#1
De ganja heeft je gestraft, je mag natuurlijk niet voor schooltijd blowen
Maar serieus dit is 'gewoon' bad gaan van wiet, kan gebeuren...
Maar serieus dit is 'gewoon' bad gaan van wiet, kan gebeuren...
Blondie21 zei:what the fuck wie ben ik ??? zoo jij bent anders ook blijven hangen in een trip![]()
Kees Klapkaak zei:Nee jij hebt veel toegevoegde waarde hier!![]()
p.s. ben jij scenemeisjedana (ofzoiets) met een nieuwe account ofzo?![]()
Wromtraxe zei:Toch een leuke ervaring lijkt me zo. Om te zweven op een wolk (nouja mescaline is dan wel meer toepasselijk)
Die ziekenhuis testen zijn ook niet goed? Er zat partydrugs in je bloed. Welke?
En waarom je vriendin niet dan?
Blondie21 zei:als je niets zinnigs te melden heb, reageer dan niet. snap niet dat jij het lef hebt om zo te reageren op mensen, ik bedoel onder schooltijd, iedereen is jong en doet dat onder schooltijdook ik. en was het niet tijdens schooltijd maar ervoor, voordat ik na schoolging
stoer ben je met je nutteloze opmerkingen![]()
Je kan ook verantwoord met "drugs" omgaan hoor =). drugs is pas onverantwoord wanneer je er aan verslaafd bent remember.ganja_007 zei:gNuxx zei:aanval?
Je gaat onverantwoordelijk met wiet om, en dan krijg je een keer een koekje van eigen deeg!
onverantwoordelijk?
als je even goed nadenkt weet je dat met het drugs omgaan nooit echt verantwoord is.
natuurlijk is het wel zo dat op school blowen NIET al te goed is maar hey,
ik denk dat op deze forum de meeste onder ons wel al eens op school heeft geblowt,
of toch tijdens de pauze en/of middag pauze buite school even ging blowen.
deze jongen/meisje ging gewoon even blowen. dit kan iedereen overkomen.
zelfs ervaren blowers. en wat heeft een koekje van eigen deeg met dit geval te maken?
geen slechte bedoelingen hier...
peace!![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."