Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware badtrip van??

zware badtrip van??

32 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
stiekeme L.O.L. @ bij juffrouw op schoot zitten :grin:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#2
ganja_007 zei:
gNuxx zei:
aanval?

Je gaat onverantwoordelijk met wiet om, en dan krijg je een keer een koekje van eigen deeg!
Klik om te vergroten...

onverantwoordelijk?
als je even goed nadenkt weet je dat met het drugs omgaan nooit echt verantwoord is.
natuurlijk is het wel zo dat op school blowen NIET al te goed is maar hey,
ik denk dat op deze forum de meeste onder ons wel al eens op school heeft geblowt,
of toch tijdens de pauze en/of middag pauze buite school even ging blowen.
deze jongen/meisje ging gewoon even blowen. dit kan iedereen overkomen.
zelfs ervaren blowers. en wat heeft een koekje van eigen deeg met dit geval te maken?
geen slechte bedoelingen hier...
peace! :smoke:
Klik om te vergroten...
Je kan ook verantwoord met "drugs" omgaan hoor =). drugs is pas onverantwoord wanneer je er aan verslaafd bent remember.
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik herken het wel een beetje, ik zat ook een keertje zwaar stoned in de les en ik zag opeens allemaal witte bolletjes/spikkels zweven in het begin dacht ik met mijn stonede hoofd van wooow dat heb ik nog nooit gehad rlxt xD. maarja toen dacht ik opeens een beetje helder van fack ik zit in de klas ik moet normaal doen man. Voelde me toen ook echt kut en mijn hart ging tekeer, misschien als ik gewoon was blijven spacen op die spikkels dat ik hetzelfde als jou had gehad :confused:
B
Blondie21Lid
01-01-2024, 00:00
#4
tijd geleden, pakte ik een joint aan van een vriendin ( dacht ik ) zij rookte erook van..

ik blowde vaker, altijd leuk, goed stoned!

dat moment niet ik stond op mij schoolplein een half uurtje naar dat de joint kort was, opeens was het helemaal wit, ik zag niets meer opeens zat ik op schoot bij een juffrouw van mij (die voor mij op een bankje zat) weet begot niet meer hoe ik daar gerecht kwam. ik huilde en schreewde help help. ik had mijn juffrouw vastgepakt en schreewde, naast mij juffrouw zaten leerlingen die lachten omdat ze dachten dat het een grapje was! ik zag niets alleen zwart. ik hoorde gelach van heeeeel ver weg en een 3 x dubbel.. hoorde echt 10 mensen lachen terwijl er nog 2 mensen naast zaten. toen ik bijkwam ging ik even in de klas zitten. het voelde alsof ik zweefde,op een witte wolk liep, had ook een soort witte waas voor mij ogen! ik wou na buiten frisse lucht, ik heb 2 uur op het schoolplein rondgelopen.. het leken voor mij maar 5 minuten, voelde me echt heel vreemd. ik kan het niet precies beschrijven.. ik weet niet wat er is gebeurd. ben na het ziekenhuis gegaan, ze hebben me bloed en urine afgenomen en gezegt dat er partydrugs gevonden is, wat verstaat men onder partydrugs? ik had toch alleen maar een blowtje op? verder nooit aan de harddrugs gezeten ofzo

of zou er toch wat in dat blowtje hebben gezeten?? mij vriendin rookte erook van en die had niets

wie herkent zon aanval?? en denkt te weten wat er is gebeurd met me? ik zit er nogal mee omdat het echt een hele impact op me leven heeft en graag wil weten wat er is gebeurd. mij vriendin beweert dat ze van niets wist:confused:

bedankt voor het lezen en hoop op vooral positieve reacties
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
aanval?

Je gaat onverantwoordelijk met wiet om, en dan krijg je een keer een koekje van eigen deeg!
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#6
Fail :grin: :stoned:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
d'r zat een mix van crack en pcp in je joint, nou krijg je een soort mix van aids en kanker ik zou maar naar de docter gaan als ik jou was!!!
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik weet dat mensen raar kunnen reageren van wiet maar dit klinkt wel heel extreem..
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben ook ooit 1x bad gegaan van weed, dit in de coffeeshop :rolleyes:
Ik voelde me echt TE stoned worden. (wat dit dan ook mag zijn :grin: )
Ging even frisse neus halen buiten, en ineens werd alles wit, ik zag bijna niets meer.
Alles was fel wit :confused: :confused: ...
Na een tijdje gezeten te hebben ging het over en was ik trg nuchter...
Weed kan soms rare dingen met je doen :grin:
g
ganja_007Lid
01-01-2024, 00:00
#10
gNuxx zei:
aanval?

Je gaat onverantwoordelijk met wiet om, en dan krijg je een keer een koekje van eigen deeg!
Klik om te vergroten...

onverantwoordelijk?
als je even goed nadenkt weet je dat met het drugs omgaan nooit echt verantwoord is.
natuurlijk is het wel zo dat op school blowen NIET al te goed is maar hey,
ik denk dat op deze forum de meeste onder ons wel al eens op school heeft geblowt,
of toch tijdens de pauze en/of middag pauze buite school even ging blowen.
deze jongen/meisje ging gewoon even blowen. dit kan iedereen overkomen.
zelfs ervaren blowers. en wat heeft een koekje van eigen deeg met dit geval te maken?
geen slechte bedoelingen hier...
peace! :smoke:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ben niet stoer, ik zeg alleen dat je meer moet nadenken wanneer je rookt, dus niet onder schooltijd.

misschien ben je in een psychose beland door de wiet?

xx
g
ganja_007Lid
01-01-2024, 00:00
#12
BifiWorst zei:
Ben ook ooit 1x bad gegaan van weed, dit in de coffeeshop :rolleyes:
Ik voelde me echt TE stoned worden. (wat dit dan ook mag zijn :grin: )
Ging even frisse neus halen buiten, en ineens werd alles wit, ik zag bijna niets meer.
Alles was fel wit :confused: :confused: ...
Na een tijdje gezeten te hebben ging het over en was ik trg nuchter...
Weed kan soms rare dingen met je doen :grin:
Klik om te vergroten...

inderdaad, veel mensen onderschatten wiet,
je kunt er dus degelijk zwaar van bad gaan :grin:
B
Blondie21Lid
01-01-2024, 00:00
#13
t was niet alleen wiet, dat kan gewoon niet. 3 dagen later had ik weer een vaag gevoel, alsof ik vloog. flashback.. dat kan niet van de wiet zijn lijk mij zo.. verders bedankt voor de reacties die het goed bedoelen, ipv de mensen die denken dat ze stoer zijn :smilingimp: :openmouth: :angry:

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."