevoegde waarde hier! :rolleyes:

p.s. ben jij scenemeisjedana (ofzoiets) met een nieuwe account ofzo? :wave:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: Waar haal je het vandaan?
Geniaal :beer:

@ TS: Misschien inderdaad niet meer blowen, vooral niet op school. Bad gaan van wiet kan, maar zo heftig heb ik nog niet eerder van gehoord. Als ze partydrugs in je bloed/urine hebben aangetroffen vind ik het nogal slecht dat je hier komt verkondigen dat wiet jou dit heeft aangedaan en ondertussen stiekem G snoepen, kan niet hea. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."