Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware badtrip van??

zware badtrip van??

32 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
De ganja heeft je gestraft, je mag natuurlijk niet voor schooltijd blowen :grin:

Maar serieus dit is 'gewoon' bad gaan van wiet, kan gebeuren...
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is niet "gewoon" bad gaan van wiet. :openmouth:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blondie21 zei:
what the fuck wie ben ik ??? zoo jij bent anders ook blijven hangen in een trip :confused:
Klik om te vergroten...


Als je dit forum niet leuk vind ga je toch lkkr weg. gNuxx weet denk ik wel waar hij over praat, dit soort opmerkingen zie je ook wel in andere topics.

Hoe zou dat nou komen.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja precies! dit is het internet stomme relslet :grin:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maarre anyways.. Je bent gewoon bad gegaan op wiet. Ik heb zelf nog nooit zoiets extreems meegemaakt, maar ik ben één keer out gegaan van wiet en daarvan herken ik wel iets in je verhaal (alles op de achtergrond horen, zweven en uiteindelijk wordt het zwart voor je ogen)
Ik heb nog nooit gehoord van partydrugs in een joint en zolang je er nu geen last meer van hebt, zou ik me er niet druk over maken. :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kees Klapkaak zei:
Nee jij hebt veel toegevoegde waarde hier! :rolleyes:

p.s. ben jij scenemeisjedana (ofzoiets) met een nieuwe account ofzo? :wave:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: Waar haal je het vandaan?
Geniaal :beer:

@ TS: Misschien inderdaad niet meer blowen, vooral niet op school. Bad gaan van wiet kan, maar zo heftig heb ik nog niet eerder van gehoord. Als ze partydrugs in je bloed/urine hebben aangetroffen vind ik het nogal slecht dat je hier komt verkondigen dat wiet jou dit heeft aangedaan en ondertussen stiekem G snoepen, kan niet hea. :wink:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet het!

De oplossing, het antwoord op je vraag!
Aangezien je denkt dat er partydrugs in zaten, ik weet wat er in zat!

Ik denk dat er ghb in zat of nog erger gbl! Daarvan ben je nokkie gegaan omdat ze er minimaal een halve liter over heen moeten hebben gegooit voor dit effect.

Mystery solved.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben nog nooit zo bad gegaan van wiet, maar ben wel een keer helemaal de weg kwijtgeraakt er van (+ andere redenen).
ik en een paar maten zaten te chillen met UB40 in het parkje lekker te smoken, we waren al aardig stoned en het onderwerp ging over, iemand laten flauwvallen, ik wist dat het kon maar hun geloofde me niet,
dus rock,paper, scissors wie flauw moest vallen...... ik de lul natuurlijk.
Na dat ik bij kwam wist ik zeker een uur niks meer van wat er was gebeurt de laatste week, maar daarna helderde alles weer op
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toch een leuke ervaring lijkt me zo. Om te zweven op een wolk (nouja mescaline is dan wel meer toepasselijk)

Die ziekenhuis testen zijn ook niet goed? Er zat partydrugs in je bloed. Welke?
En waarom je vriendin niet dan?
B
Blondie21Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wromtraxe zei:
Toch een leuke ervaring lijkt me zo. Om te zweven op een wolk (nouja mescaline is dan wel meer toepasselijk)

Die ziekenhuis testen zijn ook niet goed? Er zat partydrugs in je bloed. Welke?
En waarom je vriendin niet dan?
Klik om te vergroten...

het ziekenhuis zei partydrugs, ik dacht gewoon wiet is ook partydrugs, mij vriendin had niets ;s maar ik rookte meer als haar, en waarschijnlijk was het niet alleen wiet denk ik zo. ze zeiden niet welke partydrug, echt vaag allemaal!
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
een vriendin van me is wel een keer fout gegaan van hasj brownies ze had er teveel op die beschreef wel zn beetje hetzelfde als wat jij heb beschreven.
R
Remco1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe is het dan verder met je psychische gezondheid gesteld? Komen er psychoses voor in de familie? Weed kan een psychotische aanval ontlokken als je daar gevoelig voor bent, in ergste geval schizofrenie.

Als er meer drugs in spel zat, dan had je dit toch al van te voren moeten voelen ipv meteen blackout krijgen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Blondie21 zei:
als je niets zinnigs te melden heb, reageer dan niet. snap niet dat jij het lef hebt om zo te reageren op mensen, ik bedoel onder schooltijd, iedereen is jong en doet dat onder schooltijd:) ook ik. en was het niet tijdens schooltijd maar ervoor, voordat ik na schoolging
stoer ben je met je nutteloze opmerkingen :kots:
Klik om te vergroten...

ik reageer met iets zinnings, dat jij dat niet snapt, kan ik niet helpen.
misschien is het wel echt zo wat ik zei, mja boeit me verder ook niet!

LEKKER BLOWEN ONDER SCHOOLTIJD!!!
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
stiekeme L.O.L. @ bij juffrouw op schoot zitten :grin:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#15
ganja_007 zei:
gNuxx zei:
aanval?

Je gaat onverantwoordelijk met wiet om, en dan krijg je een keer een koekje van eigen deeg!
Klik om te vergroten...

onverantwoordelijk?
als je even goed nadenkt weet je dat met het drugs omgaan nooit echt verantwoord is.
natuurlijk is het wel zo dat op school blowen NIET al te goed is maar hey,
ik denk dat op deze forum de meeste onder ons wel al eens op school heeft geblowt,
of toch tijdens de pauze en/of middag pauze buite school even ging blowen.
deze jongen/meisje ging gewoon even blowen. dit kan iedereen overkomen.
zelfs ervaren blowers. en wat heeft een koekje van eigen deeg met dit geval te maken?
geen slechte bedoelingen hier...
peace! :smoke:
Klik om te vergroten...
Je kan ook verantwoord met "drugs" omgaan hoor =). drugs is pas onverantwoord wanneer je er aan verslaafd bent remember.
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik herken het wel een beetje, ik zat ook een keertje zwaar stoned in de les en ik zag opeens allemaal witte bolletjes/spikkels zweven in het begin dacht ik met mijn stonede hoofd van wooow dat heb ik nog nooit gehad rlxt xD. maarja toen dacht ik opeens een beetje helder van fack ik zit in de klas ik moet normaal doen man. Voelde me toen ook echt kut en mijn hart ging tekeer, misschien als ik gewoon was blijven spacen op die spikkels dat ik hetzelfde als jou had gehad :confused:
B
Blondie21Lid
01-01-2024, 00:00
#17
tijd geleden, pakte ik een joint aan van een vriendin ( dacht ik ) zij rookte erook van..

ik blowde vaker, altijd leuk, goed stoned!

dat moment niet ik stond op mij schoolplein een half uurtje naar dat de joint kort was, opeens was het helemaal wit, ik zag niets meer opeens zat ik op schoot bij een juffrouw van mij (die voor mij op een bankje zat) weet begot niet meer hoe ik daar gerecht kwam. ik huilde en schreewde help help. ik had mijn juffrouw vastgepakt en schreewde, naast mij juffrouw zaten leerlingen die lachten omdat ze dachten dat het een grapje was! ik zag niets alleen zwart. ik hoorde gelach van heeeeel ver weg en een 3 x dubbel.. hoorde echt 10 mensen lachen terwijl er nog 2 mensen naast zaten. toen ik bijkwam ging ik even in de klas zitten. het voelde alsof ik zweefde,op een witte wolk liep, had ook een soort witte waas voor mij ogen! ik wou na buiten frisse lucht, ik heb 2 uur op het schoolplein rondgelopen.. het leken voor mij maar 5 minuten, voelde me echt heel vreemd. ik kan het niet precies beschrijven.. ik weet niet wat er is gebeurd. ben na het ziekenhuis gegaan, ze hebben me bloed en urine afgenomen en gezegt dat er partydrugs gevonden is, wat verstaat men onder partydrugs? ik had toch alleen maar een blowtje op? verder nooit aan de harddrugs gezeten ofzo

of zou er toch wat in dat blowtje hebben gezeten?? mij vriendin rookte erook van en die had niets

wie herkent zon aanval?? en denkt te weten wat er is gebeurd met me? ik zit er nogal mee omdat het echt een hele impact op me leven heeft en graag wil weten wat er is gebeurd. mij vriendin beweert dat ze van niets wist:confused:

bedankt voor het lezen en hoop op vooral positieve reacties
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
aanval?

Je gaat onverantwoordelijk met wiet om, en dan krijg je een keer een koekje van eigen deeg!
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#19
Fail :grin: :stoned:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#20
d'r zat een mix van crack en pcp in je joint, nou krijg je een soort mix van aids en kanker ik zou maar naar de docter gaan als ik jou was!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."