#1
stiekeme L.O.L. @ bij juffrouw op schoot zitten ![:grin:]()
Je kan ook verantwoord met "drugs" omgaan hoor =). drugs is pas onverantwoord wanneer je er aan verslaafd bent remember.ganja_007 zei:gNuxx zei:aanval?
Je gaat onverantwoordelijk met wiet om, en dan krijg je een keer een koekje van eigen deeg!
onverantwoordelijk?
als je even goed nadenkt weet je dat met het drugs omgaan nooit echt verantwoord is.
natuurlijk is het wel zo dat op school blowen NIET al te goed is maar hey,
ik denk dat op deze forum de meeste onder ons wel al eens op school heeft geblowt,
of toch tijdens de pauze en/of middag pauze buite school even ging blowen.
deze jongen/meisje ging gewoon even blowen. dit kan iedereen overkomen.
zelfs ervaren blowers. en wat heeft een koekje van eigen deeg met dit geval te maken?
geen slechte bedoelingen hier...
peace!![]()

gNuxx zei:aanval?
Je gaat onverantwoordelijk met wiet om, en dan krijg je een keer een koekje van eigen deeg!

BifiWorst zei:Ben ook ooit 1x bad gegaan van weed, dit in de coffeeshop![]()
Ik voelde me echt TE stoned worden. (wat dit dan ook mag zijn)
Ging even frisse neus halen buiten, en ineens werd alles wit, ik zag bijna niets meer.
Alles was fel wit![]()
...
Na een tijdje gezeten te hebben ging het over en was ik trg nuchter...
Weed kan soms rare dingen met je doen![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."